co2 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, da var det rett det jeg gjorde da. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det sant at driten på fly slippes ut i løse luften? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 I filmen The Matrix skulle mennesker vissnok brukes som batterier, nå vet vi hvordan...8065755[/snapback] Angåande Matrix si utnytting av energikjelda me menneskje utgjer, var det ikkje snakk om fettbrensel o.l. Det er snakk om utnytting av kroppstemperatur, dei nyttar til å ta energi frå menneska. Ein ser jo farmane dei har av menneskjer som framstår som store kraftverk. 8066891[/snapback] Jeg ser mitt forsøk på spissfindig humor slår totalt feil. Det får så være. Den seriøse delen står jeg fortsatt ved. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det sant at driten på fly slippes ut i løse luften? 8067850[/snapback] Nei. Den ble det før men nå bruker man tanker. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Ok. Da slipper jeg å bekymre meg for å få mannskjit i hodet om det skulle passere et fly Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 I filmen The Matrix skulle mennesker vissnok brukes som batterier, nå vet vi hvordan...8065755[/snapback] Angåande Matrix si utnytting av energikjelda me menneskje utgjer, var det ikkje snakk om fettbrensel o.l. Det er snakk om utnytting av kroppstemperatur, dei nyttar til å ta energi frå menneska. Ein ser jo farmane dei har av menneskjer som framstår som store kraftverk. 8066891[/snapback] Jeg ser mitt forsøk på spissfindig humor slår totalt feil. Det får så være. Den seriøse delen står jeg fortsatt ved. 8067938[/snapback] For alt eg veit, kunne heile Matrix framstå som ei gåte for deg. Og på ei anna side, dette er ein tråd for ting ein måtte lura på, difor tenkte eg å retta litt, i tilfelle det var folk som fekk ei ahaoppleving av innleggjet ditt. No offence. Vonar du ikkje gret deg tørr for tårar, sidan eg ikkje tok spøken din. Apropos tårer: Kvifor byrjar tårene å renna når ein ler skikkeleg hysterisk? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Spørsmål: Hvordan får de tran inn i trankapsler? Lenke til kommentar
blla Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvor mye av varmen i en normal vedovn er det som forsvinner gjennom pipa? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis trankapsler funker på samme måte som kapsler med nesedråper, er det ganske enkelt teoretisk. Jeg snakker nå om sånne plastkapsler du skrur toppen av og sprøyter inn i nesa. Bedriften min lager dem på en annen fabrikk, nemlig. Det er en maskin der de heller på flytende plaststoff i ene enden. Plasten blir blåst opp i små former, og væska has i før formen forsegles. Vips, så har man væske inni en forseglet kapsel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Det ser ut til at gelatin-kapslene lages på forhånd, og så blåses de opp ved at hva man måtte ønske å tilføre av medisinsk gørp sprøytes inn i dem. http://en.wikipedia.org/wiki/Encapsulation...pharmacology%29 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvorfor er det sånn at samme hvor mye man pisser i do så er det fortsatt like mye der? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Stemmer ikke her... Kan virke som om at det ikke blir noe mere i dasset, men det er bare fordi du pisser ikke nok og dasset er nokså stort. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Stemmer ikke her... Kan virke som om at det ikke blir noe mere i dasset, men det er bare fordi du pisser ikke nok og dasset er nokså stort. 8069923[/snapback] Men samme hvor mye jeg har oppi så blir det jo ikke mer? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er Informasjons og kommunikasjonsteknologi (IKT) og Informatikk det samme? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Vasslåsen gjer etter i doskåla. Etterkvart som du fyller på med mig, avføring, spy osv, renn det tilsvarande mengd vatn over svanehalsen og ned i kloakken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvorfor er det sånn at samme hvor mye man pisser i do så er det fortsatt like mye der? 8069907[/snapback] Her har du en rask skisse om hvordan en dass fungerer Når det kommer mere vann/piss i skåla så blir vann-nivået høyere og det renner over og ut i kloakken... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvorfor er det sånn at samme hvor mye man pisser i do så er det fortsatt like mye der? 8069907[/snapback] Her har du en rask skisse om hvordan en dass fungerer Når det kommer mere vann/piss i skåla så blir vann-nivået høyere og det renner over og ut i kloakken... 8070041[/snapback] Ahh. For en snedig innretning. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Du har den å takka for at kloakken ikkje maktar gje frå seg sitt lammande snev på kontoret ditt. Di eiga derimot, må du takla sjølv. Eller nytta sånn spray som han glade lille kinesaren i reklamen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis du skulle på en øy, også kunne du ta med en godvenn du likte.. og så kunne den vennen du valgte, velge en hanlikte godt osv.. ville hele jorda(mennsekene seff) havna på den øya til slutt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Nei, fordi det finnes alltid folk som har INGEN venner eller kjente. Så da kan ikke denne personen bli med på øya fordi ingen vet om han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg