Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I filmen The Matrix skulle mennesker vissnok brukes som batterier, nå vet vi hvordan...

8065755[/snapback]

Angåande Matrix si utnytting av energikjelda me menneskje utgjer, var det ikkje snakk om fettbrensel o.l. Det er snakk om utnytting av kroppstemperatur, dei nyttar til å ta energi frå menneska.

Ein ser jo farmane dei har av menneskjer som framstår som store kraftverk.

8066891[/snapback]

Jeg ser mitt forsøk på spissfindig humor slår totalt feil. Det får så være. Den seriøse delen står jeg fortsatt ved.
Lenke til kommentar
I filmen The Matrix skulle mennesker vissnok brukes som batterier, nå vet vi hvordan...

8065755[/snapback]

Angåande Matrix si utnytting av energikjelda me menneskje utgjer, var det ikkje snakk om fettbrensel o.l. Det er snakk om utnytting av kroppstemperatur, dei nyttar til å ta energi frå menneska.

Ein ser jo farmane dei har av menneskjer som framstår som store kraftverk.

8066891[/snapback]

Jeg ser mitt forsøk på spissfindig humor slår totalt feil. Det får så være. Den seriøse delen står jeg fortsatt ved.

8067938[/snapback]

For alt eg veit, kunne heile Matrix framstå som ei gåte for deg. Og på ei anna side, dette er ein tråd for ting ein måtte lura på, difor tenkte eg å retta litt, i tilfelle det var folk som fekk ei ahaoppleving av innleggjet ditt. No offence. Vonar du ikkje gret deg tørr for tårar, sidan eg ikkje tok spøken din.

Apropos tårer: Kvifor byrjar tårene å renna når ein ler skikkeleg hysterisk?

Lenke til kommentar

Hvis trankapsler funker på samme måte som kapsler med nesedråper, er det ganske enkelt teoretisk. Jeg snakker nå om sånne plastkapsler du skrur toppen av og sprøyter inn i nesa. Bedriften min lager dem på en annen fabrikk, nemlig.

Det er en maskin der de heller på flytende plaststoff i ene enden. Plasten blir blåst opp i små former, og væska has i før formen forsegles. Vips, så har man væske inni en forseglet kapsel.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at samme hvor mye man pisser i do så er det fortsatt like mye der?  :hmm:

8069907[/snapback]

Her har du en rask skisse om hvordan en dass fungerer

Når det kommer mere vann/piss i skåla så blir vann-nivået høyere og det renner over og ut i kloakken... :)

post-55736-1172949190_thumb.png

Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at samme hvor mye man pisser i do så er det fortsatt like mye der?  :hmm:

8069907[/snapback]

Her har du en rask skisse om hvordan en dass fungerer

Når det kommer mere vann/piss i skåla så blir vann-nivået høyere og det renner over og ut i kloakken... :)

8070041[/snapback]

Ahh. For en snedig innretning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...