834HF42F242 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det samme skjer når man møter en bil på en trang vei og må kjøre inn til siden eller være ekstra varsom. Da er det hilsing med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det samme skjer når man møter en bil på en trang vei og må kjøre inn til siden eller være ekstra varsom. Da er det hilsing med en gang. 8029148[/snapback] ...Hvis vi ser bort fra den episoden der Fleksnes møter en motgående bil på en trang vei... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 så er det ingen som hilser på selve parkeringsplassen 8029073[/snapback] Jeg bruker aldri å hilse på parkeringsplassen. Gjør du? Hva snakker dere om? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 så er det ingen som hilser på selve parkeringsplassen 8029073[/snapback] Jeg bruker aldri å hilse på parkeringsplassen. Gjør du? Hva snakker dere om? 8029482[/snapback] Jeg sa jo nettopp at det ikke er noen som gjør dette, men så fort man kommer innafor 4 trær, så er det greit å snakke sammen... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det er noen flekker her og der (spesielt i Kina) med sunnimuslimer. Er dette egne samfunn, eller bare områder der muslimer og andre religiøse bor sammen i fred og harmoni? Det er vel minoritetsgrupper. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det samme skjer når man møter en bil på en trang vei og må kjøre inn til siden eller være ekstra varsom. Da er det hilsing med en gang. 8029148[/snapback] ...Hvis vi ser bort fra den episoden der Fleksnes møter en motgående bil på en trang vei... 8029166[/snapback] Nei, da er det ikke mange hyggelige miner... :!: Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er det som forårsaker gnagsår? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er det som forårsaker gnagsår? 8030418[/snapback] Friksjon over tid Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hva er det som forårsaker gnagsår? Edit: Kan det også være lite tilgang til luft? Endret 26. februar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er det som forårsaker gnagsår? 8030418[/snapback] Gnaging. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Tja, en kamerat av meg (som var allergisk mot veps) ble stikki av en veps, så hele armen hans hovna opp. Det første han da gjorde var å tegna alt som var hovent svart med en sprittusj. Han ble sendt til legen, og de tok blodprøve fordi det var en sjanse for at han var blitt bloforgifta sa legen. Dette skjedde for sikkert 10 år siden, men er ganske så sikker på at det var sånn det skjedde. 8026436[/snapback] Jo, men det var sprittusj og ikke kulepenn. Dog tror jeg fortsatt det bare er en myte samme hva man tegner med... 8027483[/snapback] Hvis blekket hadde trengt seg inn i blodårene ville det nok gjort litt vondt tenker jeg. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Slet Jesus med å svømme? Jeg mener, han gikk jo på vannet. Dvs han alltid vil flyte oppå vannet. *stryke seg i skjegget* Jesus gikk på isen, ikke vannet 8026332[/snapback] Det stemmer sikkert. Men hva med båten da? Og når de fyrene fisker? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Jesus gikk på isen, ikke vannet 8026332[/snapback] Det betyr at Jesus eksisterte/eksisterer. Er du kristen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Man trenger vel ikke være relgiøs for å tro på at den fyren har levd.. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hvorfor ikke det? EDIT: Det var også bare et spøsmål, ikke en konstatering. Endret 26. februar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvordan kan jeg lage en røykbombe ala dette ? Noe man kan skaffe "over alt"? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvordan kan jeg lage en røykbombe ala dette ? Noe man kan skaffe "over alt"? 8031976[/snapback] Saltpeter og sukker, smelt sukker, og hell i saltpeter i blandingsforholdet 1:1. Denne flytende seige svidde massen heller du oppi en egnet beholder, stikker en lunte av noe slag nedi og venter på at det stivner. Tenn så på. Kjelen du lagde dette i kan du antakelig bare kaste etterpå. Saltpeter får du kjøpt på felleskjøpet i store sekker. Ikke kjøp på apoteket, der koster det 200,- for en liten boks. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor ikke det? EDIT: Det var også bare et spøsmål, ikke en konstatering. 8031459[/snapback] De aller, aller fleste er vel enige om at han har levd. Så vidt jeg vet er det gode beviser for det. Men det er derimot ikke alle som mener at han var noe annet enn et vanlig menneske. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, men hvorfor ble man ikke belønnet på samme måte med kostfiber og stivelse? Det er liksom ingen grunn til at man skal bli belønnet til å spise noe som gir deg enorme mengder energi som forsvinner etter 20 minutter. Spesielt ikke i "urgamle dager" da måltidene sikkert var enda sjeldnere enn i dag. 8025658[/snapback] Nettopp det som er poenget, man trenger sukker og fett også, men dette var mye vanskeligere å få tak i i "urtiden". 8026120[/snapback] Sukker, som i monosakkarider, tviler jeg veldig på at vi noensinne har hatt behov for, fordi det er veldig lite næring i det, og tar veldig kort tid på å bli fordøyd ettersom molekylet for slike karbohydrater er veldig små. Stivelse og kostfiber er derimot mye større sukkermolekyler og tar lang tid å brytes ned, samtidig som det har med seg masse mineraler og vitaminer. Fett er åpenbart sunt uansett, men det er ikke like godt som sukker, derfor hopper vi over spm om fett. (Ja, jeg fant ut noe.) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvordan dannes støv? altså som plutselig befinner seg på hyllen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg