Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos oss har vi returnøkkelen i kassen, funker mye bedre. Men vi må riktignok skrive under på kvitteringen, og gå god for at alt stemmer.

Ellers er jeg usikker på om vi gir retur på smågodt siden det ikke er emballert og vi må kaste det hvis du vil ta det i retur. Men jeg hadde nok krevd kvittering i alle fall.

8016124[/snapback]

Sånn det foregår hos oss også.

Så vidt jeg vet er det ikke retur på smågodt siden det ikke er emballert. Jeg hadde ikke tatt smågodt i retur i allefall. Varen skal være i selgbar stand heter det, og det vil ikke jeg si at ferdigplukket smågodt er...

Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager...

>Vanlig post (brev etc.)

8017135[/snapback]

Du kan bare hente posten på postkontoret hvis den blir sortert der.
Lenke til kommentar
Er det noe galt å gi hunder kattemat? Hunden min fikk kattens mat siden jeg ikke fant noe hundemat i morges, og for noen minutter siden spydde han på teppet, gult spy.

8021124[/snapback]

Tror ikke det er ideelt nei. Dem har jo ganske forskjellige fordøyelsessystem og maten er ganske tilpassa.

Lenke til kommentar
Er det noe galt å gi hunder kattemat? Hunden min fikk kattens mat siden jeg ikke fant noe hundemat i morges, og for noen minutter siden spydde han på teppet, gult spy.

8021124[/snapback]

Enhver brå endring i kosten for hunder får dem lett til å brekke seg. Det er mennesker som er unntaket idet vi kan spise omtrent hva som helst uten å bli syk. Mennesker tåler godt stoffer som er svært giftig og drepende for hunder, selv i små doser.

Når hunder returnerer middagen har er det ofte gult, men jeg vet ikke hvorfor. Derimot vet jeg veldig godt å se etter tegn til at hunden har problemer med maven, det kommer noen helt spesielle lyder som får meg til å kaste avisen, hoppe opp av stolen og vrenge opp døren på ca. ett sekund.

Lenke til kommentar

8021124[/snapback]

Enhver brå endring i kosten for hunder får dem lett til å brekke seg. Det er mennesker som er unntaket idet vi kan spise omtrent hva som helst uten å bli syk. Mennesker tåler godt stoffer som er svært giftig og drepende for hunder, selv i små doser.

Når hunder returnerer middagen har er det ofte gult, men jeg vet ikke hvorfor. Derimot vet jeg veldig godt å se etter tegn til at hunden har problemer med maven, det kommer noen helt spesielle lyder som får meg til å kaste avisen, hoppe opp av stolen og vrenge opp døren på ca. ett sekund.

8023257[/snapback]

Nei han har aldri hatt problemer med magen før. Den eneste andre gangen han har spydd er i den første uken vi fikk han (fisk). Han er, tja, 10-11 måneder nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...