OnetroM Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan funker antiklumpemiddel? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 etternavnet til kong harald er? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det bare dehydrering som gjør at man bli fyllesjuk dagen derpå? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 etternavnet til kong harald er? 8019528[/snapback] Rex som betyr konge Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) etternavnet til kong harald er? 8019528[/snapback] Som ka1ser sa, Rex... Da han var kronprins het han Olavsønn... Endret 25. februar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det bare dehydrering som gjør at man bli fyllesjuk dagen derpå? 8019611[/snapback] Dehydrering gir deg vondt i hode, og skjelvingen kommer naturlig fra det og det at du er utslitt... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det bare dehydrering som gjør at man bli fyllesjuk dagen derpå? 8019611[/snapback] Alkohol er et giftstoff som kroppen reagerer på, og at du blir dehydrert hjelper jo heller ikke! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hos oss har vi returnøkkelen i kassen, funker mye bedre. Men vi må riktignok skrive under på kvitteringen, og gå god for at alt stemmer. Ellers er jeg usikker på om vi gir retur på smågodt siden det ikke er emballert og vi må kaste det hvis du vil ta det i retur. Men jeg hadde nok krevd kvittering i alle fall. 8016124[/snapback] Sånn det foregår hos oss også. Så vidt jeg vet er det ikke retur på smågodt siden det ikke er emballert. Jeg hadde ikke tatt smågodt i retur i allefall. Varen skal være i selgbar stand heter det, og det vil ikke jeg si at ferdigplukket smågodt er... Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager...>Vanlig post (brev etc.) 8017135[/snapback] Du kan bare hente posten på postkontoret hvis den blir sortert der. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det noe galt å gi hunder kattemat? Hunden min fikk kattens mat siden jeg ikke fant noe hundemat i morges, og for noen minutter siden spydde han på teppet, gult spy. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det noe galt å gi hunder kattemat? Hunden min fikk kattens mat siden jeg ikke fant noe hundemat i morges, og for noen minutter siden spydde han på teppet, gult spy. 8021124[/snapback] Tror ikke det er ideelt nei. Dem har jo ganske forskjellige fordøyelsessystem og maten er ganske tilpassa. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Prøvde Halo2 på xbox 360 og det virket som respons tiden på tven var dårligere enn når jeg spiller 360 spill, hvorfor? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hvem oppfant internetT? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hvem oppfant internetT? 8021784[/snapback] Wikiwiki Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hvem oppfant internetT? 8021784[/snapback] Wikiwiki 8022090[/snapback] Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det noe galt å gi hunder kattemat? Hunden min fikk kattens mat siden jeg ikke fant noe hundemat i morges, og for noen minutter siden spydde han på teppet, gult spy.8021124[/snapback] Enhver brå endring i kosten for hunder får dem lett til å brekke seg. Det er mennesker som er unntaket idet vi kan spise omtrent hva som helst uten å bli syk. Mennesker tåler godt stoffer som er svært giftig og drepende for hunder, selv i små doser. Når hunder returnerer middagen har er det ofte gult, men jeg vet ikke hvorfor. Derimot vet jeg veldig godt å se etter tegn til at hunden har problemer med maven, det kommer noen helt spesielle lyder som får meg til å kaste avisen, hoppe opp av stolen og vrenge opp døren på ca. ett sekund. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det noe galt å gi hunder kattemat? Hunden min fikk kattens mat siden jeg ikke fant noe hundemat i morges, og for noen minutter siden spydde han på teppet, gult spy.8021124[/snapback] Enhver brå endring i kosten for hunder får dem lett til å brekke seg. Det er mennesker som er unntaket idet vi kan spise omtrent hva som helst uten å bli syk. Mennesker tåler godt stoffer som er svært giftig og drepende for hunder, selv i små doser. Når hunder returnerer middagen har er det ofte gult, men jeg vet ikke hvorfor. Derimot vet jeg veldig godt å se etter tegn til at hunden har problemer med maven, det kommer noen helt spesielle lyder som får meg til å kaste avisen, hoppe opp av stolen og vrenge opp døren på ca. ett sekund. 8023257[/snapback] Nei han har aldri hatt problemer med magen før. Den eneste andre gangen han har spydd er i den første uken vi fikk han (fisk). Han er, tja, 10-11 måneder nå. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Er det sant at man får kreft hvis man smører mye kulepennblekk på f.eks. hånda si? eller tegner massssssse med kulepenn blekk på seg? Endret 25. februar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Får kreft: nei Kan få kreft: vet ikke Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det sant at man får kreft hvis man smører mye kulepennblekk på f.eks. hånda si? eller tegner massssssse med kulepenn blekk på seg? 8023733[/snapback] Ikke det at jeg har peiling på akkurat blekk, men det høres veldig rart ut... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det sant at man får kreft hvis man smører mye kulepennblekk på f.eks. hånda si? eller tegner massssssse med kulepenn blekk på seg? 8023733[/snapback] Du kan bli blodforgifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg