Gaston Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor er det reklame for Windows Live Messenger _I_ Windows Live Messenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Finnes det noe jeg kan gjøre for å stoppe influensaen som er på vei til å få fotfeste på kroppen min? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager... 8014585[/snapback] Går vertfall fint her bare du tar med leg. og kolli-nummeret Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 De gjør faktisk ofte det. De lager kremen og putter den på tube. Det er ikke ferdigvarer i veldig mange tilfeller. De har eget apparat som fyller krem inn i tube. 8014238[/snapback] ? Faktisk? Jaja, jeg kan ikkeno om apotekteknikerens hverdag, så.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 ? Faktisk? Jaja, jeg kan ikkeno om apotekteknikerens hverdag, så.. 8014718[/snapback] Stemmer dette ja, kona til broren min jobber på apotek og mye av medisinen som selges må lages individuelt til hver enkelt pasient =) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager... 8014585[/snapback] Går vertfall fint her bare du tar med leg. og kolli-nummeret 8014709[/snapback] Kolli nummer? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Sendings nummeret til pakken. Med noen bokstaver og mange tall. EDIT: Sorry, tenkte på en pakke jeg, ikke hele posten Endret 24. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som jobber i dagligvaren kan sikkert svare meg på dette: Hvorfor er det slik når en eller annen løkrull foran i køen finner ut at han har tatt seg vann over hodet med handlekurven og må la noen varer bli igjen, at den som sitter bak kassa er nødt til skaffe en nøkkel, som det selvsagt bare finnes en av i hele butikken og som i hvert fall ikke er der den trengs, for å kunne slå varen i retur? I want my five minutes back, og tar gjerne betalt i lørdagsgodt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Butikkene stoler ikke på sine egne ansatte. Retur av varer må slås inn av butikksjef eller låsansvarlig. Det kunne jo hende at kassereren fant på noe snusk.. Det er like irriterende for oss i kassa som for kundene. Idiotisk regel. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Man har returrett på nesten alle varer, deriblant varer som er solgt på daglivarebutikker? Kan man ta smågodt i retur? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hos oss har vi returnøkkelen i kassen, funker mye bedre. Men vi må riktignok skrive under på kvitteringen, og gå god for at alt stemmer. Ellers er jeg usikker på om vi gir retur på smågodt siden det ikke er emballert og vi må kaste det hvis du vil ta det i retur. Men jeg hadde nok krevd kvittering i alle fall. Endret 24. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Man har returrett på nesten alle varer, deriblant varer som er solgt på daglivarebutikker? Kan man ta smågodt i retur? 8015698[/snapback] Man har ikke returrett på noe som helst, det vi snakker om er når folk ombestemmer seg eller finner ut at de ikke har råd etter at varen er slått inn. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Riktig nok ikke rett plass, men blir litt tåpelig å starte egen tråd for noe så lite: Hvilken knapp trykker jeg i oppstart for å komme til menyen hvor man velger safemode og liknende? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Riktig nok ikke rett plass, men blir litt tåpelig å starte egen tråd for noe så lite: Hvilken knapp trykker jeg i oppstart for å komme til menyen hvor man velger safemode og liknende? 8016414[/snapback] F8... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Det varierer (som regel f8), men du kan hake av for /SAFEBOOT i msconfig også. Msconfig finner du ved å trykke windowstast+R, og skrive "msconfig". Boksen du må hake av i er nummer 4 fra venstre. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Nå sa jo du at golfen har bare en turbo da:P 8003868[/snapback] Twin-turboen på RX-7 er sekvensiell og fungerer slik at den ene tar seg av det nedre turtallsområdet, og den andre tar det øvre turtallsområdet. Vanligvis fungerer turboer kun godt på høyt turtall, så derfor har mange skrytt av den gode gassresponsen som RX-7 har på lave turtall, samt den jevne effekten på store deler av turtallsspekteret.Og samtidig har Golf GT-motoren turbo og kompressor, og vil derfor fungere mye på samme måte som twin-turboen i RX-7. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager... >Vanlig post (brev etc.) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Mener å huske at det spørsmålet er stilt lenger opp i tråden.... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Da husker du riktig, men det ble besvart feil... (føler at det ble "oversett" siden det var besvart...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg