Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har ikke fått post på noen dager nå, garantert pga snøen, men er det sånn at vi kan bare stikke ned til nærmeste post kontor og hente posten vår? Slik som i gamle dager...

8014585[/snapback]

Går vertfall fint her bare du tar med leg. og kolli-nummeret :)

8014709[/snapback]

Kolli nummer?

Lenke til kommentar

Noen som jobber i dagligvaren kan sikkert svare meg på dette:

Hvorfor er det slik når en eller annen løkrull foran i køen finner ut at han har tatt seg vann over hodet med handlekurven og må la noen varer bli igjen, at den som sitter bak kassa er nødt til skaffe en nøkkel, som det selvsagt bare finnes en av i hele butikken og som i hvert fall ikke er der den trengs, for å kunne slå varen i retur? I want my five minutes back, og tar gjerne betalt i lørdagsgodt.

Lenke til kommentar

Hos oss har vi returnøkkelen i kassen, funker mye bedre. Men vi må riktignok skrive under på kvitteringen, og gå god for at alt stemmer.

Ellers er jeg usikker på om vi gir retur på smågodt siden det ikke er emballert og vi må kaste det hvis du vil ta det i retur. Men jeg hadde nok krevd kvittering i alle fall.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Nå sa jo du at golfen har bare en turbo da:P

8003868[/snapback]

Twin-turboen på RX-7 er sekvensiell og fungerer slik at den ene tar seg av det nedre turtallsområdet, og den andre tar det øvre turtallsområdet. Vanligvis fungerer turboer kun godt på høyt turtall, så derfor har mange skrytt av den gode gassresponsen som RX-7 har på lave turtall, samt den jevne effekten på store deler av turtallsspekteret.

Og samtidig har Golf GT-motoren turbo og kompressor, og vil derfor fungere mye på samme måte som twin-turboen i RX-7.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...