OnetroM Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Da tar jeg helga, men først får jeg bare si at mitt innlegg om bukhinne osv ikke har noe som helst rot i virkeligheten hvis du er bekymra så skal du slippe å gå med usikkerheten hele helga, hehe. God helg alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg kan trøste alle med at etter en gåtur rundt i huset forsvant smertene. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 koffor heter denne tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Snodige ting du lurer på" ?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 koffor heter denne tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Snodige ting du lurer på" ?? 8011773[/snapback] Tror det spørsmålet har vært oppe en del ganger nå.... Et tips til deg er å trykke på den knappen der det står "Søk i tråd" når det gjelder det spørsmålet Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 koffor heter denne tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Snodige ting du lurer på" ?? 8011773[/snapback] Tror det spørsmålet har vært oppe en del ganger nå.... Et tips til deg er å trykke på den knappen der det står "Søk i tråd" når det gjelder det spørsmålet 8011842[/snapback] Den het vell snedige først. Deretter snodige etter noen diskusjoner at snedig betyr noe annet. Men nå heter vell tråden igjen snedige. Litt rart. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 I teksten til Ayreon - Day Three: Pain står det "motion personified alpha". Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Tråden har skiftet navn mange ganger. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 koffor heter denne tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Snodige ting du lurer på" ?? 8011773[/snapback] Tror det spørsmålet har vært oppe en del ganger nå.... Et tips til deg er å trykke på den knappen der det står "Søk i tråd" når det gjelder det spørsmålet 8011842[/snapback] Sorry borry.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hva er grunnen til at et norsk fengselsår bare er på 9 måneder? 8007190[/snapback] I bump with my rump. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hva er grunnen til at et norsk fengselsår bare er på 9 måneder? 8007190[/snapback] I bump with my rump. 8012216[/snapback] Lurer eg også på.. Dei har vel ikkje sommerferie akkurat. Kanskje tida berre går fortare inne? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan kan det ha seg at systemdisken som kjører 10.000 runder i minuttet, og brukes aktivt kjører på 30 grader mens de to lagringsdiskene mine på 500gb hver kjører på 39-40 grader når de så og si ikke gjør noe? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Fra første innlegg i tråden: Regler: Ingen support: Dette er ikke en tråd der du skal spørre om alle mulige dataproblemer som du har, vi har resten av forumet til akkurat det. 2653148[/snapback] Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Ja jeg har lest det allerede, men igjen mener jeg det ikke er support ettersom det ikke er et problem, jeg forstår bare ikke hvordan det er mulig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan kan det ha seg at systemdisken som kjører 10.000 runder i minuttet, og brukes aktivt kjører på 30 grader mens de to lagringsdiskene mine på 500gb hver kjører på 39-40 grader når de så og si ikke gjør noe? 8013355[/snapback] Har vel med struktur og oppbygging innad i disken. Er meir friksjon osv, i dei to lagringsdiskane dine enn i raptordisken. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvis man skal best sikre seg å få billetter til en konsert, er det da lurest å bli hjemme og bestille over nett eller dra til et utsalgssted og kjøpe der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Bestille over nett tett opp mot slippdatoen er best. Da slipper du å stå i kø bak svartebørskarer som kjøper 10 billetter i slengen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor er det ventetid på et apotek? Jeg kommer inn som eneste kunde, leverer resepten og får til svar "vil du sitte og vente litt eller komme tilbake senere?" - wtf? Apotekeren skal gå i hylla si og hente en krem, hvor lang tid er det mulig å bruke på det? Det er jo ikke akkurat sånn at hu skal lage kremen?!? Jeg måtte rekke bussen, så..får ta det på mandag da. Hersens.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 De bruker en halvtime på å dechiffrere håndskriften til legen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) De gjør faktisk ofte det. De lager kremen og putter den på tube. Det er ikke ferdigvarer i veldig mange tilfeller. De har eget apparat som fyller krem inn i tube. Derfor trenger man mange år på legeskole for å kunne jobbe på apotek. Det er ikke en vanlig butikkjobb. Endret 24. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor er det ventetid på et apotek? Jeg kommer inn som eneste kunde, leverer resepten og får til svar "vil du sitte og vente litt eller komme tilbake senere?" - wtf? Apotekeren skal gå i hylla si og hente en krem, hvor lang tid er det mulig å bruke på det? Det er jo ikke akkurat sånn at hu skal lage kremen?!? 8014213[/snapback] Jo, jeg tror at apotekerne ofte gjør i stand den medisinen osv. som du skal hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg