Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
koffor heter denne tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Snodige ting du lurer på" ??

8011773[/snapback]

Tror det spørsmålet har vært oppe en del ganger nå.... Et tips til deg er å trykke på den knappen der det står "Søk i tråd" når det gjelder det spørsmålet

Lenke til kommentar
koffor heter denne tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Snodige ting du lurer på" ??

8011773[/snapback]

Tror det spørsmålet har vært oppe en del ganger nå.... Et tips til deg er å trykke på den knappen der det står "Søk i tråd" når det gjelder det spørsmålet

8011842[/snapback]

Den het vell snedige først. Deretter snodige etter noen diskusjoner at snedig betyr noe annet. Men nå heter vell tråden igjen snedige. Litt rart.

Lenke til kommentar

8011773[/snapback]

8011842[/snapback]

Sorry borry..

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at systemdisken som kjører 10.000 runder i minuttet, og brukes aktivt kjører på 30 grader mens de to lagringsdiskene mine på 500gb hver kjører på 39-40 grader når de så og si ikke gjør noe?

8013355[/snapback]

Har vel med struktur og oppbygging innad i disken. Er meir friksjon osv, i dei to lagringsdiskane dine enn i raptordisken.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ventetid på et apotek? Jeg kommer inn som eneste kunde, leverer resepten og får til svar "vil du sitte og vente litt eller komme tilbake senere?"

- wtf? Apotekeren skal gå i hylla si og hente en krem, hvor lang tid er det mulig å bruke på det? Det er jo ikke akkurat sånn at hu skal lage kremen?!?

Jeg måtte rekke bussen, så..får ta det på mandag da. Hersens..

Lenke til kommentar

De gjør faktisk ofte det. De lager kremen og putter den på tube. Det er ikke ferdigvarer i veldig mange tilfeller. De har eget apparat som fyller krem inn i tube. Derfor trenger man mange år på legeskole for å kunne jobbe på apotek. Det er ikke en vanlig butikkjobb.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ventetid på et apotek? Jeg kommer inn som eneste kunde, leverer resepten og får til svar "vil du sitte og vente litt eller komme tilbake senere?"

- wtf? Apotekeren skal gå i hylla si og hente en krem, hvor lang tid er det mulig å bruke på det? Det er jo ikke akkurat sånn at hu skal lage kremen?!?

8014213[/snapback]

Jo, jeg tror at apotekerne ofte gjør i stand den medisinen osv. som du skal hente.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...