Fredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 1 byte er 8 bit 1 byte er ett tegn, f.eks A er en byte, det samme er B A= 00100001 B= 00100010 C= 00100011 det er 8 bit i hvert tegn edit: A B og C er binært... 1 bit er enten 0 eller 1 Feeeeil! En bit er et tegn, en byte er 8 bit. bit til Byte: dele på 8 Byte til bit: gange med 8 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Rett Fredrik; med ASCII er et tegn på 8 bit/1 byte. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg lurer på åssen det er å være jente , å få orgasmer osv. Min største drøm er å bli millionær. men nest største ønske er å være en blo fin dame på 16-17år.. for et par dager.. Da ska jeg love deg at det er sårt nedetil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg lurer på åssen det er å være jente , å få orgasmer osv. Min største drøm er å bli millionær. men nest største ønske er å være en blo fin dame på 16-17år.. for et par dager.. Da ska jeg love deg at det er sårt nedetil! :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg lurer på åssen det er å være jente , å få orgasmer osv. Min største drøm er å bli millionær. men nest største ønske er å være en blo fin dame på 16-17år.. for et par dager.. Da ska jeg love deg at det er sårt nedetil! Vel, da håper jeg du har mensen de dagene. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg lurer på åssen det er å være jente , å få orgasmer osv. Min største drøm er å bli millionær. men nest største ønske er å være en blo fin dame på 16-17år.. for et par dager.. Da ska jeg love deg at det er sårt nedetil! Vel, da håper jeg du har mensen de dagene. :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En ting jeg har gått og lurt meg grå på er hva ordet "Stibbin" betyr.. er fra vest oppland vistnokk.. kommer i sammen hengen f.eks: "Erru stibbin ell?" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan har menn brystvorter?? Vi trenger dem jo ikke akkurat! Alle mennesker er inntil et visst stadie under svangerskapet; jenter, deretter blir det "bestemt" om barnet skal fortsette å være jente eller om det skal bli gutt. Og på en elller annen måte popper brystvortene frem før det tidspunktet. Derfor er de der! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) jeg lurer på åssen det er å være jente , å få orgasmer osv. Min største drøm er å bli millionær. men nest største ønske er å være en blo fin dame på 16-17år.. for et par dager.. Da ska jeg love deg at det er sårt nedetil! Vel, da håper jeg du har mensen de dagene. :!: onde dekk er Edit: feil stokking av bokstaver Endret 23. januar 2005 av tu30r6 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan har menn brystvorter?? Vi trenger dem jo ikke akkurat! Alle mennesker er inntil et visst stadie under svangerskapet; jenter, deretter blir det "bestemt" om barnet skal fortsette å være jente eller om det skal bli gutt. Og på en elller annen måte popper brystvortene frem før det tidspunktet. Derfor er de der! Dog skal det nevnes at evolusjonen vil kverke disse en gang langt frem i tid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) EDIT: Bomma på siste innlegg Endret 24. januar 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvor mange millimeter er en tomme? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg lurer på åssen det er å være jente , å få orgasmer osv. Min største drøm er å bli millionær. men nest største ønske er å være en blo fin dame på 16-17år.. for et par dager.. Da ska jeg love deg at det er sårt nedetil! Vel, da håper jeg du har mensen de dagene. Unnskyld, jeg glemte å nevne at jeg ikke skulle ha mensen dem dagene... Dere likte den.. digg a, 3forskjellige orgasmer... Skulle vært kjerriing jeg.. Åssen er det man oppretter et bilde her forresten? (fra hardisken) Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvor mange millimeter er en tomme? 1 tomme (vel og merke den moderne "Imperial Unit"-en, i motsetning til en eldre norsk tomme), er 25,4 mm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor mye forbrenner man ved å traske en tur på 1 time? Dere som har peiling! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvorfor krymper ikke sauer når det regner? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvorfor krymper ikke sauer når det regner? Fordi regn aldri vil komme til å være kokende varmt og det er bare ull som krymper. Og da sauer faktisk, tro det eller ei, består av mer enn ull ville kun ulla krympa hvis kokende varmt regn skulle komme til å falle ned fra oven Lenke til kommentar
Virkupp Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg lurer på hvorfor pappa klarer å få hull i sokkene sine Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor mye forbrenner man ved å traske en tur på 1 time? Dere som har peiling! kalorier har jeg peilign på . et gjennomsnitlig menneske forbrenner 1 kalori på å gå 16 skritt. si at man går 2 skritt i sekundet, da forbrenner man ca 450 kalorier. så man kan si man forbrenner 500 kalorier i timen på å gå. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 springer man går kaloriforbruket i taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg