Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp, jeg òg syntes det var teit. Kjøpte min multifunksjonsskriver fra HP (psc 1410), men oppdaga at det mangla én kabel. Det endte opp med at jeg måtte tilbake og kjøpe denne kabelen. Printeren blei derfor nesten dobbelt så dyr som den var annonsert.

Kan jo sammenlikne det med ferdige datamaskiner uten strømledning inkludert. Det er jo helt høl i huet, heldigvis er det ingen som gjør dette enda da..

Lenke til kommentar

Printerkabel har (desverre) vært ekstrautsyr ved printerkjøp i alle fall siden jeg jobba i 'bransjen' i 95. Man tjener nesten like mye på en kabel som på selve printeren.. ;)

Hva slags smak er egentlig Yuzo? Mulig det er en frukt..

Min Läkerol har nemlig det på fronten og i innholdsfortegnelsen, men jeg klarer ikke å finne ut hva det egentlig smaker. Så det er kanskje et bra utgangspunkt å vite hva det prøver å smake som ;)

Lenke til kommentar
Vist man kjøper noe i kjøtt disken i en butikk så får man det i en hvit pose ting med aluminiumfolie på innsiden.

Kan man putte den i ovnen for å varme det opp uten at det blir brannfarlig?

7990664[/snapback]

PRØV!! :dribble:

Meiner at laget av aluminium kjem til å reflektera mikrobølgene, så dei ikkje kjem fram til innhaldet i det minste. Om det tek fyr i posen er eg derimot usikker på. Det blir jo gneister av det. Men ser ikkje for meg at desse termoposane brenn så bra...

Om det er brannfarleg tvilar eg på, men det er lite vits, sidan ingen microbølger kjem fram til vatnet i matvara du skal varma opp.

Lenke til kommentar
Hvordan vet man om man har øresus eller tinitus?

7990849[/snapback]

Er ikke det synonymer?

Øresus = Norsk folkelig navn på lidelsen

Tinitus = Latinsk medisinsk navn

Hvorfor er forkortelse et så langt ord?

7990940[/snapback]

Du kan jo bruke en TBF i stedet for ;)

(TBF = trebokstavsforkortelse)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer