Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Jo, men det er jo ikke sånn. ;)

Eller mener du noe annet nå?

De sier jo at du kan ha så mye vekt du vil, alt som får plass i esken. Og i reklamen sier de jo at man ikke kan sende "stein fra månen som er 500 ganger så tung så bly" (elns) :p

7952423[/snapback]

Mener det ja.

For i reklamen spørr "skeptisk" om han kan det og de sier ingen ting. Det eneste de sier er at man kan sende hva man vil uansett vekt.

Er ikke dette feilreklamering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fire smartpost-pakkene har volumer på 3,4 , 10,5 , 22 og 30 liter.

Det tyngste grunnstoffet som finnes veier 22,5 kg per liter.

Hvis pakkene hadde blitt fylt med dette metallet ville pakkene veid henholdsvis 76 , 236 , 495 og 675 kg.

Jeg kan ikke se for meg at posten ville håndtert eller akseptert slike pakker. Enten bør de bevise at de kan holde påstanden eller fjerne den fra reklamen. Villedende reklame er et stort nok problem som det er.

Lenke til kommentar

Mephistopheles: Ja, aerodynamikk er ekstremt viktig på romfartøy som romferger fordi de møter ekstreme påkjenninger på vei inn i atmosfæren og ned gjennom atmosfæren. De skal også kunne landes på et fornuftig vis.

Men romfartøy som romsonder og satellitter som ikke skal møte noen atmosfære i sin levetid trenger ikke aerodynamisk utforming.

Lenke til kommentar

Hvis pakkene hadde blitt fylt med dette metallet ville pakkene veid henholdsvis 76 , 236 , 495 og 675 kg.

Jeg kan ikke se for meg at posten ville håndtert eller akseptert slike pakker. Enten bør de bevise at de kan holde påstanden eller fjerne den fra reklamen. Villedende reklame er et stort nok problem som det er.

7953609[/snapback]

Hmm...nå fikk jeg lyst til å sende noe tungt til min bror.

Er bly nesten like godt ?

(han driver og smelter litt i ny og ne, så han kan lage til en form som jeg kan sende han).

Lenke til kommentar
Stammer vi 100% fra apene? Det jeg mener, er det bevist og sant?

7951362[/snapback]

Genene våre er jo nesten 100% like med sjimpansene om jeg ikke husker feil.

Dessuten er det jo ikke akkurat store forskjeller mellom oss og dem sånn direkte.

7951513[/snapback]

Kanskje litt dprlig formulert spm. Er det helt sikkert at vi stammer ifra apene? Hvordan kan dette bevises? Hvordan kan man bevise at vi er en rase videreført fra apene...?

Lenke til kommentar

7953609[/snapback]

Hmm...nå fikk jeg lyst til å sende noe tungt til min bror.

Er bly nesten like godt ?

(han driver og smelter litt i ny og ne, så han kan lage til en form som jeg kan sende han).

7953889[/snapback]

Sendt mail til Posten nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...