Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor raskt er det teoretisk sett mulig for et menneske å bevege seg?

7938138[/snapback]

Med eller uten hjelpemidler?

7938159[/snapback]

Beveger seg i forhold til hva? Teller romreiser? Fritt fall? Med eller uten luftmotstand osv?

7938237[/snapback]

 

Hjelpemidler og andre faktorer spiller ingen rolle. Bare hvor fort man kan bevege seg før man oppløses eller dør av en eller annen grunn.

 

Skjønner?

Lenke til kommentar
Hvor raskt er det teoretisk sett mulig for et menneske å bevege seg?

7938138[/snapback]

 

Hjelpemidler og andre faktorer spiller ingen rolle. Bare hvor fort man kan bevege seg før man oppløses eller dør av en eller annen grunn.

 

Skjønner?

7940620[/snapback]

99,9999999999.... % av lysets hastighet.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Hvor raskt er det teoretisk sett mulig for et menneske å bevege seg?

7938138[/snapback]

 

Hjelpemidler og andre faktorer spiller ingen rolle. Bare hvor fort man kan bevege seg før man oppløses eller dør av en eller annen grunn.

 

Skjønner?

7940620[/snapback]

99,9999999999.... % av lysets hastighet.

7940648[/snapback]

 

Så jeg kunne i teorien beveget meg i 99.99999999(osv)% og fortsatt levd?

 

Edit: typo

Endret av BrageC
Lenke til kommentar

Spør ham om Gud er allmektig. Når han forhåpentligvis svarer ja, spør du om Gud kan skape en stein som er så stor at han ikke klarer å løfte den selv. Eventuelt hvorfor Gud sender oss til helvete for å brenne i evig smerte hvis han er så glad i oss.

 

Noe jeg alltid har lurt på.. Hvordan kan Tyrkia bli medlem av EU når halve landet ligger i Asia?..

 

Har noen et fornuftig svar?

7942326[/snapback]

 

Fordi den andre halvparten av landet ligger i Europa?

Endret av Arang
Lenke til kommentar
Eventuelt hvorfor Gud sender oss til helvete for å brenne i evig smerte hvis han er så glad i oss.

7942339[/snapback]

Det har jeg spurt om. Han er visst bare glad i dem som velger å tro på han. Med andre ord: Uansett hvor ille kriminalitet du har utført (massemord, f.eks.), kan du bli tilgitt og komme til himmelen. Hvis du er verdens snilleste person på jord, men velger å ikke tro på Gud, kommer du til helvette. That's the spirit!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...