Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Bankenes betalingssentral beholder dem en virkedag. Tenk hvilke renteinntekter det gir dem.. :S

 

1 virkedag vil jo da si at du ikke kan regne med lørdag og søndag. Bankene åpner mandag, og stenger fredag.

7914531[/snapback]

uffda. da blir det nok å være hjemme i kveld og drikke vann og spise makaroni. teite banker

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er naboene til the Simpsons på den andre siden enn der hvor Flanders'ene bor? :hmm:

7917265[/snapback]

Det bytter på. Noen ganger er det ingen, sånn som i episoden "All's fair in oven war" fra sesong 17, hvor Homer og Marge er på åpent hus der, noen ganger ganger er det ikke engang et hus der og jeg skammer meg over at jeg ikke vet akkurat hvilke episoder det er. Som regel, derimot, er det Ruth Powers som bor der. Hun blir introdusert i episoden "New Kid on the Block" fra sesong 8, når hun flytter inn dit som alenemor for datteren Laura.

 

Laura ser vi ikke noe mer til enn bare den episoden, mens Ruth vender tilbake i sesong 14 (I episode nummer 300 som heter "Strong arm of the ma") hvor hun er vektløfter og har vunnet "Miss mexico prison" 3 år på rad.

 

Vet ikke om det var et bra nok svar, men for å oppsummere: Hvem vet? Kort og greit er det ukjent, men dette er i alle fall det jeg vet om det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Hvorfor er svarte mennesker nesten helt hvite under hendene og føttene  :hmm:

7920735[/snapback]

Fordi sola ikke slipper så lett til der kanskje?

7920747[/snapback]

 

Fargede personer der er snakk om. De har jo ikke solt seg svarte. Når de blir født så er jo også håndflaten hvit så tror det har lite å gjøre med solen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...