Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva vil dette si ?

Ingen tilgjengelige i dag. 57 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

eller dette?

Ingen tilgjengelige i dag. Denne varen er normalt på lager, men er midlertidig utsolgt og vil bli bestilt fra våre leverandører. Vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon. Normal leveringstid til oss er 10 dager.

:shrug:

Lenke til kommentar
Hva vil dette si ?

Ingen tilgjengelige i dag. 57 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

eller dette?

Ingen tilgjengelige i dag. Denne varen er normalt på lager, men er midlertidig utsolgt og vil bli bestilt fra våre leverandører. Vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon. Normal leveringstid til oss er 10 dager.

:shrug:

Transformert om til korte og forklarlige setninger:

Ingen tilgjengelige i dag, vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon

Lenke til kommentar

Og derfor beveger de seg utover?

Nytt spørsmål:

Har lamper evig liv om de har konstant lik energitilførsel eller kommer det et punkt hvor wolframet ikke tåler mer? Altså at det blir brutt ned sakte men sikkert..?

Lenke til kommentar

Hvorfor får man deja vu?

Edit: http://people.howstuffworks.com/question657.htm

"Several psychoanalysts attribute déjà vu to simple fantasy or wish fulfillment, while some psychiatrists ascribe it to a mismatching in the brain that causes the brain to mistake the present for the past. Many parapsychologists believe it is related to a past-life experience. Obviously, there is more investigation to be done."

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Og derfor beveger de seg utover?

Nytt spørsmål:

Har lamper evig liv om de har konstant lik energitilførsel eller kommer det et punkt hvor wolframet ikke tåler mer? Altså at det blir brutt ned sakte men sikkert..?

Er temmelig sikker på at det er mulig å lage lyspærer som varer ekstremt mye lengre enn det vi er vant til. Skal ikke si noe med sikkerhet, men lurer på om de lager glødentråden slik at den er nødt til å ryke innen det har gått alt for lenge.

Det er egentlig ganske logisk, hvorfor skulle de som lagde lyspærer lage dem slik at vi aldri trengte å kjøpe flere lyspærer? :D

Var på tour i et slott i Bergen i sommer, der hadde de en lyspære som hadde lyst mer eller mindre konstant i over hundre år. Så at det er mulig å lage bedre lyspærer bør det ikke vær noen tvil om.

Edit: svarte ikke på spørsmålet da, men det var i noenlunde samme gate ;)

Endret av Snorre123
Lenke til kommentar
Hvorfor får man deja vu?

Edit: http://people.howstuffworks.com/question657.htm

"Several psychoanalysts attribute déjà vu to simple fantasy or wish fulfillment, while some psychiatrists ascribe it to a mismatching in the brain that causes the brain to mistake the present for the past. Many parapsychologists believe it is related to a past-life experience. Obviously, there is more investigation to be done."

Får det ofte periodevis. Nå har jeg ikke hatt det på en stund.

Jeg synes det er skikkelig rare greier. Noen ganger er det slik at du nærmest bare stopper opp og gaper. Jeg drømte flere ganger at jeg var på den plassen når jeg fikk Deja Vu osv.. :hmm::ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...