Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor langt kan et lite fly? Hvor langt kan en gresshoppe? Svar meg da De er gammel og kjedelige. *gledes-dreper* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvorfor vokser negler etter døden? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva vil dette si ? Ingen tilgjengelige i dag. 57 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet) eller dette? Ingen tilgjengelige i dag. Denne varen er normalt på lager, men er midlertidig utsolgt og vil bli bestilt fra våre leverandører. Vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon. Normal leveringstid til oss er 10 dager. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva vil dette si ? Ingen tilgjengelige i dag. 57 stk 2005-02-01 (Ikke på lager. Ubekreftet) eller dette? Ingen tilgjengelige i dag. Denne varen er normalt på lager, men er midlertidig utsolgt og vil bli bestilt fra våre leverandører. Vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon. Normal leveringstid til oss er 10 dager. Transformert om til korte og forklarlige setninger: Ingen tilgjengelige i dag, vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvorfor vokser negler etter døden? Fordi negler er døde hudceller? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Og derfor beveger de seg utover? Nytt spørsmål: Har lamper evig liv om de har konstant lik energitilførsel eller kommer det et punkt hvor wolframet ikke tåler mer? Altså at det blir brutt ned sakte men sikkert..? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 de blir brutt ned sakte men sikkert... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvorfor vokser negler etter døden? Er visst en myte det der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 En sak for Myth Busters! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Neglene vokser ikke, huden trekker seg sammen så det ser ut som negler, hår etc vokser Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hår vokser fordi det er vel døde hudceller, er det ikke så? Negler vokser ikke, som Xeenon_ påpeker. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Hvorfor får man deja vu? Edit: http://people.howstuffworks.com/question657.htm "Several psychoanalysts attribute déjà vu to simple fantasy or wish fulfillment, while some psychiatrists ascribe it to a mismatching in the brain that causes the brain to mistake the present for the past. Many parapsychologists believe it is related to a past-life experience. Obviously, there is more investigation to be done." Endret 12. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Og derfor beveger de seg utover? Nytt spørsmål: Har lamper evig liv om de har konstant lik energitilførsel eller kommer det et punkt hvor wolframet ikke tåler mer? Altså at det blir brutt ned sakte men sikkert..? Er temmelig sikker på at det er mulig å lage lyspærer som varer ekstremt mye lengre enn det vi er vant til. Skal ikke si noe med sikkerhet, men lurer på om de lager glødentråden slik at den er nødt til å ryke innen det har gått alt for lenge. Det er egentlig ganske logisk, hvorfor skulle de som lagde lyspærer lage dem slik at vi aldri trengte å kjøpe flere lyspærer? Var på tour i et slott i Bergen i sommer, der hadde de en lyspære som hadde lyst mer eller mindre konstant i over hundre år. Så at det er mulig å lage bedre lyspærer bør det ikke vær noen tvil om. Edit: svarte ikke på spørsmålet da, men det var i noenlunde samme gate Endret 12. januar 2005 av Snorre123 Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg lurer på hva som skjer hvis man viderekopler et nummer for så å videre kople dette nummeret til det første nummeret igjen. Noen som har prøvd dette? Altså at man viderekopler f.eks nr 123 til 321 og 321 til 123 og deretter ringer ett av nummerene. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er det bare jeg som ikke kan logge på msn nå? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Er det bare jeg som ikke kan logge på msn nå? Jeg er på msn, funker utmerket. Noen som vet salgstallene til Half-Life 2, og Halo 2 på verdensbasis? Edit: leif Endret 13. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvorfor får man deja vu? Edit: http://people.howstuffworks.com/question657.htm "Several psychoanalysts attribute déjà vu to simple fantasy or wish fulfillment, while some psychiatrists ascribe it to a mismatching in the brain that causes the brain to mistake the present for the past. Many parapsychologists believe it is related to a past-life experience. Obviously, there is more investigation to be done." Får det ofte periodevis. Nå har jeg ikke hatt det på en stund. Jeg synes det er skikkelig rare greier. Noen ganger er det slik at du nærmest bare stopper opp og gaper. Jeg drømte flere ganger at jeg var på den plassen når jeg fikk Deja Vu osv.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 haha, konge da. Lurer på hva skjer når man knekker fingre..Noen sa det var gass, noen sa det var ledd som gikk fra plassen..men hva? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hva er egentlig grunnen til at det plutselig er tenkende ting på et sted hvor ingen vet hvor er? Hva er meninga??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg