T.F.T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og hvor mange sandkorn finnes det i Sahara? Utallig. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noe jeg ikke kan forstå er hvorfor magemusklene mine er mye mer tydelige på venstre side (sett ovenfra), enn de på høyre side. Når jeg trammer dem og kjenner på "kulene", så er venstresiden langt kraftigere. Det syntes også relativt tydelig. Skrev det i treningstråden også, men ingen svarte så jeg tok det her. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 [/useriøs mode]du skjønner, når du ligger å onanerer rister musklene på venstre siden og derfor blir de større. tips: slutt å ronk.[useriøs mode] Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er du sikker på at det er mavemusklene, og ikke levern som buler ut? Ikke alle innvoller er symmetrisk plasserte. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og hvor mange sandkorn finnes det i Sahara? 23 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og hvor mange sandkorn finnes det i Sahara? Ca. 1000... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) dobbelpost. Endret 6. januar 2005 av Laman Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvor finner jeg tråden med "Vi dansar som robotar"? Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På internett Neida, bare tuller. Jeg lurer på hvem som var det første forum medlemmet her. Hvem var det? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 amund var/er forumets første medlem, ofølge medlemstallet iallefall. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På internett Neida, bare tuller. Jeg lurer på hvem som var det første forum medlemmet her. Hvem var det? espelien var den første brukeren. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sånn googolplex tall? Nei. Der er ikke nok atomer på jorden til å komme opp til tallet 1 gogolplex. Det har jeg lest! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noe jeg ikke kan forstå er hvorfor magemusklene mine er mye mer tydelige på venstre side (sett ovenfra), enn de på høyre side. Når jeg trammer dem og kjenner på "kulene", så er venstresiden langt kraftigere. Det syntes også relativt tydelig. Skrev det i treningstråden også, men ingen svarte så jeg tok det her. Jeg har hørt at musklene blir asymmetriske om man tar vanlige situps på gulvet, om man vil at de skal bli like må man ta det på "maskin". Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sånn googolplex tall? Nei. Der er ikke nok atomer på jorden til å komme opp til tallet 1 gogolplex. Det har jeg lest! Hva med bare googol da?.. Hørtes helt sinnsykt ut. Googolplex er vel tallet 10^10^100 elns.. Usikker jeg, må være et helt sjukt tall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 en gogol= litt mer enn de finnes elektroner i det kjente univers... (husker ikke hvor jeg har lest det, men forskerne har regna ut hvor mange elktroner o.l det finnes. Og en gogol er litt mer) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 L4r5, en googolplex er mer enn kjente elektroner. Googol = 10^100. Googolplex = 10^googol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 L4r5, en googolplex er mer enn kjente elektroner. Then I stand corrected... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva med bare googol da?.. Hørtes helt sinnsykt ut. Googolplex er vel tallet 10^10^100 elns.. Usikker jeg, må være et helt sjukt tall. 10^(10^100) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg