L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva spiser en for å få B-vitamin i kroppen? Det er mye B-vitamin i øl da... Så det er bare å drekka på! Ev. kjøpe såkalt ølgjær på butikken. Eller maltekstrakt. Sistnevnte smaker og ser ut som en litt snodig sirup... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ture. Ja for all del! Det eller Turuls, Turje, Turond.. Øh, aldri hørt de navna der før. Ture derimot er jo ikke så uvanlig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hjelper det om jeg bytter navn fra Lars til Tuars? Ja! Gjør det! Og forresten Du søkte på etternavnet: Leet Det er 20 som har Leet som etternavn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ture. Ja for all del! Det eller Turuls, Turje, Turond.. Øh, aldri hørt de navna der før. Ture derimot er jo ikke så uvanlig. Ikke så uvanlig? Du søkte på mannsnavnet: Ture Det er 71 menn som har Ture som første fornavn. Det er 32 menn som har Ture som eneste fornavn. Det er nok et tegn på litt uvanlighet.. Hans derimot er et ikke uvanlig navn: Det er 25180 menn som har Hans som første fornavn.Det er 4467 menn som har Hans som eneste fornavn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Apropos navn: Jeg jobba tidligere som telefonselger (Yeah, I know! I deserve to die...) og har faktisk snakket med en som het Hugo Homo. Han MÅ jo bare ha blitt mobba på skolen! Og Saddam Hussein bor (bodde?) på Notodden... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Apropos navn:Jeg jobba tidligere som telefonselger (Yeah, I know! I deserve to die...) og har faktisk snakket med en som het Hugo Homo. Han MÅ jo bare ha blitt mobba på skolen! Og Saddam Hussein bor (bodde?) på Notodden... Jeg har også jobba som telefonselger og har også snakka med Hugo Homo.. Men jeg har også snakka med Martin Homogutt og Lydia Nalen(som egentlig er ganske festlig når du etterhvert tenker over å flytte litt på mellomrom) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Når du tenker etter så er det rart at Norge ikke ble bomba av USA... Med en som heter Saddam Hussein på Notodden og en amerikansk president som omtrent er skyldig IQ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men hvorfor er det ikke lov å kalle dattera si for Mari Johanna? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei, si det du.. Jeg har også hørt at det ikke er lov å kalle sønnen sin for dyrenavn mer som Bjørn, Elg, Løve(som EI jeg kjenner heter til mellomnavn), men at det faktisk ER lov til å kalle en sønn Dinosaur.. Forklar logikken ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vet on en ganske ung gutt som heter Ravn... er vel 1 år gammel, så det er nok lov... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ah, ok.. Jeg hørte det fra en nokså halvpålitelig kilde uansett, men man ser jo også en ganske dramatisk nedgang i bruken av ihvertfall navnet Bjørn fra starten av 80 tallet og til nå.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og forresten Du søkte på etternavnet: Leet Det er 20 som har Leet som etternavn Jeg kjenner en som heter Leet, aleksander leet Men familien hans uttaler det med norsk lang e og ikke som i 1337.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og forresten Du søkte på etternavnet: Leet Det er 20 som har Leet som etternavn Jeg kjenner en som heter Leet, aleksander leet Men familien hans uttaler det med norsk lang e og ikke som i 1337.. Hadde vel vært for galt om de ropte: "Trettentrettisju! Kom inn det er middag!" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du søkte på mannsnavnet: Ture Det er 71 menn som har Ture som første fornavn. Det er 32 menn som har Ture som eneste fornavn. Det er nok et tegn på litt uvanlighet.. Jaja, ok, det er litt uvanlig. Men det er vanligere enn Turuls, Turje og Turond i hvert fall... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har aldri hørt navnet Ture før engang. Ikke noen av de andre dere nevnte heller. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Apropos navn:Jeg jobba tidligere som telefonselger (Yeah, I know! I deserve to die...) og har faktisk snakket med en som het Hugo Homo. Han MÅ jo bare ha blitt mobba på skolen! Og Saddam Hussein bor (bodde?) på Notodden... Hugo Homo fikk milleniumsbarnet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ufuk Isbilen er et kult navn. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 en snedig ting jeg lurer på: Det finnes "shemale" altså ei jente med penis. men finnes det omvendte? altså en gutt med vagina? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg lurer på hvor mye veger Gran Canaria i kg Og hvor mange biler det er her (der) er jo mange fler en i Norge men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og hvor mange sandkorn finnes det i Sahara? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg