Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Er ikke sånn jeg har fortstått det. har selb betalte regninger kl 22.30 på kvelden, altså en time og en halv før fristen, og alt gikk fint.

 

Merkelig.

7730166[/snapback]

Det går jo bra så lenge det er en vanlig frist, om det blir bokført dagen etterpå. For meg var det inkassofrist, og da gikk det galt. Skal sjekke med Bankenes Betalingssentral, for det er der alt dette styres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Husker det var en tråd under Søppel for lenge siden, med en del lyder som fikk ditt headset til å virke som surround-høytalere. Noen som klarer å finne den tråden?

 

 

Hvilken forumbruker var registrert først her på diskusjon.no (hw.no)?

7733829[/snapback]

Bare sorter etter når de ble registrert.

Lenke til kommentar

For lenge siden var det en tråd hvor en gutt spurte etter sex råd på forumet. Han forklarte at han var i samme døveklasse som en annen jente han ville ha sex med...uten å vite hvordan.

 

Det hele var åpenbart bare tull, men kanskje den mest morsomme tråden noensinne.

 

Noen så vet hvilken jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
For lenge siden var det en tråd hvor en gutt spurte etter sex råd på forumet. Han forklarte at han var i samme døveklasse som en annen jente han ville ha sex med...uten å vite hvordan.

 

Det hele var åpenbart bare tull, men kanskje den mest morsomme tråden noensinne.

 

Noen så vet hvilken jeg snakker om?

7734033[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=189784&hl= Denne?

 

 

Neitakk, der var fyrstikkesken ja. :D Men jeg leter etter tråden, der var det mange lyder.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som ikke følger så mye med på hva som skjer i verden, og lurer på hvor mye makt lederene i korupte og/eller fattige land har?

Jeg har nemlig en kammerat som mener alle innbyggerene i de landene bare kan sette seg ned å nekte å jobbe (for å si det enkelt) for å få det bedre.

Men jeg tviler liksom på at det er så enkelt.

Lenke til kommentar
Hvilken forumbruker var registrert først her på diskusjon.no (hw.no)?

7733829[/snapback]

Jeg lurer på om denne brukeren hadde det gøy helt aleine, snakke med seg selv osv.

 

rubme registrerte seg i 1970...huh?

7733864[/snapback]

 

OG han skrev sitt første innlegg i 2005... :hmm:

7735806[/snapback]

Er bare en forumbug. Se heller på brukerene som kommer etter rubme. Det er forumets første brukere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...