Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at dette har blitt postet før i tråden, men det kom liksom ikke noe godt svar på hva det var, så jeg spør igjen. Hva er polynam? Tannkremen Klinomyn inneholder som kjent polynam (det står det på pakken), men hva er egentlig polynam? Og hvorfor er det så fra?

Er det forresten tillatt å starte en settning med og?

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Jeg vet at dette har blitt postet før i tråden, men det kom liksom ikke noe godt svar på hva det var, så jeg spør igjen. Hva er polynam? Tannkremen Klinomy inneholder som kjent polynam (det står det på pakken), men hva er egentlig polynam? Og hvorfor er det så fra?

Er det forresten tillatt å starte en settning med og?

hvis du leser på pakken så står det "polynam" (ja, med "), ingen har enda funnet ut hva dette er, selv ikke colgate (riktig?) kan gi en skikkelig forklaring på hva det er...

Lenke til kommentar
Hva er smaksgranuler, q10plusR og alt det tullet som det er i ting på reklamer?

Smaksgranuler er små kapsler som innholder smakstoffer. Disse avgir først smakstoffene i munnen vår og fungerer som små "smaksbomber". Ved å bruke slike "kapsler" (granuler) får man en mye mer effektiv utnytting av smakstoffen. Dvs. du merker mer til smaken enn om de bare hadde spedd det utover i hele tannkremen...

Q10 er et vitamin...

Lenke til kommentar
greit nok at Q10 er et vitamin, men Q10PLUSSR hva betyr/er det?

Q10PLUSSR = antagelig navnet på et spesielt produkt. Både Pepsi og Coca Cola kalles for Kola men skriver du Coca Cola så er du sikker på hvem det er som har produsert det liksom

Lenke til kommentar
Og hvorfor er det ingen (eller ivaffal ingen jeg klarer å tenke på nå) hankjønn navn som begynner på Tu?

"Tu" ER faktisk et fornavn. Dog ikke et norsk et men i Norge er det 29 menn som har navnet Tu.

kilde: www.ssb.no

Det er 29 menn som har Tu som første fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Tu som eneste fornavn

Lenke til kommentar
Og hvorfor er det ingen (eller ivaffal ingen jeg klarer å tenke på nå) hankjønn navn som begynner på Tu?

Ture. ;)

Ja for all del! Det eller Turuls, Turje, Turond.. :yes:

"Tu" ER faktisk et fornavn. Dog ikke et norsk et men i Norge er det 29 menn som har navnet Tu.

kilde: www.ssb.no

Nå tenkte jo faktisk jeg på norske navn i den sammenhengen her da

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...