Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 All infoen om platene ligger i den innerste data raden på platen. Det står gjerne noen bokstaver eller noe der. Der ligger det info om platen, hvor fort den kan brennes, og hvilken plate det er når man skal rippe den =) Så når blanke plater lages blir de altså skrevet på før de forlater fabrikken? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 All infoen om platene ligger i den innerste data raden på platen. Det står gjerne noen bokstaver eller noe der. Der ligger det info om platen, hvor fort den kan brennes, og hvilken plate det er når man skal rippe den =) Så når blanke plater lages blir de altså skrevet på før de forlater fabrikken? 7621724[/snapback] Dette gjør de nok mens de lager platen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har en 1-øring fra 1966, den i bronse med ekornet på. Jeg lurer på om ikke jeg har en feilprodusert mynt, da den har en slags ring rundt seg, i samme farge som mynten. Er dette bare noen som har lekt seg med hammeren, eller er det noe som kan være verdt noe? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har en sånn mynt også, har en ring jeg også. Så det er nok helt vanlig. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg har en myntbok, og synes det er litt rart at det ikke står omtalt at den ble standardprodusert med ring (hvis den skulle ha vært det). Ringen er til informasjon ca 2 mm, så hvis andre har annne informasjon, kom med det. Edit: Jeg har flere like mynter uten ring, bare så det er klart. Endret 2. januar 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 2mm javel. Min er bare 0.5mm har du et bilde? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Litt vrient å få til bra bilde med N80-kameraet, så dette ble det beste bildet: Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bortsett fra homofil etc, hva betyr gay? Ser endel LP plater her på jobben, der de betegner musikk som "gay", hva vil det si? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Wiki: Gay is an adjective meaning "carefree", "happy", or "bright and showy"; however, in modern usage, gay usually refers to homosexual men or women. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 All infoen om platene ligger i den innerste data raden på platen. Det står gjerne noen bokstaver eller noe der. Der ligger det info om platen, hvor fort den kan brennes, og hvilken plate det er når man skal rippe den =) Så når blanke plater lages blir de altså skrevet på før de forlater fabrikken? 7621724[/snapback] Dette gjør de nok mens de lager platen 7621729[/snapback] Korrekt =) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bortsett fra homofil etc, hva betyr gay? Ser endel LP plater her på jobben, der de betegner musikk som "gay", hva vil det si? 7624968[/snapback] Glad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 "He is in gay spirits" er en måte å si "han er i godt humør"..hvertfall i gamledager før Gay ble entydig med homofil. Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg lurer på hvordan afrikanske sompbiller parrer seg... de har ikke kjønnsorgan Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Siden noen var inn på temaet, hvorfor forbindes gay med homofili? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når man har hendene lenge under vann får man ruglete hud inni håndflaten, og på fingrene. hva skyldes dette? noen som veit? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 The word started to acquire sexual connotations in the late 17th century, being used with meaning "addicted to pleasures and dissipations". This was by extension from the primary meaning of "carefree": implying "uninhibited by moral constraints". By the late nineteenth century the term "gay life" was a well-established euphemism for prostitution and other forms of extramarital sexual behaviour that were perceived as immoral. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når man har hendene lenge under vann får man ruglete hud inni håndflaten, og på fingrene. hva skyldes dette? noen som veit? 7626981[/snapback] Huden trekker til seg vann, og utvider sin overflate. For å gjøre plass til de ekstra m2 centimeterene må huden folde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som har peiling på fremgangsmåten på å endre avataren for hver refresh? 7617894[/snapback] Bumper denne, noen som har "oppskriften" Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du må finne en tjeneste på nettet som tilbyr det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg