L4r5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva har jeg gjort for å få diaré og hodeverk samtidig? Drukket for mye? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Spist dritt? Drukket og spist sprutbæsj tabletter? Vet ikke jeg.. fortell meg ALT du har spist i dag.ll Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har ikke drukket på lenge, ikke en gang på nyttårsaften. Har heller ikke spist noe særlig i dag (det begynte i går kveld), et par rundstykker. En ting til jeg lurer på: Fortjener jeg dette?! Utfordring til alle forumets lesere: Prøv å fordøy smertestillende tabletter samtidig som du har diaré! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har ikke drukket på lenge, ikke en gang på nyttårsaften. Har heller ikke spist noe særlig i dag (det begynte i går kveld), et par rundstykker. En ting til jeg lurer på: Fortjener jeg dette?! Utfordring til alle forumets lesere: Prøv å fordøy smertestillende tabletter samtidig som du har diaré! du har vist rota opp forholdet til gud, tilbedt satan? hvor nødvendig var egentlig Nokia 7280 ? Endret 2. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tilber bare doen, for øyeblikket. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lurer på hvor jeg registrerer meg til denne DC huben: .:[ Bemvindo to Paradise ]:. paradise.gotdns.org:416 Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En ting jeg lurer på er hvordan flertallet i USA stemmte på Bush.Den som klarer å forklare det på en god måte er god.. Fordi Bush eier tv-selskapene og velger selv hva som kommer fram. jeg hater Bush. :!: Folk som ikke har peiling på hva de sier er ganske søte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En ting jeg lurer på er hvordan flertallet i USA stemmte på Bush.Den som klarer å forklare det på en god måte er god.. Fordi Bush eier tv-selskapene og velger selv hva som kommer fram. jeg hater Bush. Bush eier vel ikke alle tvselskapene? Berlusconi i Italia derimot har omtrent monopol på tv-fronten... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Snurrer jordkloden like fort på etthvert tidspunkt? Neida, det varierer, hele tiden. Faktisk har jordskjelvet i sørøstasia endret rotasjonstiden med noen mikrosekunder, etter det jeg leste forleden. Wikipedia har, som vanlig, en lang artikkel om dette. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hver gang du og jeg trår på bakken endres rotasjonstiden. Dog veldig lite. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En ting jeg lurer på er hvordan flertallet i USA stemmte på Bush.Den som klarer å forklare det på en god måte er god.. Fordi Bush eier tv-selskapene og velger selv hva som kommer fram. jeg hater Bush. Bush eier vel ikke alle tvselskapene? Berlusconi i Italia derimot har omtrent monopol på tv-fronten... eier ikke kusinen til bush FOX da? alle tvkanalene untat FOX erklerte jo kerry til vinner, men når FOX sa bush kom til og vinne sa alle andre kanalene det samme som FOX. (tror jeg) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 FOX er ultrakonservative2k. Det var Bush sin fetter som gav han seieren på FOX under valget i 2000. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 FOX er ultrakonservative2k. Det var Bush sin fetter som gav han seieren på FOX under valget i 2000. ... Er i hvert fall en av ikke alt for upartiske Michael Moores teorier. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis ikke noen andre sier noe annet, velger jeg å holde meg til dette foreløbig. Engelsklæreren min, Amerika-lover/knower, sier det samme, og han har IKKE sett Fahrenheit 9/11. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er nok mange som er uenige, er jeg redd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 FOX er ultrakonservative2k. Det var Bush sin fetter som gav han seieren på FOX under valget i 2000. ... Er i hvert fall en av ikke alt for upartiske Michael Moores teorier. Jeg finner Michael Moore for "ekstrem." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Javel, jeg tok feil. Jøss... det finnes folk på forumet som kan innrømme at de tar feil jo! Sjeldent å se... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvorfor har s-ata strømkontakter 15 pinner? Når man bare kan bruke en 4 pin (vanlig) til 15 pins sata kontakt... Hvis noen skjønner... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvorfor har s-ata strømkontakter 15 pinner? Når man bare kan bruke en 4 pin (vanlig) til 15 pins sata kontakt... Hvis noen skjønner... For og irritere folk. Kanskje for og få strøm til flere punkter sammtidig? Sorry hvis jeg ikke er korrekt nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg