Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Fordi alkohol forsterker det humøret man er i den dagen. Er man i dårlig humør når man spretter den første ølen så er sjansen stor for at man blir skikkelig deprimert senere på kvelden.

7572455[/snapback]

 

Det er bare det at jeg ofte er i festhumør og muligens en fest jeg har gleda meg til, og så seinere ut så ender jeg opp med å bli så ekstremt deprimert.

 

Føler at "kroppen" er full og man er slurvete og alt det der, men er allikevel klar i hodet og man er liksom...to forskjellige ting på en gang.

 

Begynner å bli litt slitsomt ettersom jeg ikke var slik før og det skjer bare oftere og oftere, uavhengig av humøret når jeg begynner å drikke.

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi alkohol forsterker det humøret man er i den dagen. Er man i dårlig humør når man spretter den første ølen så er sjansen stor for at man blir skikkelig deprimert senere på kvelden.

7572455[/snapback]

Er en sånn "hellig" grense ved noe under en i promille, hvor man blir oppspilt og ikke blir mer deprimert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva gjør hummer og krabber når det klør, hvis det klør?

Begynnte å stusse over det under frokosten idag, når det var hummer på bordet

De er da skalldyr, så de klør nok ikke. Kløe er vel en reaksjon/irritasjon på huden.
Lenke til kommentar
Hva gjør hummer og krabber når det klør, hvis det klør?

Begynnte å stusse over det under frokosten idag, når det var hummer på bordet

De er da skalldyr, så de klør nok ikke. Kløe er vel en reaksjon/irritasjon på huden.

7574176[/snapback]

 

Det hadde blitt som om vi skulle klø på leveren eller nyrene liksom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ai.. ja ok.. Men av og til føles det jo som om det klør langt faens inne i kroppen?
Joda, men det er ikke det samme som kløe på huden. Under huden har vi masse nerver, mens skalldyr ikke har nerver (og derfor ikke følelser) i skallet.

 

Intens kløe langt inne i øret er forresten noe av det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Ai.. ja ok.. Men av og til føles det jo som om det klør langt faens inne i kroppen?
Joda, men det er ikke det samme som kløe på huden. Under huden har vi masse nerver, mens skalldyr ikke har nerver (og derfor ikke følelser) i skallet.

 

Intens kløe langt inne i øret er forresten noe av det verste jeg vet.

7574735[/snapback]

Har hatt en hudinfeksjon i ukesvis nå, stikker og klør.

er et helvete om natta.

Lenke til kommentar
Han mener nok sånn som du ser på 2 Fast 2 Furious når han kommer der race'et er med Skyline'en og tar en showoff med lystgass som spruter ut fra siden på bilen og ut i luften så det blir røyk av det.

Her ser du det.( 5-6 sek ut i filmen)

7559566[/snapback]

 

 

Akkurat, det er dette jeg mener!

 

Jeg hadde håpt noen kreative sjeler kunne hjulpet meg å finne et stoff som ligner mest mulig på lystgass som ekte sportsbiler bruker.

 

Siden lystgass ikke er lovlig untatt på lukkede arrangementer, så må jeg finne noen annet som ligner.

Lenke til kommentar
Ozelot: Veit du helt sikkert at det er lystgass de sløser?

7576532[/snapback]

 

Aner ikke...hehe.

 

Trodde det var det jeg, men hva tror du de blåser ut ?

7576791[/snapback]

Vel, slik jeg har forstått det, så er selve lystgassen (N2O) relativt dyr, så det er jo ganske bortkastet å sprute det ut i lufta.

 

Så jeg tror nok det kan være en gassflaske med ferdigfarget komprimert luft som blåses ut.

 

Edit:

En annen ting er jo at lystgass/N2O også er brukt som beroligende/rusmiddel, og om noen står atmed den eventuelle bil som er utstyrt med dette vil jo den personen bli helt sløv om lystgassen blir innåndet.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...