Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, msn før google. Selv bruker jeg msn.no kanskje 1 til 2 ganger i mnd. Mens Google besøker jeg MINST 50 ganger om dagen for å søke etter diverse..

7552796[/snapback]

MSN sniker seg inn ved at det teller alle som går inn på sin hotmailkonto, de som åpner MSN/Live messenger uten å ha funnet "fjern MSN today", og muligens alle som klikker seg inn på Live search via I.E.

 

Man kan jo lure på hvor MSN hadde ligget dersom Microsoft ikke hadde trikset opp seertallene på disse måtene.

Lenke til kommentar
Hmm, msn før google. Selv bruker jeg msn.no kanskje 1 til 2 ganger i mnd. Mens Google besøker jeg MINST 50 ganger om dagen for å søke etter diverse..

7552796[/snapback]

MSN sniker seg inn ved at det teller alle som går inn på sin hotmailkonto, de som åpner MSN/Live messenger uten å ha funnet "fjern MSN today", og muligens alle som klikker seg inn på Live search via I.E.

 

Man kan jo lure på hvor MSN hadde ligget dersom Microsoft ikke hadde trikset opp seertallene på disse måtene.

7553471[/snapback]

MSN.com står også som startside på alle standardinstallasjoner av IE. Det er vannvittig mange som ikke gidder/kan/får lov til å bytte den.
Lenke til kommentar
Hvis jeg starter "Norsk herreforbund", blir jeg nødt til å ha kvinner i styret da?

7554443[/snapback]

Nei, det finnes vel ingen tvangskvotering for styrer, men heller retningslinjer en bedrift tar seg bedre ut i om den følger?

7555263[/snapback]

 

Ah, okei. Jeg trodde man måtte ha minst 40% kvinner.

Lenke til kommentar
Hvis jeg starter "Norsk herreforbund", blir jeg nødt til å ha kvinner i styret da?

7554443[/snapback]

Jada, da kvoterer Laila Dåvøy (KrF) seg selv inn i styret ditt og setter dere i sving med gulvvask, støvtørk og strikke sokker til barna i hele slekta. :p

 

Seriøst: Nei, det er vel bare i det offentlige at det har blitt kvotering enkelte steder. Jeg kan aldri tenke meg til at det er minst 40% kvinner i styret til Trondheims barteforening. (Det er forresten en del severdige sjegg og barter her)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...