Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amerikanerne har bidratt til så mye POSITIVT her i verden gitt... Hva skulle vi gjot uten atombomben eller interkontinentale bombefly? For ikke å snakke om pengene som strømmer inn i statskassa pga. Bush. Det er tross alt han som har sørga for den høye oljeprisen. Har hørt at det har blitt MYE tryggere å gå på gata i Bagdad og forresten. Saddam er kanskje borte men nå har de difteri pga. manglende vann- og strømforsyning. Og før hadde de ikke biler som gikk pga. sanksjoner. Nå har ALLE mulighet til å bygge deg en fult fungerende bilbombe der nede.

 

Nei jeg sier ikke at Saddam var bedre enn Bush i irak, men nå har de bare bytta ut pest med kolera...

 

Ja det ble litt off-topic og det håper jeg at dere kan tilgi meg for...

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på er hvordan flertallet i USA stemmte på Bush.

Den som klarer å forklare det på en god måte er god..

Det er fordi uansett hvordan du vrir og vender på det, så liker amerikanerene krig. Eller i allefall de fleste av dem. Og bush er PRO krig

Lenke til kommentar

Fordi et helvettes stor markedsføring har gjort at du velger noe dyrt, som egentlig kunne ha vært billigere. AMD ligger likt i ytelse, men er billigere. Hk er også billigere. Noe er AMD bedre på, og INTEL er bedre på andre ting. Så det blir sån ca. likt i samlet perspektiv.

 

END OF DISCUSSION, NOK OM DET.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...