Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amerikanerne har bidratt til så mye POSITIVT her i verden gitt... Hva skulle vi gjot uten atombomben eller interkontinentale bombefly? For ikke å snakke om pengene som strømmer inn i statskassa pga. Bush. Det er tross alt han som har sørga for den høye oljeprisen. Har hørt at det har blitt MYE tryggere å gå på gata i Bagdad og forresten. Saddam er kanskje borte men nå har de difteri pga. manglende vann- og strømforsyning. Og før hadde de ikke biler som gikk pga. sanksjoner. Nå har ALLE mulighet til å bygge deg en fult fungerende bilbombe der nede.

Nei jeg sier ikke at Saddam var bedre enn Bush i irak, men nå har de bare bytta ut pest med kolera...

Ja det ble litt off-topic og det håper jeg at dere kan tilgi meg for...

Jeg lurer på setningen " 4 eva."

Hvem er denne mystiske "Eva", og hvordan har "4" sneket seg inn i setningen?

Fordi det er fire eva'er IDI0T

jeg lurer på hvorfor amerikanerne er så jævla patetiske og ikke vil gi meg infoen om rossvell :p jeg er nysgjerrig

Endret av ATi-Radeon

Fordi et helvettes stor markedsføring har gjort at du velger noe dyrt, som egentlig kunne ha vært billigere. AMD ligger likt i ytelse, men er billigere. Hk er også billigere. Noe er AMD bedre på, og INTEL er bedre på andre ting. Så det blir sån ca. likt i samlet perspektiv.

END OF DISCUSSION, NOK OM DET.

Endret av Tha sims
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...