endrebjo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor kommer det lyder gjevnlig fra hdd'n når jeg ikke gjør noe?*donk, donk, donk, donk...* 7501722[/snapback] Diverse logger som skrives. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg lurer på, hvordan kan de få garanti inn på lager? Når ble garanti en lagervare? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor finner jeg denne "brushen": i PS CS2 ? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvor kan jeg finne slik latex/lær sele ting som ender på magen i en metallring? Tenker på å kjøpe presang til jul nemlig Endret 15. desember 2006 av co2 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvor kan jeg finne slik latex/lær sele ting som ender på magen i en metallring? Tenker på å kjøpe presang til jul nemlig 7505985[/snapback] Kanskje du finner noe på Fetish Shop Edit: Jeg søkte på Google og det er IKKE der jeg fant drakta som forøvirg IKKE er meg, ref profilbilde. Endret 15. desember 2006 av Mozze Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvor kan jeg finne slik latex/lær sele ting som ender på magen i en metallring? Tenker på å kjøpe presang til jul nemlig 7505985[/snapback] Kanskje du finner noe på Fetish Shop Edit: Jeg søkte på Google og det er IKKE der jeg fant drakta som forøvirg IKKE er meg, ref profilbilde. 7506050[/snapback] Hmm... fant ikke helt det jeg leter etter. Målet er slik som har seler over skuldrene ned til magen og to fra livet som alle ender midt på brystet i stålring. Har det fra bladet Pondus. Blir så morsomt om jeg finner :!: Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Send en mail til NRK Radioresepsjonen. Mener å ha sett en TV-spot med den gjengen hvor han stavangerfyren har på seg noe av det du er ute etter. Verdt er forsøk. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg lurer på, hvordan kan de få garanti inn på lager? Når ble garanti en lagervare? haha...! bra oppservert... Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lurer veldig på hvorfor ting blir slik... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lurer veldig på hvorfor ting blir slik...7507193[/snapback] Det kan være noe feil med nettleseren. Prøv Opera eller Firefox i stedet for I.E. og se om det hjelper. PS. Lagre bilder som png i stedet for bmp. Det gir like god kvalitet men tar bare en brøkdel av plassen, pluss at forumet støtter visning av det. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nytt spørsmål: Hvor mange homofile (i betydningen menn + menn) finnes det i Norge?Hvor mange lesbiske finnes det i Norge? 7492357[/snapback] Det er 2006, ALT er homo Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nytt spørsmål: Hvor mange homofile (i betydningen menn + menn) finnes det i Norge? 7492357[/snapback] Det finnes det ingen svar på. Det er rett og slett umulig å gi svar på det i og med at det er veldig sjelden du trenger å oppgi den seksuelle legning, pluss at mange homofile tørr ikke innrømme at de er det. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Btw: hva kaller man en person som kommer fra San Marino? Det er visst ikke sanmariansk i et ord iallefall... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Manisk depressive har, som navnet antyder, både maniske og depressive perioder. Disse folkene er en broket forsamling, derfor har man prøvd å være litt mer spesifikke ved å skille mellom forskjellige varianter av bipolar lidelse, som er den nye betegnelsen. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322721 http://www.nettpsykiateren.no/article.php?sid=14 7498125[/snapback] På samme stien: Går det ann å få manisk psykose? Altså at hjernen tenker på så mye ting på en gang at du selv ikke oppfatter det, og ender opp med å få fragmenter av litt av all informasjonen, slik at du havner i en psykose hvor alt virker helt rart fordi ting blir blandet sammen? Da er jo det klassisk feberfantasier, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Btw: hva kaller man en person som kommer fra San Marino? Det er visst ikke sanmariansk i et ord iallefall...På engelsk kan det sjå ut som om dei vert kalla «Sammarinese». Veit ikkje om det er noko tilsvarande ord på norsk. Redigert: I «Aschehoug og Gyldendals store norske ettbinds leksikon» står det sanmarinere. Altso ein sanmariner. Endret 15. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor har ikke Windows første-harddisk som B: i stedet for C: ? Diskett er A: men det er jo ingen b ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor har ikke Windows første-harddisk som B: i stedet for C: ? Diskett er A: men det er jo ingen b ? 7508628[/snapback] B er også diskettstasjon Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 er ikke B: for de gamle 5tommers diskettene? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 har aldri jeg sett i hvertfall, har alltid hatt diskett på a: Men det stemmer sikkert Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis man har to floppystasjoner blir den andre B:, skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg