Gaston Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Går ikke jenter oftere lettere kledd enn gutter da? 7442605[/snapback] ...sitter og fryser med jakke på i et klasserom som holder 21°C?... 7442389[/snapback] 7442650[/snapback] Tynn jakke, men kun topp under eller ei jakke som går opp til over navlen? Nei, dette ble bare horete... Gutter har mere muskelmasse, mer fett etc... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jenter har da mye mer fett enn gutter? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jenter har da mye mer fett enn gutter? 7443963[/snapback] Ja du har rett i det, men muskelmasse da... vi er større og tyngre... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaja, men i denne tråden må vi passe oss med å være nøyaktige nok Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De fleste pølsene er brune, mens julepølsa er vanligvis hvit... Hvorfor det? Er det fordi det er et spesielt krydder i de, eller at den ikke er røkt eller noe sånt? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det er fordi julepølse egentlig er medisterpølse med juleetikett på. Du har blitt lurt. Gilde sin juleplse er laget av: kjøtt av svin (73%), melk, potetmel, salt, muskat, pepper, glukose og allehånde. Maybe it's the svin... Endret 7. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De fleste pølser har den fargen som passer til fargetilsetningen i 'pølsestoffet'. Hva som faktisk er i tarmen er ikke godt å si alltid, tro faktisk ikke vi vil vite det heller. Det er i alle fall stor variasjon fra en Grøstad-pølse til Grillos. Sistnevnte tror jeg knapt kan brukes til dyrefór.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jenter har da mye mer fett enn gutter? 7443963[/snapback] Det er vel litt potato potato på dette forumet :!: Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er vel litt potato potato på dette forumet :!: 7445226[/snapback] Helt klart, men så heter tråden "Snedige ting du lurer på" og ikke "Tråden med de riktige svar" Når det er sagt har denne tråden seilt opp som en favorittråd for meg. Mye morsomme spørsmål og svar, samt noen virkelig smarte spørsmål og enda smartere svar. Her kan man både lære litt og smile litt. Hvorfor får man feilmeldinger som kune viser til en referanse i hex-desimaler? Typisk: "Minne kunne ikke være read: 0213465465:dgdfg445" (litt fra husken, men den dukker opp et par ganger i uka) Lenke til kommentar
ariani Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har lasted ned et program. vilket prog skal jeg bruke for å åpne det?? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ariani, hvis det er en exe-fil, dobbeltklikker du på filen for å kjøre programmet. Hvis det er en rar-fil eller en zip-fil må du ha programmet winrar eller winzip (hvis du har windows som operativsystem selvfølgelig) for å åpne den komprimerte filen. Lenke til kommentar
ariani Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) ariani, hvis det er en exe-fil, dobbeltklikker du på filen for å kjøre programmet. Hvis det er en rar-fil eller en zip-fil må du ha programmet winrar eller winzip (hvis du har windows som operativsystem selvfølgelig) for å åpne den komprimerte filen. 7448106[/snapback] Det er en torrent fil. jeg får oppgitt at jeg må velge program fra en liste eller web, men da kommer det bare opp linker uten noe hjelp Det er en bin fil?? og en cue fil hjelp!!!!!!!! Endret 7. desember 2006 av ariani Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Da har du vel gjerne ikke lastet ned programmet i seg selv, men bare torrent-filen som viser til programmet. Du må ha et torrent-program for å kunne laste ned programmet. Men det er vel et gratisprogram, ikke sant? Ellers har du ikke lov til å spørre om slike ting på forumet, piratkopiering og nedlasting av programmer som ikke er shareware eller abandonware er regnet som piratvirksomhet. Edit: Bin og cue filer må brennes til en cd, eller evt lages som en virtuell cd ved hjelp av ulike program. Nero brenner hvertfall bin og cue filer. Endret 7. desember 2006 av ChaosPredicted Lenke til kommentar
ariani Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da har du vel gjerne ikke lastet ned programmet i seg selv, men bare torrent-filen som viser til programmet. Du må ha et torrent-program for å kunne laste ned programmet. Men det er vel et gratisprogram, ikke sant? Ellers har du ikke lov til å spørre om slike ting på forumet, piratkopiering og nedlasting av programmer som ikke er shareware eller abandonware er regnet som piratvirksomhet. Edit: Bin og cue filer må brennes til en cd, eller evt lages som en virtuell cd ved hjelp av ulike program. Nero brenner hvertfall bin og cue filer. 7448130[/snapback] Jo. jeg har lasted ned ferdig. Hvis jeg brenner den funker det da eller må jeg velge vilket program jeg skal bruke da?? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke vits i å brenne det ut. Synes det bare er stress. Bruk Deamon tools (laster ned gratis fra download.com). Dette er forøvrig ikke en support tråd, det du lurer på er ikke snedig sådan. Kontakt meg på PM hvis du lurer på mer... Lenke til kommentar
blla Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor er det ikke varmere på jorda? Jorda får jo hele tiden tilført varme-energi fra kjernefysiske prosesser fra jordens indre, og av sola. Den eneste veien jeg fant som varmen kunne unnslippe er ut i verdensrommet. Men siden det er nesten totalt vakum i rommet vil det isolere så godt at nesten ingen varme vil slippe ut. Hvor tar alt denne energien veien? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hvorfor er det ikke varmere på jorda?Jorda får jo hele tiden tilført varme-energi fra kjernefysiske prosesser fra jordens indre, og av sola. Den eneste veien jeg fant som varmen kunne unnslippe er ut i verdensrommet. Men siden det er nesten totalt vakum i rommet vil det isolere så godt at nesten ingen varme vil slippe ut. Hvor tar alt denne energien veien? 7448932[/snapback] Lys og varmestråling ut igjen i rommet. Elektromagnetisk stråling (som lys og varmestråling) går veldig fint gjennom vakum.Noe av returstrålingen blir fanget opp av klimagassene (H2O, CH4 og CO2), men ikke alt. Hvordan tror du ellers at jorden er synlig fra månen/rommet? Endret 7. desember 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen gjenstander som er vanlige å ha i ett hus som er 80cm langt/bredt pluss minus litt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor store pengeverdier er det i norske mynter og sedler som er i omløp (ikke utdaterte mynter som ti-øringer osv)? Altså hvis alle norske analoge penger ble samlet i en haug, hva ville den totale verdien blitt? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen gjenstander som er vanlige å ha i ett hus som er 80cm langt/bredt pluss minus litt? 7450785[/snapback] Jeg har et firkantet bord fra Ikea som er ca de målene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg