Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle typer varmluftsballonger bruker varm luft som oppdriftsmediet.

 

Bomull, rødsprit og ballonger med silkepapir er fine saker. :) (litt brannfarlige, så det gjelder å ta sine forhåndsregler)

7429824[/snapback]

 

Tenkte mer på, hvilke andre metoder enn bomull + rødsprit kan jeg bruke for å få den til å sveve.

 

*snip*

For å løfte f.eks 300g med en ballong som selv veier 200g så er den totale løftevekta 500g. Til det trengs en ballong som er 1443 liter, altså 1,44 kubikkmeter.

 

7429824[/snapback]

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Kan ikke være noe som helst metall i rommet med MR-maskinen, men man kan jo høre på cd-spiller, som de har der fra før av uansett, vet ikke hvordan de ordner dette. Men maskinen bråker mye, så man hører lite av musikken når den er igang..

7439983[/snapback]

Jaja, mamma fikk jo høre radio når hun var der. Det kan jeg jo leve med. Hvis den ikke blir hørbar blir det jo dødskjedelig. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om lett/light brus er "sunnere" enn valig brus. Det er jo ikke sukker så er nesten ingen kalorier, men hvordan er det med søtningsmiddelet dem bruker i steden? Noen sier det er samma møkka, andre at det er en genistrek å drikke light når du er ute etter no søtt.

I wonder!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om lett/light brus er "sunnere" enn valig brus. Det er jo ikke sukker så er nesten ingen kalorier, men hvordan er det med søtningsmiddelet dem bruker i steden? Noen sier det er samma møkka, andre at det er en genistrek å drikke light når du er ute etter no søtt.

I wonder!

7442304[/snapback]

Omtrent like farlig for tenna, i tillegg er da ikke en sukkerbrus så veldig rik på kalorier? Noen få kalorier > mange kreftfremkallende stoffer aka. søtningsstoffer.

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig at sunne og friske norske ungdommer (jenter) sitter og fryser med jakke på i et klasserom som holder 21°C?

Det er ikke bare av og til, men alltid.

7442389[/snapback]

 

Jenter skakke sitte inne å studere! Jenter skal ut i ælva og vaske mennenes klær! Etterpå skal de inn i huset og skille erter fra linser. Derretter skal de lage mat til mannfolka!

 

Det er bare sånn! DNA og gener! One of life's many mysteries!

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig at sunne og friske norske ungdommer (jenter) sitter og fryser med jakke på i et klasserom som holder 21°C?

Det er ikke bare av og til, men alltid.

7442389[/snapback]

Jenter skakke sitte inne å studere! Jenter skal ut i ælva og vaske mennenes klær! Etterpå skal de inn i huset og skille erter fra linser. Derretter skal de lage mat til mannfolka!

 

Det er bare sånn! DNA og gener! One of life's many mysteries!

7442490[/snapback]

Men det er jo varmt! FFS!
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om lett/light brus er "sunnere" enn valig brus. Det er jo ikke sukker så er nesten ingen kalorier, men hvordan er det med søtningsmiddelet dem bruker i steden? Noen sier det er samma møkka, andre at det er en genistrek å drikke light når du er ute etter no søtt.

I wonder!

7442304[/snapback]

 

Skal man tenke på helsa er brus bare å helle i vasken uansett.

 

Jeg vil påstå vanlig brus med sukker er å foretrekke. Det er enda flere kjemikalier i 'sukkerfri' brus og søtningstoffer er tidvis noe skikkelig svineri. Husker ikke i farta hva den siste colatypen heter, men søtningstoffet der er under lupen mistenkt for å være kreftfremkallende.

Drikk skikkelig sukkerdrikke hvis du skal kose deg og hold deg unna det andre svinereiet. Er du redd for midjen eller helsa generelt så er det vann i springen.

Lenke til kommentar
Kan ikke være noe som helst metall i rommet med MR-maskinen, men man kan jo høre på cd-spiller, som de har der fra før av uansett, vet ikke hvordan de ordner dette. Men maskinen bråker mye, så man hører lite av musikken når den er igang..

7439983[/snapback]

Jaja, mamma fikk jo høre radio når hun var der. Det kan jeg jo leve med. Hvis den ikke blir hørbar blir det jo dødskjedelig. :ermm:

7441684[/snapback]

Jeg gikk kun glipp av noe dårlig musikk, men var ikke høy kvalitet på utstyret(hodesettet) og sikkert ikke høy lydstyrke på musikken, så er nok godt mulig at det blir bedre for deg.

Lenke til kommentar
(..)Husker ikke i farta hva den siste colatypen heter, men søtningstoffet der er under lupen mistenkt for å være kreftfremkallende.

7442675[/snapback]

Aspartam?

 

Jeg gikk kun glipp av noe dårlig musikk, men var ikke høy kvalitet på utstyret(hodesettet) og sikkert ikke høy lydstyrke på musikken, så er nok godt mulig at det blir bedre for deg.

7442773[/snapback]

Jaja. Ser frem til det uansett. Skal bli gøy å se hjerna si.

Lenke til kommentar
(..)Husker ikke i farta hva den siste colatypen heter, men søtningstoffet der er under lupen mistenkt for å være kreftfremkallende.

7442675[/snapback]

Aspartam?

7442851[/snapback]

Skadelig for syn og lever.

 

Ja, aspertam frigjør metanolen som er i kroppen til å løpe rundt i kroppen. Som dere vet er metanol skadelig for både synet og leveren og med et stort og lenge inntak av coca cola zero og light gjør at du vil svekke synet og leveren. Noen har nesten blitt blind av det.

7393780[/snapback]

 

Mozze: Den siste colatypen heter Cola Zero og inneholder det farlige stoffet.

 

Ligger laptop-piltastene mine dårlig an? Dette er hva jeg driver med for tiden, og piltastene begynner å høres litt løse ut når jeg trykker på de. :p

http://youtube.com/watch?v=aO4WvhFsp0k

 

Og mens jeg først er inne på Youtube, lurer jeg på om det er flere som har fått spam i dag.

 

youtubebg0.th.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...