Gaston Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sitter her emd to 10 øringer og lurer på, Hvor mye er de verdt? 7410649[/snapback] Om 50år er de kanskje verdt noe... Morsomt innlegg foressten.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sitter her emd to 10 øringer og lurer på, Hvor mye er de verdt? 7410649[/snapback] 20 øre Hvis de er veldig gamle og veldig uslitte er de sikkert verdt noen kroner Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har noen 25 øringer, 5 øringer. Hva med de da? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis jeg tar på meg en kamerat sine briller, vil slik jeg ser med de på være slik han ser uten? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg regner med du vil se "motsatt". Ser han +4 vil du med hans briller se -4, er han langsynt vil du med hans briller bli nærsynt. Det er min teori hvertfall. Det samme vil nok skje med skjeve hornhinner. Er hans høyre øye venstreskjevt vil du bli høyreskjev med hans briller. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor lang tid kan drikke holde seg god egentlig? Vi spiste nettopp riskrem med heggbærsaft fra 1978, og det var ikke noe usmak på den.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 To innlegg er flyttet herfra til Oversettelsestråden - Spør og få svar Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor lang tid kan drikke holde seg god egentlig? Vi spiste nettopp riskrem med heggbærsaft fra 1978, og det var ikke noe usmak på den.. 7414445[/snapback] Vet ikke om noen øvre grense. ting som blåbær og honning har jo nesten ikke en dato. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva betyr [disse tegnene]? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Brukes ofte i vektorer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir man fortere beruset av å drikke fort, eller sakte, på tom mage eller full mage? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir man fortere beruset av å drikke fort, eller sakte, på tom mage eller full mage? 7416739[/snapback] Sier seg vel selv, Fort og på tom mage? Ikke å anbefale uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir man fortere beruset av å drikke fort, eller sakte, på tom mage eller full mage? 7416739[/snapback] Man blir fortest full ved å drikke raskt på tom mage... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 [ og ] er bare en sort paranteser. De brukes på samme måte som andre paranteser. Siden det finnes mange ulike typer paranteser så er det lett å skille på hvilke som hører til hvor. F.eks X = 1/[(A+B)*(C+D)] I matematikk brukes de ulike parantesene for å tydeliggjøre noe eller differansiere det fra noe. I programmering brukes de ulike parantesene også i ulike situasjoner for å skille på hvordan programmet skal tolke parantesen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Sitter her emd to 10 øringer og lurer på, Hvor mye er de verdt? 7410649[/snapback] Håper de er verdt noe, for jeg har nemlig også noen 10-øringer! Endret 3. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har også en liten haug. Dessverre er det sånn at jo flere som har tiøringer jo mindre er de verdt. Jeg synes jeg leste en gang at lasset med utrangerte tiøringer som norges bank hadde ble solgt for noen få tusenlapper per tonn til metallgjennvinning. Hvis de skal være verd noe må du finne en kjøper som er villig til å betale for de. F.eks om du har komplette serier med tiøringer fra det året de ble lansert til det året de ble stoppet produsert, og disse er i god stand så kan du sikkert samle en pent pusset samling til nybegynnersamlere for en "pen" sum. F.eks 1 kr per stk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ellers finnes det vel enkelte serier med spesielle produksjonsfeil som kan være verdt en del Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Finnes det enkelte serier med spesielle produskjonsfeil av dagens mynter da? --- OT: Hva skjer med avataren din espen? Hvem er det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Finnes det enkelte serier med spesielle produskjonsfeil av dagens mynter da? 7417778[/snapback] Var vel en serie tjuekroninger for et par år siden med feiltrykk tror jeg Endret 3. desember 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Finnes det enkelte serier med spesielle produskjonsfeil av dagens mynter da?--- OT: Hva skjer med avataren din espen? Hvem er det? 7417778[/snapback] Det er i hvertfall noen 1-øringer som har produksjonsfeil, som begynner å bli verdt litt. Forutsatt at den er uskadd. Av nyere mynter er jeg ikke helt sikker. Her er en artikkel om mynter som begynner å bli verdt noe. (Kjekk han i avataren ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg