Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid kan drikke holde seg god egentlig? Vi spiste nettopp riskrem med heggbærsaft fra 1978, og det var ikke noe usmak på den..

7414445[/snapback]

Vet ikke om noen øvre grense. ting som blåbær og honning har jo nesten ikke en dato.

Lenke til kommentar

[ og ] er bare en sort paranteser. De brukes på samme måte som andre paranteser. Siden det finnes mange ulike typer paranteser så er det lett å skille på hvilke som hører til hvor.

F.eks X = 1/[(A+B)*(C+D)]

I matematikk brukes de ulike parantesene for å tydeliggjøre noe eller differansiere det fra noe.

I programmering brukes de ulike parantesene også i ulike situasjoner for å skille på hvordan programmet skal tolke parantesen.

Lenke til kommentar

Jeg har også en liten haug. Dessverre er det sånn at jo flere som har tiøringer jo mindre er de verdt. Jeg synes jeg leste en gang at lasset med utrangerte tiøringer som norges bank hadde ble solgt for noen få tusenlapper per tonn til metallgjennvinning.

Hvis de skal være verd noe må du finne en kjøper som er villig til å betale for de. F.eks om du har komplette serier med tiøringer fra det året de ble lansert til det året de ble stoppet produsert, og disse er i god stand så kan du sikkert samle en pent pusset samling til nybegynnersamlere for en "pen" sum. F.eks 1 kr per stk.

Lenke til kommentar
Finnes det enkelte serier med spesielle produskjonsfeil av dagens mynter da?

---

OT: Hva skjer med avataren din espen? Hvem er det? :p

7417778[/snapback]

Det er i hvertfall noen 1-øringer som har produksjonsfeil, som begynner å bli verdt litt. Forutsatt at den er uskadd.

Av nyere mynter er jeg ikke helt sikker.

Her er en artikkel om mynter som begynner å bli verdt noe.

(Kjekk han i avataren ja)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...