Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 4chan/b/ er random. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor sitter typen over meg og nerder seg på forumet på bursdagen sin? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 det er da den perfekte bursdag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Og hvor får man kjøpt sånne svarte goggles? Svarte, runde. 7371006[/snapback] Slike du kan bruke når du spiller Airsoft eller Paintball? UNCompany.com og RedWolfAirsoft.com har en del slike briller og masker til Airsoft bruk. Takk for svar angående det derre '4chan' greiene. Endret 27. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Et portrett. Å portrere, nå portreres? Det blir vel feil, men hva annen formulering kan jeg bruke? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Slike du kan bruke når du spiller Airsoft eller Paintball? UNCompany.com og RedWolfAirsoft.com har en del slike briller og masker til Airsoft bruk. Takk for svar angående det derre '4chan' greiene. 7371591[/snapback] Hmm.. Njaa, ikke helt, men kan ligne litt! Tenkte på slike Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Et portrett. Å portrere, nå portreres? Det blir vel feil, men hva annen formulering kan jeg bruke? 7372028[/snapback] Burde funke fett hvis du puttet ett par T-er og en E- inni der. Et portrett. Å portrettere, nå portretteres Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er en 'randon' funksjon helt tilfeldig eller er det mulig å forutsi utfallet? En vanlig PC er en deterministisk maskin og kan normalt sett ikke gjøre noe helt random. Softwaregeneratorer er derfor PRNG og selv om den ikke er helt random kan en god algoritme være "random nok for sin bruk", men dårlige algoritmer derimot kan åpne for alt fra sikkerhetsfeil til verdiløse analytiske data. Men ekte randomness er vel uansett ikke noe vi vil kunne oppdage uansett.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor sitter typen over meg og nerder seg på forumet på bursdagen sin? 7371274[/snapback] Vi hadde fest på fredag og Peppe's på søndag, jeg har spist burger med Sim fra forumet og kost meg med jenta tidligere på dagen. Jeg skal se Rome med bestekompisen om en liten time. Jeg har hatt verre bursdager. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Altså vil en som baserer seg på magneter være mer stille, mer ren og ha et lengre liv? 7369866[/snapback] Hvis det jeg sier stemmer, ja Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det mulig å spore opp de som har laget f.eks. Errorsafe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan funker antidepressiver? Er det bare psykisk kanskje? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Bor på hybel nære toglinja. Når uklare NRK står på og toget raser forbi blir det soleklart, mens om TV2 står på som er ganske bra fra før, og toget raser forbi blir dette uklart. Hvordan har dette seg? Er det noe med at toget har magnet som forsterker signalt eller noe? Bruker sånn antenne ute.. Endret 28. november 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvor man kan kjøpe veldig billige transparentark for blekk? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan funker antidepressiver? Er det bare psykisk kanskje? 7374278[/snapback] Det finnes flere varianter, men SSRI-preperater er det mest vanlige. Typisk prozac, zoloft m.fl Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som vet om nettbutikker der man kan få kjøpt leker i Norge (skandinavia)? Er ute etter Lego Star Wars til mine barn. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Her har du en haug av nettbutikk som selger Lego Star Wars..i norge http://www.butikksiden.no/Leker.htm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Når uklare NRK står på og toget raser forbi blir det soleklart, mens om TV2 står på som er ganske bra fra før, og toget raser forbi blir dette uklart. Der jeg kommer fra blir så vidt jeg vet NRK sendt over VHF mens TV2 blir sent over UHF. Dette kan være årsaken bak den forskjellige oppførselen, men hva som lager selve forstyrrelsen vet jeg ikke nøyaktig. Eletriske motorer genererer en god del EM støy som sikkert er synderen, men nøyaktig hvordan dette skjer får en med mer teknisk innsikt prøve å forklare. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Her har du en haug av nettbutikk som selger Lego Star Wars..i norgehttp://www.butikksiden.no/Leker.htm 7376596[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg