sluffy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hvorfor blir jeg nummen i fjeset etter at jeg har barbert meg?? Merkelig fenomen egentlig. Er samme greia med maskin og høvel, både med og uten skum. Fordi du raker vekk litt hud, og det liker ikke kroppen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men hvordan har 'w00t' blitt til? w00t belongs to gamers the world over. It seems to have been derived from the obselete 'whoot' which essentially is another way to say 'hoot' which itself is a shout or derisive laugh. But others maintain that w00t is the sound several players make while jumping like bunnies in Quake III. Still others want you to believe that it comes from the phrase 'wow loot' used in multiplayer RPGs many moons ago. And if you can believe it some folks even think it was derived from the gaming phrase, 'We Own the Other Team!' Fiction or fact? I suppose you'll just have to decide what 'w00t!' means to you... Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men hvordan har 'w00t' blitt til? Mange bruker "ordet" til o0 <--sjokkert og skriver nemmelig "W0ot" Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 eller what? W00t har ingenthing med "what" å gjøre. W00t betyr som smilyen viser noe tilnærmet "hurra" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mange som går rundt og tror det betyr what. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Et godt eksempel: "Woot! Jeg har nå kjøpt meg ny gpu" Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg lurer på hvordan/hva "internforumet" er. Skal gi en lyd på internforumet og få noen andre til å svare her. Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvorfor feirer vi skjærtorsdag?!?!?! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det ikke da Jesus hadde fest med de tolv dispilene? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg lurer på hvordan/hva "internforumet" er. Skal gi en lyd på internforumet og få noen andre til å svare her. Bare nysgjerrig. Det er nok et underforum som vi vanlige dødelige ikke kan se Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor finner mange "knudrete" som dirty? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvordan lager folk slike trefigurer? Jeg mener slike som er helt hele, gjerne med slikt "gitter" også ligger det noen trekuler inni der! Hvordan har dem fått inn de trekulene? Har de rett og slett bare sitti og laget de trekulene igjennom gitteret? Uff, pirkejobb... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor finner mange "knudrete" som dirty? En knudrete overflate er ofte vanskelig å holde ren, derav følger at den blir skitten. QED? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Spørsmålet til -teddy- minte meg på noe: Hvordan lager man en flaskebåt? (er det ikke det det kalles?) Hvordan får de båten inne i flaska? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hvorfor feirer vi skjærtorsdag?!?!?! Omskjæringsdag?... Er neiggu ikke sikker... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvordan lager man en flaskebåt? (er det ikke det det kalles?) Hvordan får de båten inne i flaska? Man pakker båten sammen (ikke på IKEA-måten) slik at den passer inn i åpningen; og heiser deretter master og seil ved hjelp av tråder. Slikt kan ta timer... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg lurer på hvordan de finner hvor mange seere de har som ser på ett program. Hørt at de har plasert ut x antall sånn duppditter som registrer hvilken kanal en ser på hos en del frivillige personer.. Edit: leif Jepp. Stemmer. Naboen har slik. Slipper å betale NRK-lisens fordi de har "bryet" med å ha duppeditten i huset Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Snedige ting jeg lurer på: - Hvorfor sender vi opp raketter på nyttårs aften? - Hvorfor Har vi InternetExplorer på PC'en når vi ikke bruker det? - Hvorfor har egentlig mennesker navn? - Hvorfor smaker snop så godt? - Hvorfor ble akkurat jeg tvilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg