L4r5 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er greia med at Disney reklamerer for sine dvd-er med navnet Disney-dvd? 7322547[/snapback] Jeg antar det er for å understreke at det er disney som har laget disse filmene Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kanskje Disney produserer sine egne DVD-er? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvilke andre browsere finnes det utenom FireFox, IE og Opera? Har opplevd bare dritt med FF og liker ikke Opera noe særlig. IE sier seg selv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvilke andre browsere finnes det utenom FireFox, IE og Opera? 7322693[/snapback] http://browsers.evolt.org/ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 http://browsers.evolt.org/ 7322703[/snapback] Takker Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Sjekk ut Flock. Du kan bli svært overrasket... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Sjekk ut Flock. Du kan bli svært overrasket... 7323357[/snapback] Bruker Flock nå Virker meget bra. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvilke andre browsere finnes det utenom FireFox, IE og Opera? 7322693[/snapback] http://browsers.evolt.org/ 7322703[/snapback] Det er enda flere her.Lynx er artig. Bare for å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mener å huske at noen nevnte at disney hadde en konspirasjon med noen? At det var et eller annet tegn i panna på Simba i løvenes konge og no greier? Noen som vet no om det? Mulig jeg er helt på viddene, men mener det var no snusk med disney Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg lurer på hvorfor bokstavene på tastaturet er satt akkorat hvor de er. Hvorfor ikke i alfabetisk rekkefølge f.eks? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mener å huske at noen nevnte at disney hadde en konspirasjon med noen? At det var et eller annet tegn i panna på Simba i løvenes konge og no greier? Noen som vet no om det? Mulig jeg er helt på viddene, men mener det var no snusk med disney 7324030[/snapback] Herregud! Ok jeg har ikke hørt om det før men når noen vil finne konspirasjoner klarer de altid å tenke ut en eller anne konspirasjon. Jeg mener forl ser gjerne det de vil se. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hva i all verdens land og rike skulle noen ha å tjene på å plassere et hemmelig symbol i panna på en tegnefilmløve? EDIT: Endret 20. november 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg lurer på hvorfor bokstavene på tastaturet er satt akkorat hvor de er. Hvorfor ikke i alfabetisk rekkefølge f.eks? Det er ein etterlevning etter skrivemaskiner. For å hindre at armane som trykte bokstavane på papiret satte seg fast (eller noko slikt), arrangerte ein bokstavane slik at bokstavane i vanlege bokstavkombinasjonar stod langt frå kvarandre. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg søkte litt selv på konspirasjon og Disney, og fant ut at det er flere som tror de sender ut subliminale meldinger. Se her for eksempel. Den litt lenger ned på sida med Bernard og Bianca tar kaka om det ikke er redigert :!: Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg lurer på hvorfor bokstavene på tastaturet er satt akkorat hvor de er. Hvorfor ikke i alfabetisk rekkefølge f.eks? Det er ein etterlevning etter skrivemaskiner. For å hindre at armane som trykte bokstavane på papiret satte seg fast (eller noko slikt), arrangerte ein bokstavane slik at bokstavane i vanlege bokstavkombinasjonar stod langt frå kvarandre. 7325450[/snapback] Hmm, står e f g h i j k l m n langt ifra hverandre? Skjønte jeg det riktig etter hva du sa.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg lurer på hvorfor bokstavene på tastaturet er satt akkorat hvor de er. Hvorfor ikke i alfabetisk rekkefølge f.eks? Det er ein etterlevning etter skrivemaskiner. For å hindre at armane som trykte bokstavane på papiret satte seg fast (eller noko slikt), arrangerte ein bokstavane slik at bokstavane i vanlege bokstavkombinasjonar stod langt frå kvarandre. 7325450[/snapback] Hmm, står e f g h i j k l m n langt ifra hverandre? Skjønte jeg det riktig etter hva du sa.. 7325957[/snapback] Skal være en stor topic her på forumet en plass om det med tastaturet, og hvorfor det har QWERTY oppsett, og ikke ABC oppsett. Men det har med det at knappene ikke skulle være så narme hverandre siden de hang seg fast og greier. Men det finnes tastatur med ABC oppsett om du heller vil ha det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nei, det vil jeg ikke. For det går utmerket godt å skrive med det "vanlige" oppsettet. Er vant til det så kan ikke tenke meg å bruke ABC oppsett Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dvorak Simplified Keyboard er et alternativ til QWERY som visstnok er en del raskere å skrive på når man blir vant til det. Dessuten skal det forhindre sånn derre musesyke-opplegg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hmm, står e f g h i j k l m n langt ifra hverandre? Skjønte jeg det riktig etter hva du sa.. 7325957[/snapback] Vanlege bokstavkombinasjonar i ord, ikkje i alfabetet, om det var det du tenkte på... Eg var ikkje hundre prosent sikker på det eg skreiv sjølv, men desse sidene kan sikkert forklare litt betre:http://home.earthlink.net/~dcrehr/whyqwert.html http://home.earthlink.net/~dcrehr/ http://en.wikipedia.org/wiki/QWERTY Endret 20. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvis man blir stoppet ved grensen i et land utenfor Norge uten noen spesiell grunn, hvem vli da betale flyreisen hjem som personen har mistet? Må personen punge ut selv eller betaler departementet eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg