Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på når verden vil gå under av global oppvarming ?

Og om den kloden som Nasa landet på ( uten at jeg vet hva den heter ) som hadde utrolig mange vulkan utbrudd med størrelse med feks USA.

Det var vann der, og det var varme. Er det der verden skal fortsette etter at vi har ødelagt jorden ?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med fotografering!

Som sikkert noen her vet, er det meteorregn i natt.

Elsker slikt, så jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder.

Min far har en Nikon D70.

Har ikke peiling på fotografering.

Noen som kan hjelpe meg? Hvilke innstillinger osv?

7313597[/snapback]

Når i natt er dette?

Btw. Hvorfor er kvalme og oppkast så fryktelig? Det er da kroppens måte å bli frisk fort på, så hvorfor har den da "laget seg" slik at man frykter veldig å kaste opp.

(Nå snakker vi selvfølgelig ikke om etter du kaster opp. De fleste vet at dette er en herlig følelse. Men veldig få har lyst til å oppleve denne følelsen om det innebærer at de må kaste opp.)

Og nei. Jeg har ikke oppkastsyke. ;)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på når verden vil gå under av global oppvarming ?

Verden vil ikke gå under av global oppvarming. Selv om det blir litt varmere fremover vil det en eller annen gang bli kaldere og så snur det igjen.

Det er ikke slik at 'poff' og alle dør.

Hvis du tenker verden som selve jordkloden har klimaet lite å si for dens konsistens.

Og om den kloden som Nasa landet på ( uten at jeg vet hva den heter ) som hadde utrolig mange vulkan utbrudd med størrelse med feks USA.

Det var vann der, og det var varme. Er det der verden skal fortsette etter at vi har ødelagt jorden ?

Ja det er nok lov å drømme om slikt.

Lenke til kommentar
Btw. Hvorfor er kvalme og oppkast så fryktelig? Det er da kroppens måte å bli frisk fort på, så hvorfor har den da "laget seg" slik at man frykter veldig å kaste opp.

(Nå snakker vi selvfølgelig ikke om etter du kaster opp. De fleste vet at dette er en herlig følelse. Men veldig få har lyst til å oppleve denne følelsen om det innebærer at de må kaste opp.)

Og nei. Jeg har ikke oppkastsyke. ;)

7313652[/snapback]

Jeg lurer litt i samme banen.

Når folk har feber, hodepine og føler seg slappe og dårlige, hører jeg alltid at de hiver nedpå febernedsettende piller (f.eks Paracet) osv. De gangene jeg har hatt feber og sånt har jeg også blitt tilbydt sånne greier.

Men er det ikke meningen at feberen skal være der for at kroppen skal bli frisk igjen? Bekjempe ondt med ondt liksom? Blir det ikke feil å ta febernedsettende da?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med fotografering!

Som sikkert noen her vet, er det meteorregn i natt.

Elsker slikt, så jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder.

Min far har en Nikon D70.

Har ikke peiling på fotografering.

Noen som kan hjelpe meg? Hvilke innstillinger osv?

7313597[/snapback]

Jeg har alt annet enn greie på slikt selv, men stativ og nattinnstilling/lang lukkertid burde vel hjelpe endel. Høyeste oppløsning og lite komprimerte bilder er nok lurt (slike bilder skal nytes ;) )

Mad0x:

Hør med alle slektninger og venner om du får lov til å plukke fra vinduskarmjungelen, eller sjekke om det er noe liv i blomsterbedet, så sant det ikke har begynt å snø.

Eventuelt:

Dyrk ugress.

Lenke til kommentar
Ja okk!

Finnes det et eller annet program eller noe som kan fortelle meg hvilke sider jeg besøker oftere enn andre. En eller annen statistikk over mine besøk. Hadde vært kult å se.

7316366[/snapback]

Diskusjon.no på topp. :D

Hvordan blir man talent i noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...