Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man er feit og sulter, og dør innom 3 uker. Dør man feit eller tynn da??!!? :))

Om du ikke får en dritt å spise, dør du nok av underernæring ganske kjapt med flesket i behold.

Om du derimot sulter i den forstand at du får for lite mat om dagen, kan du nok leve lenge på flesket.

Svare på spørsmålet : ja, han dør feit :p

Lenke til kommentar
Hvis man er feit og sulter, og dør innom 3 uker. Dør man feit eller tynn da??!!? :))

Om du ikke får en dritt å spise, dør du nok av underernæring ganske kjapt med flesket i behold.

Om du derimot sulter i den forstand at du får for lite mat om dagen, kan du nok leve lenge på flesket.

Svare på spørsmålet : ja, han dør feit :p

Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? :)

Lenke til kommentar
Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!?

Jess.

uhh yeah, jeg skal bli feit :w00t:

Hmm... Nei, det er ikke verdt det.

åjoda, lurer på om du sier det samme vis all maten plutselig forsvinner : p

Hvis all mat på jorden blir borte, så vil jeg heller være tynn og dø med en gagn for å slippe å se på alle andre daue rundt meg, enn å vente drit lenge på å dø.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på:

I biler, så turtallet oppgitt i RPM per minutt, som da gir så-og-så mange RPM per minutt.

Det jeg lurer på, for å egentlig ha vært f.eks 4000RPM, må man ikke da ha kjørt med konstant 4000 RPM i 1 minutt for å "oppfylle" kravet? :hmm:

..Bare en tanke.. :hmm:

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på:

I biler, så turtallet oppgitt i RPM per minutt, som da gir så-og-så mange RPM per minutt.

Det jeg lurer på, for å egentlig ha vært f.eks 4000RPM, må man ikke da ha kjørt med konstant 4000 RPM i 1 minutt for å "oppfylle" kravet? :hmm:

Eh nei.. Det blir jo det samme som at du faktisk må kjøre i en time for å ligge i 80 km/t :!:

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på:

Eh nei.. Det blir jo det samme som at du faktisk må kjøre i en time for å ligge i 80 km/t :!:

:hmm:

:ermm:

:hmm:

:shrug:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan de finner hvor mange seere de har som ser på ett program.

Hørt at de har plasert ut x antall sånn duppditter som registrer hvilken kanal en ser på hos en del frivillige personer.. :hmm:

Edit: leif

Endret av regga
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...