robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jo, kanskje det, men det er jo mange som går med det uten beskyttelse. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva er nødvendig med slike sokker i fotball? fordi det ser teit ut med stilongs Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis man er feit og sulter, og dør innom 3 uker. Dør man feit eller tynn da??!!? ) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis man er feit og sulter, og dør innom 3 uker. Dør man feit eller tynn da??!!? ) Om du ikke får en dritt å spise, dør du nok av underernæring ganske kjapt med flesket i behold. Om du derimot sulter i den forstand at du får for lite mat om dagen, kan du nok leve lenge på flesket. Svare på spørsmålet : ja, han dør feit Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis man er feit og sulter, og dør innom 3 uker. Dør man feit eller tynn da??!!? ) Om du ikke får en dritt å spise, dør du nok av underernæring ganske kjapt med flesket i behold. Om du derimot sulter i den forstand at du får for lite mat om dagen, kan du nok leve lenge på flesket. Svare på spørsmålet : ja, han dør feit Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? Jess. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? Jess. uhh yeah, jeg skal bli feit Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? Jess. uhh yeah, jeg skal bli feit Hmm... Nei, det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? Jess. uhh yeah, jeg skal bli feit Hmm... Nei, det er ikke verdt det. åjoda, lurer på om du sier det samme vis all maten plutselig forsvinner : p Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Da betyr det, at feite folk holder lengre ut en slanke?!? Jess. uhh yeah, jeg skal bli feit Hmm... Nei, det er ikke verdt det. åjoda, lurer på om du sier det samme vis all maten plutselig forsvinner : p Hvis all mat på jorden blir borte, så vil jeg heller være tynn og dø med en gagn for å slippe å se på alle andre daue rundt meg, enn å vente drit lenge på å dø. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 En ting jeg lurer på: I biler, så turtallet oppgitt i RPM per minutt, som da gir så-og-så mange RPM per minutt. Det jeg lurer på, for å egentlig ha vært f.eks 4000RPM, må man ikke da ha kjørt med konstant 4000 RPM i 1 minutt for å "oppfylle" kravet? ..Bare en tanke.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 En ting jeg lurer på: I biler, så turtallet oppgitt i RPM per minutt, som da gir så-og-så mange RPM per minutt. Det jeg lurer på, for å egentlig ha vært f.eks 4000RPM, må man ikke da ha kjørt med konstant 4000 RPM i 1 minutt for å "oppfylle" kravet? ..Bare en tanke.. Eh nei.. Det blir jo det samme som at du faktisk må kjøre i en time for å ligge i 80 km/t :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 En ting jeg lurer på: I biler, så turtallet oppgitt i RPM per minutt, som da gir så-og-så mange RPM per minutt. Det jeg lurer på, for å egentlig ha vært f.eks 4000RPM, må man ikke da ha kjørt med konstant 4000 RPM i 1 minutt for å "oppfylle" kravet? ..Bare en tanke.. Eh nei.. Det blir jo det samme som at du faktisk må kjøre i en time for å ligge i 80 km/t :!: Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 På det tidspunktet turtallsnåla ligger på 4000RPM, så tar man 4000 omdreininger per minutt hvis nåla ikke flytter seg. RPM blir da en slags enhet, som vi kan bytte ut med noe annet. Et slags kunstig mål bare. Ble litt rotete dette. ^^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 På det tidspunktet turtallsnåla ligger på 4000RPM, så tar man 4000 omdreininger per minutt hvis nåla ikke flytter seg. RPM blir da en slags enhet, som vi kan bytte ut med noe annet. Et slags kunstig mål bare. Ble litt rotete dette. ^^ Teit. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men da forsto jeg det faktisk. Men teit er det ja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg lurer på hvordan de finner hvor mange seere de har som ser på ett program. Hørt at de har plasert ut x antall sånn duppditter som registrer hvilken kanal en ser på hos en del frivillige personer.. Edit: leif Endret 27. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Pwnd = Owned Fordi O'en og P'en ligger veldig nærme hverandre og folk har skrevet feil så mange ganger at det har blitt ett uttrykk. Men hvordan har 'w00t' blitt til? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hvorfor blir jeg nummen i fjeset etter at jeg har barbert meg?? Merkelig fenomen egentlig. Er samme greia med maskin og høvel, både med og uten skum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg