Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får jeg tak i mailen til forfatter Jo Nesbø?

7288827[/snapback]

Ring han og spør, hvis du tør ;)

Jo Nesbø

Gjørstads g 2, 0367 Oslo

22 56 44 49

- Mobiltelefon

414 42 946

7288880[/snapback]

 

:ermm: scary business

7288909[/snapback]

Vet, men du kan jo sende melding. Skal man få til noe, må man satse :tease:

Lenke til kommentar
Mellingen er sendt, terningen kastet, alt er satset.

 

*vente på grusom død*

 

:p

 

- GAH, han var på "reisefot" og kunne derfor ikke besvarep på mail, så han sa jeg skulle gå på hjemmesiden..crap

7288995[/snapback]

 

Kult at han svarte da! Si at det er noe du absolutt må ha svar på, kanskje han spør hva det er ;)

 

Hva heter det prinsessene gjør mot trollene i eventyrene når de sitter der med trollhodene i fanget og plukker i håret på jakt etter lus?

 

Har jernteppe og finner ikke folkeeventyr-bøkene :/

7289088[/snapback]

Det heter å lyske.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Akurratt kjøp meg Scarface spillet på pc. Etter og ha installert alt og jeg er klar til og spille kommer denne mld opp: Sprry, but licence date has expired

Please kontact the software provider to update the software or extendt the licence.

Hva gjør jeg? hvem skal jeg kontakte? :(

Endret av Kverkulf
Lenke til kommentar
Om elektronene ikke treffer kjernen fordi de har fart og går rundt kjernen i stedet for, hva skjer ved absolutt zero?

7290298[/snapback]

 

Alt faller fra hverandre, såvidt jeg har skjønt. Idet dette skjer vil man se et lysglimt. Ved absolutt null finnes det ingen bevegelse, og elektroner kan dermed ikke gå i bane lenger. Tror dette stemmer hvertfall, rett på meg dere som vet mer. :)

Lenke til kommentar

Dere som vet alt:

 

Jeg har en diskusjon gående, om det er en sammenheng mellom penisstørrelse og størrelsen på andre kroppsdeler (Hender, føtter, nese osv). Er det det, eller er det rett og slett en myte?

 

PS: Hørte at hvis man strekker peke- og tommelfingeren ut slik som på bildet under, finner man lengden på penis. Dette kan da ikke stemme. Eller? post-63856-1163614719_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det finnes en vitenskapelig dokumentert (undersøkt) sammenheng mellom størrelsen på kroppsdeler* og sportslike prestasjoner (sprint)

 

* Dersom ringefingeren er mye kortere enn langefingeren så vil man trolig gjøre det dårligere enn om de er like lange. Eller ennå bedre, om ringefingeren er lengre enn langefingeren. De sportslige prestasjonene varierer i takt med forskjellen.

 

I en test (dvs. måle hendene på en rekke tilfeldige menn uten å fortelle dem hva forsøket går ut på) og deretter ta tida på dem i en sprintkonkurranse så kunne man forutsi plasseringene deres forbløffende bra.

Lenke til kommentar
Dere som vet alt:

 

Jeg har en diskusjon gående, om det er en sammenheng mellom penisstørrelse og størrelsen på andre kroppsdeler (Hender, føtter, nese osv). Er det det, eller er det rett og slett en myte?

 

PS: Hørte at hvis man strekker peke- og tommelfingeren ut slik som på bildet under, finner man lengden på penis. Dette kan da ikke stemme. Eller?  post-63856-1163614719_thumb.jpg

7291727[/snapback]

 

det er en myte, og eksempelet ditt blir feil, ettersom man kan trene tommelen til bøyes langt bakover

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så utrolig mange bitre og generellt sure mennesker på dette forumet som ikke gjør noe annet enn å klage, vri på sannheter og dine utsagn slik at de kan bruke det mot deg og bare generellt gjøre livet på forumet til ett miserabelt sted til mange tider?

7291703[/snapback]

 

Jeg tror det kommer av ulike former for mindreverdighetskomplekser, og når man ikke er mann (eller kvinne) nok til å ta tak i dette problemet på en skikkelig måte er dette forumet en lettvint (og relativt anonym) måte å få utløp for frustrasjonen på. Men det er bare min teori...

 

Har du noen spesifikke eksempler du har lyst til å dele? Er bare nysgjerrig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...