dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hvorfor har det ikke blitt funnet opp en maskin som gjør drikke iskald på 1-2-3? Et sånt produkt ville seriiøst slått an i Norge. :// En omvendt microbølgeomn hadde vært fantastisk kjekt, ja. Ja! Bare sette inn drikken i mikro'en, vente 60 sek. og ta ut iskald saft / cola / whatever. Hadde ikke det vært genialt? ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 60 sekunder er lang tid da. Bedre med 10 sekunder. Men enig i at det hadde vært GENIALT! Kunne stilt inn ting og hurtigfryst de om du skulle ha de med deg uten kjølebag ellerno. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 En ting til: Jeg kan seriøst stå i 20 minutter foran kjøleskapet for å bestemme meg hva jeg skal lage. Hvorfor gjør jeg det, og hva er så spennende med det? Jeg gjør det hele tia, men skjønner fortsatt ikke hva som er så spennende med det. :---P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på hvorfor folk ikke kan ta seg tid til det sekundet det tar å blinke i en rundkjøring. Tenker ALLE på seg selv for tiden? Trafikkflyten blir så mye bedre om de gir tegn. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på hvorfor folk ikke kan ta seg tid til det sekundet det tar å blinke i en rundkjøring. Tenker ALLE på seg selv for tiden? Trafikkflyten blir så mye bedre om de gir tegn. Takk! Har tenkt på det samme! Kjører scooter, og bruker alltid blinklys, men det er skremmende få som gjør det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Eller så har vi de som blinker I DET de begynner å svinge. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Ja, det er irriterende når det kommer to biler etter hverandre, den første blinker ikke, så fortsetter man å vente, men jammen skal ikke den andre bilen samme vei også. Jeg vil skadeskyte de folka. Jeg blinker alltid, det eneste som skal til er et lite blink. EDIT: de også ja, HalTan. Dimiles, hvorfor er du ikke på msn? Endret 22. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg driver også og kikker inn i kjøleskapet (og skapet)i lengre tid. Det er sikkert som med blomster og bier, det er den naturligste ting av verden! Hvorfor er nordmenn egentlig så glad i is? I dette kalde landet? Nettop fordi det er kaldt, om sommeren blir det for varmt for oss, så derfor spiser vi is. btw: hvorfor bruker folk egentlig blomster og bier som eksempel på våre sexuelle aktiviteter, bia har jo ikke akkurat sex med blomsten Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 men jeg synes egentlig rundkjøringer kan vært litt skumle.. holdt på å gå på tryne i en engang.. ikke gøy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 har jeg også gjort, når det regnet som faen. Det blir glatt og man kan få vannplaning osv i de. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på hvordan de som stjal madonna og skrik klarte det.. Har prøvd å pønske ut planer i flere år, men aldri lyktes. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hvorfor kan enkelte folk ikke kle og te seg skikkelig i det hele tatt? Og veier tanker noe? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er dårligere vær og kaldere (stort sett) jo lenger nord du kommer? Lengre avstand fra sola? Hmm... Men hvorfor ewr det da dårligere vær (kaldere ) på nordpolen enn på sydpolen?? Fordi nordpolen bare er en stor isklump mens sørpolen faktisk er ett kontinent Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 En liten ting jeg lurer på! Hvordan kommer Lyden ut av Høytalere? og hva er det som lager lyden egentlig? Vet at det er Komponentene, men hvor kommer lyden fra? hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 En liten ting jeg lurer på! Hvordan kommer Lyden ut av Høytalere? og hva er det som lager lyden egentlig? Vet at det er Komponentene, men hvor kommer lyden fra? hehe Det sendes elektriske impulser fra forsterkeren til elementene i høyttaleren, som deretter "slår" og skaper vibrasjoner. ? Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 En liten ting jeg lurer på! Hvordan kommer Lyden ut av Høytalere? og hva er det som lager lyden egentlig? Vet at det er Komponentene, men hvor kommer lyden fra? hehe HOW STUFF WORKS dot COM Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på om det finnes et flytende stoff, som er umulig og fjerne med et annet flytende stoff... Altså. Et flytende stoff som er "imun" mot alle andre flytende stoffer! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 How stuff works og Google er jukz!!! Jeg lurer på hvorfpr jeg blir trøtt når jeg vil være våken, og når jeg skjønner at jeg er trøtt og går på badet og pusser tenna osv, så får jeg ikke sove? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hva het egentlig bikkja til Tintin? Noen? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hva het egentlig bikkja til Tintin? Noen? Snowy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg