TheOats Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Klarer ikke å finne det nummeret på mitt kort.Har ett Sør kort med visa. 7235883[/snapback] har du bilde av kortet ? (helst litt utydelig, så jeg ikke stjeler nummeret på kortet ditt) 7235891[/snapback] Nei desverre. Men det er ett helt vanlig kort. Med et uthevet nummer på fremsiden, bilde, fødselsnummer, kontonr, kontrollnr, navn, signatur bak. I signatur boksen er det 2 nummer ett på 4 siffer og ett på 3. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei desverre.Men det er ett helt vanlig kort. Med et uthevet nummer på fremsiden, bilde, fødselsnummer, kontonr, kontrollnr, navn, signatur bak. I signatur boksen er det 2 nummer ett på 4 siffer og ett på 3. 7235919[/snapback] Samme som på mitt skandiabanken-kort. Det nummeret du leter etter, er det på 3 tall(altså, det til høyre av de to tallrekkene). Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei desverre.Men det er ett helt vanlig kort. Med et uthevet nummer på fremsiden, bilde, fødselsnummer, kontonr, kontrollnr, navn, signatur bak. I signatur boksen er det 2 nummer ett på 4 siffer og ett på 3. 7235919[/snapback] Samme som på mitt skandiabanken-kort. Det nummeret du leter etter, er det på 3 tall(altså, det til høyre av de to tallrekkene). 7235934[/snapback] Det i signaturen? (bare for å være helt sikker) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I signatur boksen er det 2 nummer ett på 4 siffer og ett på 3.7235919[/snapback] Dette er CVC2-koden din. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ser kinesere mindre enn oss andre ?(i form av lysmengde) Tenker da på siden deres øyelokk er mer igjen. 7235859[/snapback] Neppe, lysmengden bestemmes av iris-åpningen, og jeg har aldri sett at den dekkes av øyenlokkene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 På oppkjøring, kan det skje at man må vise hvordan en skifter dekk? Nemlig mulig at jeg ikke får med meg den teoritimen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Alle kan vel skifte dekk ? Skru av de 4 skruene midt på dekket, ta av dekket, spar på mutterene, sett på nytt dekk ( Sjekk at dekket står riktig vei, jeg er usikker på åssen merkinga er ) og skru på igjen. aldri vært med fattern din og skrudd på dekk før ? Min ting ; Hvorfor er det lettere å oppnå orgasme ved å sitte enn ved å stå ? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 aldri vært med fattern din og skrudd på dekk før ? 7238991[/snapback] Nei det var akkurat det Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) På oppkjøring, kan det skje at man må vise hvordan en skifter dekk? Nemlig mulig at jeg ikke får med meg den teoritimen. 7238764[/snapback] Nei, det kan ikke skje. Edit: Men det kan skje at du må sjekke lufttrykket eller dybden på dekkmønsteret. Edit 2: Her kan du lese hva du kan risikere å måtte gjøre i sikkerhetskontrollen. Endret 7. november 2006 av premium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Min ting ; Hvorfor er det lettere å oppnå orgasme ved å sitte enn ved å stå ?Fordi du slapper mer av? Spesielt om det er enmannssex vi snakker om. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Min ting ; Hvorfor er det lettere å oppnå orgasme ved å sitte enn ved å stå ?Fordi du slapper mer av? Spesielt om det er enmannssex vi snakker om. 7239436[/snapback] Kanskje den er sann den myten om at vi menn ikke kan gjøre to ting på en gang(stå oppreist samtidig som man napper loffen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Min ting ; Hvorfor er det lettere å oppnå orgasme ved å sitte enn ved å stå ?Fordi du slapper mer av? Spesielt om det er enmannssex vi snakker om.Kanskje den er sann den myten om at vi menn ikke kan gjøre to ting på en gang(stå oppreist samtidig som man napper loffen).Tja, kanskje. Det er jo fullt mulig da, men blir liksom ikke det samme ... på en måte. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei... hmm.. Kanskje vi blir distrahert av å stå ? Og slapper av.. Noe rart as :/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvorfor kan lukt og smakssansen forsvinne når man er kraftig forkjølet? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvorfor kan lukt og smakssansen forsvinne når man er kraftig forkjølet? 7240311[/snapback] Det veit jeg! Når du er forkjølet er nesen din gjerne tett. Det mange tror, er at du smaker mest med tunga og munnen, mens sannheten er at du smaker mest med nesa. Høres rart ut, egentlig. Prøv å spis eller drikk noe med mye smak mens du holder for nesen. Hva tror du skjer? Altså, når du er forkjølet er nesen tett, og du får mye dårligere smakssans. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 1. Hva handler valget i USA om? Skal de velge ny president eller...? Hva har det å si for Bush? 2. Hvis det nesten "ikke" er temperatur i verdensrommet, hva ville skje dersom jeg hadde på meg astronaut drakta, men ikke hansker? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 1) Mid-term election, kalles det gjerne. Det vil si at det er et valg midt i presidentperioden. Dette valget er ikke om presidenten, men om det meste av kongressen, dvs alle fra representantenes hus, og 1/3 av senatet. Dette skal hovedsakelig være et mer lokalt valg, men har tatt preg av utenrikspolitikken; irak. (mulig det blei noe file her, rett meg isåfall..) 2) Du ville overlevd så lenge drakten greier å kompansere for trykket. Hvor lenge dette er, avhenger av hvor stort hullet/hulla er. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 2) Du ville overlevd så lenge drakten greier å kompansere for trykket. Hvor lenge dette er, avhenger av hvor stort hullet/hulla er. 7241536[/snapback] Hvilket trykk er det i verdensrommet ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tørker klær raskere i et kaldt eller varmt rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg