SemikolonP Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Er det normalt å ha 10 vifter i pc'en sin? Føler at alle er sånn "Wow!" når de hører hvor mange vifter jeg har. Edit: Eksempel: Røyking dreper... says:you have a lot of fans in your pc? just thinking about mine fps_doug says: ah.....5 Røyking dreper... says: k.. i have "just" 10 fps_doug says: LOL Røyking dreper... says: you think that sounds noisy? fps_doug says: I would think so yeah Så hører jeg sånt av mange andre, som om det er rart å ha så mange vifter. Endret 4. november 2006 av ;P Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er det normalt å ha 10 vifter i pc'en sin? Føler at alle er sånn "Wow!" når de hører hvor mange vifter jeg har. Edit: Eksempel: Røyking dreper... says:you have a lot of fans in your pc? just thinking about mine fps_doug says: ah.....5 Røyking dreper... says: k.. i have "just" 10 fps_doug says: LOL Røyking dreper... says: you think that sounds noisy? fps_doug says: I would think so yeah Så hører jeg sånt av mange andre, som om det er rart å ha så mange vifter. 7214563[/snapback] Normalt er det nok ikke Men "unormalt" er det vell heller ikke for en som er nokså "datakjent". Jeg har 6 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg hadde 7 engang. 80mm. Men jeg fant ut at egentlig ingen av dem gjorde veldig mye, så nå bråker ikke PCen min mer (ikke inkludert CPU GFX og PSU da) Jeg lurer på hvorfor vi ikke kan gå gjennom forskjellige materialer, når alle atomer består mesteparten av tomrom. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har 1 80mm papst på cpuen, og en Artic Silencer på gpu. Begge er skrudd heelt ned, og psu-en er en Thermaletake 430w, som bråker mindre enn 1 papst vifte. Hører bare en liten snurre, selv når hele dataen ligger utover bordet her Det er IKKE nødvendig med så mange vifter, er jo til å bli psykotisk over.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva ligger til grunn for at det må være et flertall bak en regjering? Kunne det ikke bare vært slik at det partiet som fikk mest stemmer fikk bestemme? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hvordan har det seg at når jeg sover 6 timer i helgen er jeg lys våken når jeg våkner, men når jeg skal på skolen er jeg helt død? 7214957[/snapback] Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hvordan har det seg at når jeg sover 6 timer i helgen er jeg lys våken når jeg våkner, men når jeg skal på skolen er jeg helt død? 7214957[/snapback] Kansje fordi søvnen din blir avbrutt og derfor våkner du ikke like uthvilt 7214973[/snapback] Som jeg svarte i SO Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg tror det er noe av det samme som gjør at når man f.eks. er ute og handler klær med jenter blir man dautrøtt i beina med en gang, mens man på en festival kan traske rundt og stå oppreist hele dagen uten å merke noe. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvor mange måter kan man si hade på ? Jeg skriver en forespørsel, og trenger liksom forskjellige måter. Mvh, hade bra, "ærebødigest " ? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva er forskjellen på Utboks og Sendte elementer? Jeg har ingenting i Utboksen, men jeg har alt jeg har sendt på sendte elementer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 I utboksen ligg epostar som er klar for sending, men som ikkje er sendt. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spørsmål: Har sendt pakke fra USA, og lurer på hva statusen på pakken min faktisk er Label/Receipt Number: EC91 5833 827U SStatus: Out of Foreign Customs Your item cleared customs at 11:36 pm on November 03, 2006. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Pakka di gikk gjennom tollen klokka 23:36 den 3. november. De oppdaga tydeligvis ingenting. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Pakka di gikk gjennom tollen klokka 23:36 den 3. november. De oppdaga tydeligvis ingenting. 7215687[/snapback] Hvem toll? Norge, eller USA? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvem toll? Norge, eller USA?7215767[/snapback] Umulig å svare på. Hverken Norge eller USA er personer. Jeg vet heller ikke om noen folkegrupper som kaller seg for "toll". Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva ligger til grunn for at det må være et flertall bak en regjering? Kunne det ikke bare vært slik at det partiet som fikk mest stemmer fikk bestemme? 7214934[/snapback] Google "flertallsregjering" og deretter "mindretallsregjering" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Må man betale egenandel hvis bilen blir stjålet? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor er det så vanskelig å røyke når man er forkjøla? Er som om man ikke har nok lungekapasitet til å røyke samtidig som man er syk. Grusomt irriterende. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor er det så vanskelig å røyke når man er forkjøla? Er som om man ikke har nok lungekapasitet til å røyke samtidig som man er syk. Grusomt irriterende. 7217457[/snapback] Se det som ei fin anledning til å slutte. På lang sikt vil du ikke angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg