834HF42F242 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg lurer på om dette er skuespill eller autentisk! Hvis det er autentisk, så er det noe av det morsomste jeg har sett på lenge... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva er poenget med denne knappen? 7205027[/snapback] Poenget er at du kan markere flere poster for sitering for så å trykke "svar nå" knappen for å få alle korrekt listet opp i svarposten. Hvilke land har stor påvirkningsmakt på verdensøkonomien? Russland har jo blitt ganske stor i det siste. 7204993[/snapback] Har du det med å svare på dine egne spørsmål? Vil tro Amerika og Kina stiller godt... 7205032[/snapback] Dette er poenget med denne knappen. Jeg ville ikke byttet den mot all whiskyen i Irland. 7205064[/snapback] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva er poenget med denne knappen? 7205027[/snapback] Hvis du vil svare på f.eks 3 innlegg i slengen så trykker du bare: Altså en gang på hvert av innleggene du vil svare på og så Da får du alle tre sitatene i ett svarvindu og du bare fyller ut svarene dine etter hvert sitat. Dette er poenget med denne knappen. Jeg ville ikke byttet den mot all whiskyen i Irland. 7205064[/snapback] Det ville jeg, men det er nå en annen sak. Det går an å sitere multiple innlegg på en bare litt mer tungvint måte: trykke svar på ett etter ett innlegg (åpne i ny tab) og klippe og lime hvert svar inn i den første taben man åpnet) All Whiskyen i Irland kunne jeg kost meg med mens jeg klippet og limte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det finnes alltid noen som vil gjøre ting mere tungvindt enn det er lagt til rette for. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det normalt at det står lite i profilene til brukerne? Syntes liksom min er forferfelig stor. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det normalt at det står lite i profilene til brukerne? Syntes liksom min er forferfelig stor. 7207429[/snapback] Tror nok ikke alle finpusser profiler like mye som deg! Men er fett at du har gjort det sånn! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har du det med å svare på dine egne spørsmål? Vil tro Amerika og Kina stiller godt... 7205032[/snapback] Hehe, var bare noe jeg skrev for å vise at jeg hadde litt peiling på hva svaret var Men takk for svaret Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvorfor produserer kroppen så sykt mye snørr når man er forkjøla? Hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det ikke strengt tatt bakteriene som produserer snørret? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nei, det er slimhinnene. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan det da være for å skille ut baktereinen og kvitte seg med de? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det står på wiki at det er for å beskytte pusterøret, men mer detaljert enn det orker jeg ikke å gå inn på det. Er det en lege i tråden? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva skal vi med snørr? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Veldig fin link, men det står ingenting om hvorfor man får så mye når man er syk. Greit hvis det skal rense opp i nesa så man kan puste med den, men det har ingen effekt når nesa er helt tett. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Veldig fin link, men det står ingenting om hvorfor man får så mye når man er syk. Greit hvis det skal rense opp i nesa så man kan puste med den, men det har ingen effekt når nesa er helt tett. 7209589[/snapback] Kanskje kroppen er enda mer utsatt for sykdom når man er forskjølet, og da produserer slimhinnen mer slim for å holde fy-fy ute. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er jo selvfølgelig så vi kan pusse nesen så alle andre skal se av vi er syk. Er et gammelt instinkt som henger igjen fra den tiden vi ikke kunne snakke og vi var avhengig av det for å bli tatt vare på når vi var syk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er jo selvfølgelig så vi kan pusse nesen så alle andre skal se av vi er syk. Er et gammelt instinkt som henger igjen fra den tiden vi ikke kunne snakke og vi var avhengig av det for å bli tatt vare på når vi var syk. 7209620[/snapback] Dette har du finnet på, right? Hva brukte de til å snyte seg med før de oppfant dopapir? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) De brukte faktisk kjøkkenrull, før det igjen brukte de bark fra Balsamtreet. Hva får deg til å tro at jeg har funnet det opp? Endret 3. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er Jernbaneverket statseid eller privat? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er Jernbaneverket statseid eller privat? 7210433[/snapback] Trodde nå det var statseid, og det har vært debatter om det skulle gå over til å være privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg