Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke om dette har blitt svart på før (gadd ikke lese gjennom 500 sider), men her er altså mitt bidrag:

 

Hvorfor er det rundkjøringsskilt like foran rundkjøringen? Tenker på disse blå runde med pilene...hvorfor er de der? Pleier folk å kjøre helt inntil rundkjøringen, se på skiltet og så utbryte "Aha! Det var en rundkjøring det var ja!"

 

Synes i alle fall det er nok et poengløst bruk av penger, hehe. Og for all del, hvorfor er det masse busker og vas oppå og rundt rundkjøringer? For å bidra til økt "population-control"?, hehe. :p

Endret av 640x480
Lenke til kommentar
Tallene er avrundede estimater.

-0 dekker området fra -0,49999.. til 0 'C,

mens 0 dekker området fra 0 til 0,49999.. 'C.

 

Bare for å kverulere litt. Dekker ikke -0 området -0,5 til 0?

Det er jo slik i matte at man dekker opp til nermeste halve, og ned til og med den halve. Altså 2 kan inneholde alt fra 1,5 til 2,499999 osv.

Lenke til kommentar
Aner ikke om dette har blitt svart på før (gadd ikke lese gjennom 500 sider), men her er altså mitt bidrag:

 

Hvorfor er det rundkjøringsskilt like foran rundkjøringen? Tenker på disse blå runde med pilene...hvorfor er de der? Pleier folk å kjøre helt inntil rundkjøringen, se på skiltet og så utbryte "Aha! Det var en rundkjøring det var ja!"

 

Synes i alle fall det er nok et poengløst bruk av penger, hehe. Og for all del, hvorfor er det masse busker og vas oppå og rundt rundkjøringer? For å bidra til økt "population-control"?, hehe.  :p

7201955[/snapback]

Den dagen alt er dekket av ny snø å du kommer til en plass du ikke har vert før så er det sikkert greit med et slik skilt :p

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mye mannen i gata svetter gjennomsnittlig pr natt? Fikk høre to liter, men det virker da utrolig lite troverdig.

7202353[/snapback]

To liter er overnaturlig mye.

 

En gjennomsnittelig mann, svetter rundt en halv liter om natta, mens det er mulig å komme opp på en hel liter.

Lenke til kommentar
Aner ikke om dette har blitt svart på før (gadd ikke lese gjennom 500 sider), men her er altså mitt bidrag:

 

Hvorfor er det rundkjøringsskilt like foran rundkjøringen? Tenker på disse blå runde med pilene...hvorfor er de der? Pleier folk å kjøre helt inntil rundkjøringen, se på skiltet og så utbryte "Aha! Det var en rundkjøring det var ja!"

 

Synes i alle fall det er nok et poengløst bruk av penger, hehe. Og for all del, hvorfor er det masse busker og vas oppå og rundt rundkjøringer? For å bidra til økt "population-control"?, hehe.  :p

7201955[/snapback]

Den dagen alt er dekket av ny snø å du kommer til en plass du ikke har vert før så er det sikkert greit med et slik skilt :p

7202486[/snapback]

pilene viser hvilken retning man skal kjøre i rundkjøringen. Hadde vært uhyggelig hvis alle engelskmenn som tok en tur hit hadde kjørt feil vei...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor mennesker reagerer med brekninger når de ser noe ekkelt. Da mener jeg ser, ikke lukter. Lukten kan jeg skjønne, da ting som lukter ille sikkert ille bør inntas (?), men la oss si at jeg ser ett forferdelig groteskt syn, f.eks ett maltraktert lik. Hvorfor blir jeg da kvalm/kaster opp?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor mennesker reagerer med brekninger når de ser noe ekkelt. Da mener jeg ser, ikke lukter. Lukten kan jeg skjønne, da ting som lukter ille sikkert ille bør inntas (?), men la oss si at jeg ser ett forferdelig groteskt syn, f.eks ett maltraktert lik. Hvorfor blir jeg da kvalm/kaster opp?

 

TROR det har noe å gjøre med at hjernen ikke takler synet/ du får "motstridende" beskjeder som hjernen ikke klarer å behandle, noe som igjen fører til at man brekker seg.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...