endrebjo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva er forskjellen på mandarin og clementin? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hva er forskjellen på mandarin og clementin? 7201070[/snapback] Klementiner er visstnok en varietet av mandarin uten steiner. Endret 1. november 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvorfor er det slik at noen spill kan restarte brett uten å loade på nytt mens i andre må man vente hver eneste gang? Gjelder vel spesielt bilspill. 7198606[/snapback] Antar det er fordi noen spill har et mellomlager hvor de lagrer brettet, men andre ikke har det Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dersom det på en veistrekning er utplassert to fotobokser og man blir tatt av begge to: Vil man da få to fartsbøter? Lenke til kommentar
640x480 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Aner ikke om dette har blitt svart på før (gadd ikke lese gjennom 500 sider), men her er altså mitt bidrag: Hvorfor er det rundkjøringsskilt like foran rundkjøringen? Tenker på disse blå runde med pilene...hvorfor er de der? Pleier folk å kjøre helt inntil rundkjøringen, se på skiltet og så utbryte "Aha! Det var en rundkjøring det var ja!" Synes i alle fall det er nok et poengløst bruk av penger, hehe. Og for all del, hvorfor er det masse busker og vas oppå og rundt rundkjøringer? For å bidra til økt "population-control"?, hehe. Endret 2. november 2006 av 640x480 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tallene er avrundede estimater. -0 dekker området fra -0,49999.. til 0 'C, mens 0 dekker området fra 0 til 0,49999.. 'C. Bare for å kverulere litt. Dekker ikke -0 området -0,5 til 0? Det er jo slik i matte at man dekker opp til nermeste halve, og ned til og med den halve. Altså 2 kan inneholde alt fra 1,5 til 2,499999 osv. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det noen som vet hvor mye mannen i gata svetter gjennomsnittlig pr natt? Fikk høre to liter, men det virker da utrolig lite troverdig. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Aner ikke om dette har blitt svart på før (gadd ikke lese gjennom 500 sider), men her er altså mitt bidrag: Hvorfor er det rundkjøringsskilt like foran rundkjøringen? Tenker på disse blå runde med pilene...hvorfor er de der? Pleier folk å kjøre helt inntil rundkjøringen, se på skiltet og så utbryte "Aha! Det var en rundkjøring det var ja!" Synes i alle fall det er nok et poengløst bruk av penger, hehe. Og for all del, hvorfor er det masse busker og vas oppå og rundt rundkjøringer? For å bidra til økt "population-control"?, hehe. 7201955[/snapback] Den dagen alt er dekket av ny snø å du kommer til en plass du ikke har vert før så er det sikkert greit med et slik skilt Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det noen som vet hvor mye mannen i gata svetter gjennomsnittlig pr natt? Fikk høre to liter, men det virker da utrolig lite troverdig. 7202353[/snapback] To liter er overnaturlig mye. En gjennomsnittelig mann, svetter rundt en halv liter om natta, mens det er mulig å komme opp på en hel liter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 En arbeidsdagsnatt = 3 dl. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Aner ikke om dette har blitt svart på før (gadd ikke lese gjennom 500 sider), men her er altså mitt bidrag: Hvorfor er det rundkjøringsskilt like foran rundkjøringen? Tenker på disse blå runde med pilene...hvorfor er de der? Pleier folk å kjøre helt inntil rundkjøringen, se på skiltet og så utbryte "Aha! Det var en rundkjøring det var ja!" Synes i alle fall det er nok et poengløst bruk av penger, hehe. Og for all del, hvorfor er det masse busker og vas oppå og rundt rundkjøringer? For å bidra til økt "population-control"?, hehe. 7201955[/snapback] Den dagen alt er dekket av ny snø å du kommer til en plass du ikke har vert før så er det sikkert greit med et slik skilt 7202486[/snapback] pilene viser hvilken retning man skal kjøre i rundkjøringen. Hadde vært uhyggelig hvis alle engelskmenn som tok en tur hit hadde kjørt feil vei... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva skjedde med Klaus Sonstad Show på p3? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva skjedde med Klaus Sonstad Show på p3? 7203275[/snapback] "Hva da?" Det skjedde. Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg lurer på hvorfor mennesker reagerer med brekninger når de ser noe ekkelt. Da mener jeg ser, ikke lukter. Lukten kan jeg skjønne, da ting som lukter ille sikkert ille bør inntas (?), men la oss si at jeg ser ett forferdelig groteskt syn, f.eks ett maltraktert lik. Hvorfor blir jeg da kvalm/kaster opp? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva skjedde med Klaus Sonstad Show på p3? 7203275[/snapback] "Hva da?" Det skjedde. 7203556[/snapback] Hæ! Jeg hørte litt på det når det startet og nå skjekket jeg igjen å det var noe annet der. Hvor ble det av? Var det ikke bra nok? Når sluttet det? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg lurer på hvorfor mennesker reagerer med brekninger når de ser noe ekkelt. Da mener jeg ser, ikke lukter. Lukten kan jeg skjønne, da ting som lukter ille sikkert ille bør inntas (?), men la oss si at jeg ser ett forferdelig groteskt syn, f.eks ett maltraktert lik. Hvorfor blir jeg da kvalm/kaster opp? TROR det har noe å gjøre med at hjernen ikke takler synet/ du får "motstridende" beskjeder som hjernen ikke klarer å behandle, noe som igjen fører til at man brekker seg. Endret 2. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvilke land har stor påvirkningsmakt på verdensøkonomien? Russland har jo blitt ganske stor i det siste. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva er poenget med denne knappen? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvilke land har stor påvirkningsmakt på verdensøkonomien? Russland har jo blitt ganske stor i det siste. 7204993[/snapback] Har du det med å svare på dine egne spørsmål? Vil tro Amerika og Kina stiller godt... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva er poenget med denne knappen? 7205027[/snapback] Dette er poenget med denne knappen. Jeg ville ikke byttet den mot all whiskyen i Irland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg