Minus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvem er det som har stemmen i "Du har kommet til et nummer som ikke er i bruk"? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Min mor har kjøpt ny bil. Den er registrert slik at forsikringen dekker ikke hvis personer under 24 år kjører. Men når jeg øvelseskjører, er det ikke da mamma som har ansvaret? Får vi forsikring da? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Min mor har kjøpt ny bil. Den er registrert slik at forsikringen dekker ikke hvis personer under 24 år kjører. Men når jeg øvelseskjører, er det ikke da mamma som har ansvaret? Får vi forsikring da? 7186787[/snapback] Det vil jeg tro.. Mange av forsikringsselskapene støtter bare folk over 20 osv.. Da vil det nesten være umulig å øvelseskjøre. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er morra di som er "sjåfør" uansett, hu har ansvaret, så ja, dere får forsikring Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er morra di som er "sjåfør" uansett, hu har ansvaret, så ja, dere får forsikring 7187048[/snapback] sikker på det? gjelder egne regler for øvelseskjøring med personer som ikke har fått lappen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er morra di som er "sjåfør" uansett, hu har ansvaret, så ja, dere får forsikring 7187048[/snapback] sikker på det? gjelder egne regler for øvelseskjøring med personer som ikke har fått lappen. 7187120[/snapback] Pleier du og øvelsekjøre med folk som har fått lappen? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er morra di som er "sjåfør" uansett, hu har ansvaret, så ja, dere får forsikring 7187048[/snapback] sikker på det? gjelder egne regler for øvelseskjøring med personer som ikke har fått lappen. 7187120[/snapback] Pleier du og øvelsekjøre med folk som har fått lappen? 7187145[/snapback] feil formulert. men uansett, kom nye regler for øvelseskjøring i fjor, vet at man nå trenger egen forsikring for å dekke det. Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som egentlig vet hva ny.no er? Er det ikke bare QXL sine auksjoner på ett annet domene? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Når jeg legger meg sent, rundt tre-fire tiden, så føler jeg meg mer våken når jeg våkner, enn om jeg legger meg tidlig, rundt åtte-ni tiden. Hvorfor? Endret 30. oktober 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har noe med REM søvn å gjøre. Du sovner ikke ordentlig av før du våkner igjen. Prøv å søk her du, har blitt tatt opp flere ganger Se litt lengre ned på denne siden du https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7167068 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Enten så missforstod du, eller så missforstod jeg. Jeg mener at, om jeg får for mye søvn (9 timer og mer), så blir jeg daff, sliten, trøtt. Får jeg for lite søvn (under 7 timer), så blir jeg opplagt og våken, og våkner lettere enn ellers. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lurer på hvordan du benytter deg av å betale ett viss beløp i måneden på Komplett.. Får ikke til.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Enten så missforstod du, eller så missforstod jeg. Jeg mener at, om jeg får for mye søvn (9 timer og mer), så blir jeg daff, sliten, trøtt. Får jeg for lite søvn (under 7 timer), så blir jeg opplagt og våken, og våkner lettere enn ellers. 7187580[/snapback] Var nok jeg Men det har nok med samme greia tror jeg. Kroppen rekker ikke å sovne ordentlig før den våkner opp igjen, og derfor er du mer opplagt og våken. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg mener at, om jeg får for mye søvn (9 timer og mer), så blir jeg daff, sliten, trøtt.Får jeg for lite søvn (under 7 timer), så blir jeg opplagt og våken, og våkner lettere enn ellers. 7187580[/snapback] Samme her, en kveld jeg la meg klokken kvart over ni, orket jeg utrolig lite på trening dagen etter. Sover vanligvis seks-sju timer hver natt, og da er jeg mer uthvilt. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Når jeg legger meg sent, rundt tre-fire tiden, så føler jeg meg mer våken når jeg våkner, enn om jeg legger meg tidlig, rundt åtte-ni tiden.Hvorfor? 7187521[/snapback] kroppen rekker ikke å sovne ordentlig, derfor man kan ha illusjonen av å våkne opp mindre trøtt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Kroppen rekker da å sovne ordentlig på 6-7 timer!? Sover man i 2 timer er man jo supertrøtt når man våkner igjen, kroppen har da rukket å sovne inn da? Hvor mye søvn trenger man egentlig? Har hørt mye forskjellig, må inrømme at jeg ligger i gjennomsnitt litt under 7 timer pr natt.. Endret 31. oktober 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Days og Day's Hva er s'en forkortelse for? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 S-en er ikke en forkortelse. Den markerer genitiv, på samme måte som i "John's". "This day's weather". "A Hard Day's Night". Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kjapt spørsmål Prøvde i dette minutt å registrere ub vår med organisasjonsnummeret, men fikk feil at det ikke var mulig å registrere pga organisasjonen hadde "Annen juridisk person". Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kroppen rekker da å sovne ordentlig på 6-7 timer!? Sover man i 2 timer er man jo supertrøtt når man våkner igjen, kroppen har da rukket å sovne inn da? Hvor mye søvn trenger man egentlig? Har hørt mye forskjellig, må inrømme at jeg ligger i gjennomsnitt litt under 7 timer pr natt.. 7188766[/snapback] En ungdom trenger iallefall 8 timer hver natt. Hvor gammel du er vet jeg ikke, har heller ikke orka å sjekke alderen din i profil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg