O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hva heter du fine jenta som sang i melodi grand prix? husker jeg så en musikkvideo av henne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du mener vel ikke juniorversjonen? I så fall er det nok Malin. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) neinei, var ikke norsk, og ikke juniorversjon. hu hadde svart kjole med høye hæler med et liten fisk bakpå stumpen. ikke 100% sikker på at det var Melody Grand Prix Endret 30. oktober 2006 av O.J Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 "Dersom vi tilsetter jodløsning i stivelse, farges stivelsen blå." Er det rett eller galt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skal taue bilen min til hoggern. Kan en på 17 år sitte i vraket når den blir taua? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 "Dersom vi tilsetter jodløsning i stivelse, farges stivelsen blå." Er det rett eller galt? 7180925[/snapback] stemmer bra det. ble naturfagsoppgavene for vanskelige? ^^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) neinei, var ikke norsk, og ikke juniorversjon. hu hadde svart kjole med høye hæler med et liten fisk bakpå stumpen. ikke 100% sikker på at det var Melody Grand Prix 7180833[/snapback] Alizee? Wikipedia. Fransk sanger. Google Video. Endret 30. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva er som skjer i den prosessen akuratt når du "knekker" fingrene? Når du bøyer dem ulike retninger til du hører et knekk. Jeg har hørt det er noe gass inne i leddene som "eksploderer" når du utsetter den for høyt trykk. 7180462[/snapback] Det lurer jeg å på. Er det farlig med tanke på ledd gjikt (<sikket leif) senere i livet? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 "Dersom vi tilsetter jodløsning i stivelse, farges stivelsen blå." Er det rett eller galt? 7180925[/snapback] stemmer bra det. ble naturfagsoppgavene for vanskelige? ^^ 7181035[/snapback] Har ikke hatt det på flere år faktisk, så det forsvinner her og der ^^ Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 neinei, var ikke norsk, og ikke juniorversjon. hu hadde svart kjole med høye hæler med et liten fisk bakpå stumpen. ikke 100% sikker på at det var Melody Grand Prix 7180833[/snapback] Alizee? Wikipedia. Franks sanger. Google Video. 7181139[/snapback] takker Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvis man tar bilde av seg selv på Ground Zero, bør man smile? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvis man tar bilde av seg selv på Ground Zero, bør man smile? 7181556[/snapback] Kommer vel ann på din geografiske bakgrunn. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 haha.... hvorfor mobilen min skrur tatelåsen så sinnsykt fort på når jeg ikke har den i lommen og ikke i det hele tatt når den er i lommen min... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 haha.... hvorfor mobilen min skrur tatelåsen så sinnsykt fort på når jeg ikke har den i lommen og ikke i det hele tatt når den er i lommen min... 7182988[/snapback] kanskje den rett og slett ikke liker lomma di? lukt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva er som skjer i den prosessen akuratt når du "knekker" fingrene? Når du bøyer dem ulike retninger til du hører et knekk. Jeg har hørt det er noe gass inne i leddene som "eksploderer" når du utsetter den for høyt trykk. 7180462[/snapback] Ikkje fyrste gong det har vorte diskutert: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry2970869 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5682690 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6entry5401166 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=632320 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan kan man bli syk med vilje? Ikke sånn veldig syk.. Forkjøla, vondt i halsen o.l.. 7179261[/snapback] Det sies jo at bønn hjelper veldig mye hvis man er syk. Vil du bli frisk, blir du det raskere. Det er psyken som avgjør det meste mener jeg. Vil du være syk kan du lett "lure" deg til det. 7179289[/snapback] Tenkte mer på sånn at man ser det tydelig.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor er foreldre og andre eldre "redde" for Gothere og andre folk som ser ut som satanister? Jeg mener det er jo sinnsykt mye skummlere med den gangster kulturen som er over alt. Være tøff i trynet, helst ha kniv eller pistol med seg osv. "Alle" kidza hører jo på hiphop å vil være like "kule". Fordi vi bor i et samfunn hvor folk har blitt programmert i 1000 år til å misliker ting som ikke støtter kristendommen, og virkelig hate alt som går i mot den. Foreldre som husker tidlig 90 tallet godt, ble spesielt utsatt for propaganda fra media pga kirkebrenningen osv at de kan ikke noe for det. De har blitt tvunget til å tro at den kulturen er det verste som eksisterer. For noen år siden prøvde jeg å forklare foreldrene mine hva satanisme virkelig er for noe (LaVey Satanisme). Men hjernene deres klarte ikke å forstå hvordan det går ann å kalle seg satanist, men å samtidig ikke tro på/dyrke satan. Etter å gå gjennom det ca. 5 ganger begynte de å forstå det bitte litt. Men rett etter jeg hadde forklart en siste gang stoppet faren min meg og sa "Hvis du kommer hjem en dag og sier at du har blitt satanist. Da får du ikke lov til å bo her lenger" Og det kommer fra en fyr som meldte seg ut av statskirken som 20 åring. Alikevel har kristendommen klart å tvinge sine sinnsykheter inn i hodet hans. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor er det så mange som snakker engelsk? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor er det så mange som snakker engelsk? 7184766[/snapback] Fordi store deler av verden var under britisk emperie før i tiden. Tror jeg. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) (Edit: denne kom på nye side, så jeg legger til at dette er om hvorfor engelsk er så utbredt som det er.) Lett å komme igang med, grei nok grammatikk, stor tilpasningsevne og stort ordforråd er vel også fordeler som gjør at engelsk er mye utbredt. For også andre land hadde store imperier før Storbritannia. Endret 30. oktober 2006 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg