Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg skal kalle det prematurkylling\kjøtt, basta! Endret 21. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 du kan kalle detta egget akkurat å ndu vil. men du kan ikke kalle det prematurkylling hvis egget ikke er befrukta og det ikke kommer noe kylling ut av det. basta Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 et egg er et egg som en eller annen sa før meg. Det går under gruppen egg. Akkurat som kaviar Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor faller gjenstander til bakken? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://en.wikipedia.org/wiki/Gravity Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor faller gjenstander til bakken? du har ikke hørt om tyngde kraften nei Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 haha. Vel, lurer på hvorfor kamikazepiloter hadde hjelmer... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Litt kjipt å dunke hodet i et-eller-annet under turbulens og ikke ha hjelm? I tillegg var radio, solbriller og oksygen festet i hjelmen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vel, måtte ikke nødvendigvis være festet til hjelmen. Utgift spart det. Lurer også på hvorfor nyttårsforesett er så trendy? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva gjør alle muslimene på nærmeste kjøpesenter under juletider å kjøper julegaver? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvofor jenter blir så fort sure? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor faller gjenstander til bakken? du har ikke hørt om tyngde kraften nei Det har faktisk ikke jeg heller. Er det kansje tyngdekraften du mener? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 man tiltrekkes det som er tungt og jorda er ganske tung og har derfor ganske kraftig tiltrkningskraft. alt som kommer nerme jorda trekkes til den noe vi ser på som å falle. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvofor jenter blir så fort sure? Ikke tenk på det en gang! It`s one of life`s big mysteries! Det finnes ikke svar! Eller... Fant dette et annet sted: Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu - er han en blotter Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu - er han en kikker Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvenist. Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - så er du en dott! Hvis du jobber mye og hardt - så har du "aldri" tid til henne Hvis du ikke jobber mye og hardt - så er du en udugelig latsabb Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, blir hun utnyttet og diskriminert Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb, så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre en Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne - kalles det favorisering Hvis hun blir forfremmet, foran deg - kalles det likestilling Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er - er det sexpress Hvis du ikke sier noe blir du beskyldt for ikke å vite å sette pris på kvinner Hvis du gråter er du en pusling Hvis du ikke gjør det - er du ufølsom Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvenist Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstending kvinne Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker - kalles det en tjeneste Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy, så er du pervers Hvis du ikke gjør det, så er du ufølsom for hennes behov Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form, så er du en mannsgris. Hvis du ikke liker det - er du uromantisk Hvis du liker å holde deg i form, så er du forfengelig Hvis du ikke gjør det - så er du en slask Hvis du kjøper blomster til henne - så er du ute etter noe Hvis du ikke gjør det, så er du ikke istand til å vise omtanke Hvis du er stolt over egen suksess, så er du en overlegen blei Hvis du ikke er det, så er du uten ryggmarg og ambisjoner Hvis hun har "vondt i hodet" - så er hun trøtt Hvis du har det, så elsker du henne ikke lenger Hvis du stadig forsøker få henne i seng, er du syklig opptatt av sex Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si. faktisk sant også... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 En ting jeg lurer på er: Hvorfor er det sånn at om en kvinne går forbi et vindu der det står en naken mann og hun tilfeldigvis ser inn, så er han en blotter. Hvis en mann går forbi et vindu der det står en naken dame og han tilfeldigvis ser inn så er han en kikker... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor faller gjenstander til bakken? du har ikke hørt om tyngde kraften nei Nei, men jeg har hørt om tyngdekraften. Such a nub, roflolol. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor er Julen en tradisjon? Hvorfor går alle mann av huse selv om de ikke er kristne? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvorfor faller gjenstander til bakken? Herregud å jeg lo da jeg leste dette....hahaha :!: :!: stakkar neida stå på Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Herregud da, er det ingen med normal IQ her inne som skjønner en spøk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tja. Man kan ikke forklare hvorfor det finnes tyngdekraft, tror jeg. I så fall er ikke spørsmålet så sløkt, selv om det var ment som en spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg