Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Hva heter den mørke spesielle stilen? Det er noe ala Chat Noir eller noe i den duren.

 

Og hva går denne ut på?

7138956[/snapback]

 

Film noir du tenker på?

7139018[/snapback]

 

Det er når hovedpersonen alltid er "down and low," feks drikker, har mistet kona(ala død) og jobber som politi. Ser det både i bøker og film.

 

Film noir er vel for film, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden stapper man et grantre inn i stua i jula?

 

edit: leif

7148043[/snapback]

 

 

Folk har forandret seg, og fra å pynte treet ute(tror jeg) så har de dradd inn en granbusk og pynta på den.

 

Eller se på det med en annen vri:

Tror du ikke alle el-artikler hadde blitt ødelagd, hvis du hadde lagt de under juletreet ute, mens det var \10 grader og kanskje regn ?

Lenke til kommentar
Dette er vel ingen supporttråd..?

 

 

Uansett, kan man lobotomere bort smertesenteret i hjernen, så man aldri får vondt?

7154400[/snapback]

 

Helt sikkert, men kroppen (ikke sinnet) vil lide for det!

 

De har jo klart å genmodifisere kyllingene til å ha en vanvittig apetitt, slik at de aldri vet når de er mette.

Lenke til kommentar

Det finnes folk med en sykdom som gjør at nervene ikke fungerer ordentlig.

De føler ikke smerte, men de føler heller ingenting annet. Tenk deg å være så nummen at du ikke merker når kjæresten stryker deg på armen, eller bare kjenner varmen av personen du holder rundt, men ikke den fysiske hudkontakten. Ikke noe særlig morsomt, tror jeg. Men sure, du kan sikkert dytte strikkepinner gjennom kinnet uten å få vondt :p

Lenke til kommentar
Hva heter den mørke spesielle stilen? Det er noe ala Chat Noir eller noe i den duren.

 

Og hva går denne ut på?

7138956[/snapback]

 

Film noir du tenker på?

7139018[/snapback]

 

Det er når hovedpersonen alltid er "down and low," feks drikker, har mistet kona(ala død) og jobber som politi. Ser det både i bøker og film.

 

Film noir er vel for film, eller?

7153625[/snapback]

Eller country om du vil! :ph34r:

Lenke til kommentar
Får en tak i røde lakrissnøre lengre? Det snopet med den elefanten utenpå, husker ikke helt hvem som produserer det. Har kun de svarte i butikkene nå, jeg har leitet og leitet og leitet, men har ikke funnet de røde...

Noen som vet om noen plass i Bergen som har dem?

7148025[/snapback]

Vi har det i Lofoten! :cool:

Lenke til kommentar
Hvordan åpner/bruker man en .SRT fil? Det er snakk om tekstene til en film, forresten.

 

:)

7154070[/snapback]

Du kan bruke VLC media player. Ved å gå på åpne fil kan du velge videofilen og haka av under på Subtitles, klikke deg inn på subtitles menyen ved siden av haken og velge subtitles fila.

7154109[/snapback]

her er det en guide som viser det :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det enormt høye tallet googolplex noensinne brukt?

7157986[/snapback]

Ettersom tallet er større enn antall elemtærpartikler i hele universet så tviler jeg på det gitt :p

7158092[/snapback]

Jo, det må da ha blitt brukt, ellers så er det jo fint lite poeng med å ha det. Noe jeg nettopp kom på var at det massivt übergedigne Grahams Nummer har blitt brukt i et saklig matematisk bevis. Hvilket var det?

 

Bare på badevekta til mor di.

7158119[/snapback]

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...