co2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva heter den mørke spesielle stilen? Det er noe ala Chat Noir eller noe i den duren. Og hva går denne ut på? 7138956[/snapback] Film noir du tenker på? 7139018[/snapback] Det er når hovedpersonen alltid er "down and low," feks drikker, har mistet kona(ala død) og jobber som politi. Ser det både i bøker og film. Film noir er vel for film, eller? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor i all verden stapper man et grantre inn i stua i jula? edit: leif 7148043[/snapback] Folk har forandret seg, og fra å pynte treet ute(tror jeg) så har de dradd inn en granbusk og pynta på den. Eller se på det med en annen vri: Tror du ikke alle el-artikler hadde blitt ødelagd, hvis du hadde lagt de under juletreet ute, mens det var \10 grader og kanskje regn ? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan åpner/bruker man en .SRT fil? Det er snakk om tekstene til en film, forresten. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan åpner/bruker man en .SRT fil? Det er snakk om tekstene til en film, forresten. 7154070[/snapback] Du kan bruke VLC media player. Ved å gå på åpne fil kan du velge videofilen og haka av under på Subtitles, klikke deg inn på subtitles menyen ved siden av haken og velge subtitles fila. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hvordan åpner man en .ogg fil? tror det er tekst fil det og, men det vlc greiene fuinker ikke . Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er vel ingen supporttråd..? Uansett, kan man lobotomere bort smertesenteret i hjernen, så man aldri får vondt? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er vel ingen supporttråd..? Uansett, kan man lobotomere bort smertesenteret i hjernen, så man aldri får vondt? 7154400[/snapback] Helt sikkert, men kroppen (ikke sinnet) vil lide for det! De har jo klart å genmodifisere kyllingene til å ha en vanvittig apetitt, slik at de aldri vet når de er mette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er vel ingen supporttråd..?Nei, det er ikkje det. Står i reglane i fyrsteposten.hvordan åpner man en .ogg fil? tror det er tekstfil det og, men det vlc greiene fuinker ikke .Ei ogg-fil er mest sannsynleg anten ei lydfil eller ei videofil, og kan då opnast direkte i VLC. http://en.wikipedia.org/wiki/Ogg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det finnes folk med en sykdom som gjør at nervene ikke fungerer ordentlig. De føler ikke smerte, men de føler heller ingenting annet. Tenk deg å være så nummen at du ikke merker når kjæresten stryker deg på armen, eller bare kjenner varmen av personen du holder rundt, men ikke den fysiske hudkontakten. Ikke noe særlig morsomt, tror jeg. Men sure, du kan sikkert dytte strikkepinner gjennom kinnet uten å få vondt Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva heter den mørke spesielle stilen? Det er noe ala Chat Noir eller noe i den duren. Og hva går denne ut på? 7138956[/snapback] Film noir du tenker på? 7139018[/snapback] Det er når hovedpersonen alltid er "down and low," feks drikker, har mistet kona(ala død) og jobber som politi. Ser det både i bøker og film. Film noir er vel for film, eller? 7153625[/snapback] Eller country om du vil! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Får en tak i røde lakrissnøre lengre? Det snopet med den elefanten utenpå, husker ikke helt hvem som produserer det. Har kun de svarte i butikkene nå, jeg har leitet og leitet og leitet, men har ikke funnet de røde...Noen som vet om noen plass i Bergen som har dem? 7148025[/snapback] Vi har det i Lofoten! Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan åpner/bruker man en .SRT fil? Det er snakk om tekstene til en film, forresten. 7154070[/snapback] Du kan bruke VLC media player. Ved å gå på åpne fil kan du velge videofilen og haka av under på Subtitles, klikke deg inn på subtitles menyen ved siden av haken og velge subtitles fila. 7154109[/snapback] her er det en guide som viser det Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er hensikten med Lo-fi versjon? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er hensikten med Lo-fi versjon? 7156096[/snapback] Jeg bruker den hvis jeg surfer med Opera Mini fra mobilen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det enormt høye tallet googolplex noensinne brukt? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det enormt høye tallet googolplex noensinne brukt? 7157986[/snapback] Ettersom tallet er større enn antall elemtærpartikler i hele universet så tviler jeg på det gitt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det enormt høye tallet googolplex noensinne brukt? 7157986[/snapback] Bare på badevekta til mor di. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det enormt høye tallet googolplex noensinne brukt? 7157986[/snapback] Ettersom tallet er større enn antall elemtærpartikler i hele universet så tviler jeg på det gitt 7158092[/snapback] Jo, det må da ha blitt brukt, ellers så er det jo fint lite poeng med å ha det. Noe jeg nettopp kom på var at det massivt übergedigne Grahams Nummer har blitt brukt i et saklig matematisk bevis. Hvilket var det? Bare på badevekta til mor di. 7158119[/snapback] Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 er det mulig å bare starte et lag og melde seg inn i 8.divisjon i fotball? husker forrige Tufte-episode de spilte mot bånnlaget i 8.div som var sammensatt av en vennegjeng... noen som har info om dette? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Slippes Dark Messiah klokken 00.00 amerikansk tid, eller norsk (europeisk) tid..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg