hean Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vet ikke hvordan det er med elektriske kretser, hvor mange de er, hvor de er etc, men sålenge du lar det tørke helt ut så skal det vel fungere. 7090963[/snapback] Elektriske kretser? Tja, vil påstå at over 95% av vaffeljernene ikke har noen form for kretser.... de fleste har ikke en bryter eller termostat engang. Det slår seg på når man kobler i stikkontakten. For sikkerhetsskyld kan du vel la svigermor prøve vaffeljernet først.... PS. Ikke si du har skylt det i vann :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vasker mitt vaffeljern og toastjern jevnlig. For å unngå problemer vasker jeg det etter bruk (så det får stå å tørke veldig lenge før neste gang jeg bruker det). Videre legger jeg det på siden på oppvaskbenken og dypper det ikke ned i vaskevannet. Jeg bruker heller vaskekosten med veldig varmt såpevann på og skrubber i vei på stekeflatene. Når vannet renner av så renner det kun rett ned på oppvaskbenken og blir ikke liggende inni hverken lokket eller bunnen på vaffeljernet. Det hjelper godt om jernet er ganske varmt når jeg starter for da løsner fettet mye lettere. Når det ser rent ut skrubber jeg med rent vann for å få bort såpa. Yttersiden får en runde med grovsiden på en såpevanndynket svamp. Fortsatt med jernet stående på siden. Til slutt tørker jeg den med tørkepapir. Vips, tiltalende rent og pent. Ikke noe harskt årgangsfett i vaffeljernet eller levende osterester i toasteren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvorfor er det en treukerspause i amerikanske tvserier nå på høsten? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er vel ikke noe med at de prioriterer å vise noe annet, f. eks baseball? Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om jeg ikke tar feil er var det vel i dag PS3 kom ut i butikkene i Japan og USA.... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen andre enn meg som får mye luft i magen av Pepsi Max? Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen andre enn meg som får mye luft i magen av Pepsi Max? 7092070[/snapback] Jeg... det er kullsyren, man kan oppleve det samme fenomenet med andre kullsyreholdige drikker. Spesielt lettvarianter av "cola-produkter" :!: Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan får man høyreestilt/midtstilt linjer i signaturen? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan får man høyreestilt/midtstilt linjer i signaturen? 7092185[/snapback] Slik: [CENTER]sentrert tekst[/CENTER][RIGHT]høyrestilt tekst[/RIGHT] sentrert tekst høyrestilt tekst Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan får man høyreestilt/midtstilt linjer i signaturen? 7092185[/snapback] Slik: [CENTER]sentrert tekst[/CENTER][RIGHT]høyrestilt tekst[/RIGHT] sentrert tekst høyrestilt tekst 7092254[/snapback] Det var ikke verre, nei Takker! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor mange menneskeskapte satelitter er i bane rundt jorden per i dag? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor mange menneskeskapte satelitter er i bane rundt jorden per i dag? 7092712[/snapback] Jeg kan ikke akuratt svare på hvor mangen det er, men hva mener du med menneskeskapte? Hva ellers...? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Månen er f.eks. også en satelitt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Månen er f.eks. også en satelitt. 7092767[/snapback] Riktig, ikke så mange som vet det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, akkurat det jeg mente, månen er også en satelitt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 A satellite is any object that orbits another object (which is known as its primary). Satellites can be manmade or may be naturally occurring such as moons, comets, asteroids, planets, stars, and even galaxies. An example of a natural satellite is Earth's Moon. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen andre enn meg som får mye luft i magen av Pepsi Max? 7092070[/snapback] Ikke bare deg. Jeg får det riktignok ikke av Cola Light, iallfall ikke i stor grad. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor finner jeg en Metal Gear Solid "font"? Trenger det til et bilde jeg jobber med. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dafont.com: http://www.dafont.com/metal-gear-solid.font Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dafont.com:http://www.dafont.com/metal-gear-solid.font 7093830[/snapback] Ja, jeg fant den jeg og, men det var ikke helt en slik jeg tenkte på. Jeg skulle ha skrevet det, men jeg glemte meg. Jeg tenker på en lik denne . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg