Simen1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 At man ikke skal prate med mat i munnen skjønner jeg, men hvorfor skal man ikke synge ved bordet? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sikkert fordi man som regel synger litt høyere enn man snakker, og fordi sang jo lett blir mer forstyrrende enn snakking. Virker i det minste logisk. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Og blande alkohol med appelsinjuice, kan det være farlig? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen som vet hva reglene er for å starte en egen idrett eller sport? 7045724[/snapback] Det finnes da ingen regler for det. Er bare å starte opp det. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen som vet hva reglene er for å starte en egen idrett eller sport? 7045724[/snapback] Det finnes da ingen regler for det. Er bare å starte opp det. 7073274[/snapback] Fint, men kan du søke om statsstøtte uansett hva det er for noe? Må det inneholde fysisk aktivitet? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Fint, men kan du søke om statsstøtte uansett hva det er for noe? Må det inneholde fysisk aktivitet? 7073309[/snapback] Søke kan man vel alltids gjøre. Så lenge staten finner ideen meningsfull og søknaden er god er det vel mulig å få noe, men jeg tror man er nødt til å få i gang noe før staten åpner pengesekken. Edit: Har du noen konkrete planer eller er dette bare et snedig spørsmål? Endret 15. oktober 2006 av premium Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 At man ikke skal prate med mat i munnen skjønner jeg, men hvorfor skal man ikke synge ved bordet? 7073169[/snapback] Hvem sier det ? Synger ikke de fleste kristne rett før de spiser ? Og hvorfor betyr nikking ja, men å bevege hodet sidelengs, betyr nei ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sånn er det i norsk kultur! Hvis en nordmann sperrer opp øynene, mener at han er overrasket, forbauset. Hvis en kineser sperrer opp øynene, mener han at han er sint, rasende. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sånn er det i norsk kultur! Hvis en nordmann sperrer opp øynene, mener at han er overrasket, forbauset. Hvis en kineser sperrer opp øynene, mener han at han er sint, rasende. 7073508[/snapback] jeg vil tro det jeg snakker om er mer internasjonalt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er det mulig å skifte navn på hw.no? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Og hvorfor betyr nikking ja, men å bevege hodet sidelengs, betyr nei ? 7073344[/snapback] Ikke i India, der er det motsatt. Jeg tror det har litt med når man sier "mhm". Tonen går opp og ned. "m-m" blir fram og tilbake dermed sidelengs. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Er det mulig å skifte navn på hw.no? 7073710[/snapback] Du kan sende inn en søknad. Tror det er til en av moderatorene... Foressten, kan man skifte sitt ekte navn? Eller jeg vet at det går, men hvor lang tid tar behandlingstida? Endret 15. oktober 2006 av Gaston Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er det mulig å skifte navn på hw.no? 7073710[/snapback] Har endret brukernavn for noen dager siden, fylte ut ett skjema som jeg sendte. Prøvde å finne dette skjemaet igjen men fant det desverre ikke. Noen dager etter fikk jeg mail om at brukernavnet mitt var endret... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ingen problem å skifte navn, bare å sende inn søknad. Varg Vikernes f.eks. bytta fra Christian (oh, the irony) til Varg i folkeregisteret. Men etternavn får du ikke byttet uten videre, og det er endel regler som at man ikke har lov å ha ord som er dagligdags stavet i navnet sitt. F.eks. Espen Thoresen sitt "nye" etternavn ble Thoresen-Hversaagod-Takkskalduhaa. Så lurte han seg unna den stavelse-regelen. Endret 15. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Og blande alkohol med appelsinjuice, kan det være farlig? 7073208[/snapback] Det håper jeg da inderlig ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Har endret brukernavn for noen dager siden, fylte ut ett skjema som jeg sendte. Prøvde å finne dette skjemaet igjen men fant det desverre ikke. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=259466 Endret 15. oktober 2006 av incanus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hvorfor i all verden skulle alkohol+juice være farlig? Det er jo brukt appelsinjuice i hundrevis av drinkoppskrifter. Ren appelsinjuice er såpass sterk at alkoholsmaken forsvinner nesten helt. Endret 15. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Og blande alkohol med appelsinjuice, kan det være farlig? 7073208[/snapback] Det håper jeg da inderlig ikke 7074767[/snapback] Overhørte at det var farlig pga vitaminene transporterte etanolen mye raskere. Hadde vært fint om noen kunne bekrefte avkrefte dette? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fint, men kan du søke om statsstøtte uansett hva det er for noe? Må det inneholde fysisk aktivitet? 7073309[/snapback] Søke kan man vel alltids gjøre. Så lenge staten finner ideen meningsfull og søknaden er god er det vel mulig å få noe, men jeg tror man er nødt til å få i gang noe før staten åpner pengesekken. Edit: Har du noen konkrete planer eller er dette bare et snedig spørsmål? 7073343[/snapback] Jeg har konkrete planer, men har ikke så veldig lyst å røpe noe enda. Dere får det garantert med dere hvis det skjer Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva er feberfantasier egentlig? Jeg har opplevd det, men aner ikke hva det egentlig er. Det virker som en psykose. For noen dager siden fikk jeg en kort forklaring på hva mani var (hjernen tenker på mange forskjellige ting ekstremt fort, og du får selv ikke med deg hva det er den tenker på), og har tenkt på at det kan være det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg