Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Så på discovery, så i pausen var det noe om honningbier. Der stod det at uten insekter(?) ville menneskene dødd før de ble 5 år. Noen som kan forklare dette?

7070572[/snapback]

ingen til å spise opp alt søppelet og bæsjen vår kansje? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er hettegensere et mote blandt 91'gutta? Nesten alle 91'gutter jeg har sett hittil, går med hettegenser når jeg ser de. Ser liksom sjeldent hettegensere blandt 90- eller 89'gutta. :ermm:

7071236[/snapback]

Det må vel være hver sin smak tror jeg? Vet ikke hvordan det er der du bor, men her så er det ikke noe fasitsvar på hvilke plagg de forskjellige kullene går i..

Selv er jeg 90-, og går nesten kun i hettegensere.

Lenke til kommentar
Det må vel være hver sin smak tror jeg? Vet ikke hvordan det er der du bor, men her så er det ikke noe fasitsvar på hvilke plagg de forskjellige kullene går i..

Selv er jeg 90-, og går nesten kun i hettegensere.

7071260[/snapback]

Fra forskjellige steder. Ser ikke så mange i den alderen der jeg bor, men har sett noe sånt på lan's og noen random bilder. Har også en 92-kamerat som bodde i Oslo, og sist jeg så'n hadde han hettegenser.

Edit: Fixa quoten

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan fordelingen er mellom de forskjellige programmeringsspråkene i åpen-kildekode miljøet. Regner med C++ er vanligst... men hvor mange prosent av åpen-kildekode programmene blir skrevet i C++, Python, Java osv?

Endret av sluggr
Lenke til kommentar
blir vel mer en gåte da men: hvilket toalett går transvesiter(rett skrvet?) på?

7071637[/snapback]

Bare gå på det toalettet som representerer det man ser ut som så er det ingen som reagerer. Og - en do er en do, man får gjort det man skal, uansett hva slags symbol/tekst som står på døren.

*Transvestitt

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er hettegensere et mote blandt 91'gutta? Nesten alle 91'gutter jeg har sett hittil, går med hettegenser når jeg ser de. Ser liksom sjeldent hettegensere blandt 90- eller 89'gutta. :ermm:

7071236[/snapback]

Vel, jeg går ikke med slike. Forstår meg ikke på hettegensere. De er så tykke, og hetten er kun i veien. Hadde nok vurdert en slik om jeg var emo, og bodde i en mørk bakgate. Kanskje kriminell og.

Lenke til kommentar

Hettegenser er jo så deilig!

Bare gjemme seg bort i hetta med headset med rock på full vreng og vandre rundt uten mål og mening.

Gjerne hele natta i surt vær.

*elsk*

Tror ikke det er kullbasert.

Jeg har brukt hettegenser siden barneskolen.

Jeg tror ikke jeg har annet enn hettegensere :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...