Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Edit: Og hva er betydning for "vittigper"?

7037823[/snapback]

Det betyr "morsom fyr" som regel med en del ironi. F.eks noen som finner på noe sprell for å være morsom, men som ikke klarer å være morsom likevel. F.eks en som legger en våt svamp på lærerens stol og det oppdages før læreren setter seg, og at spøken ikke faller i smak. Da kan man si "Hvilken vittigper er det som har gjort dette?" med et litt surt grynt.

Det med månefase fant jeg ikke ut i farta.

7037889[/snapback]

Fant http://www.fonnaas.com/lunar.asp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Har aldri brydd meg noe særlig med å vaske hendene før jeg spiser. Eneste gangene jeg vasker hendene er når de er skitne etter å ha jobbet o.l., og jeg har da ikke dødd av noen bakterier enda.

Lenke til kommentar

Jeg sendte søknad om å skifte brukernavn for over en måned siden, og har ikke fått det endret. Men, jeg gikk nettopp inn på skjemaet der man kan søke om å endre brukernavn, og der står det at søknaden har blitt godkjent. Må jeg gjøre noe selv utover dette for å endre brukernavnet?

Lenke til kommentar
så klart skal man vaske seg på hendene etter man har vært på do, jobbet ute osv, men hvis du f.eks har liggi å sett på tv, så skjønner jeg ikke hvorfor man "må" vaske hendene før mat.

7043042[/snapback]

Du må jo ikke, men mange liker det.

Så da blir det fort et "must".

Lenke til kommentar
Hvor langt er det fra det sørligste til det nordligste punktet i Norge? Takk.

7043606[/snapback]

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startI...d=a_10000038090

EDIT: Faens ubrukelige clipboard ...

Nytt spørsmål: Hvorfor fungerer copy+paste-funksjonen ofte så dårlig selv om man er nøye med å passe på at man har merket riktig tekst og har fokus på riktig vindu?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Man tager et par slike:

hl-74-0.jpg

Putter rett ende i lyduttaket til datamaskinen, deretter skrur opp volumet til fullt og putter hver ørepropp i hver sitt nesebor.

Ingenting skjer.

Derimot, viss du holder for ørene, vil du høre hva enn det er som kommer igjennom øreproppene.

Hvorfor?

Er det så enkelt som at den eneste veien lyden har å gå, er inn i øret og trommehinnene? :p

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Etter å ha veid en del sekker på postterminalen så kom jeg til å tenke på en ting. Er litt viktig at vekten for hver sekk blir riktig og da lurte jeg på om det har noe å si hvordan sekken ligger på vekten? Tegnet et kjapt bilde i paint hvor det røde er vekten med en sekk på toppen, vil vekten vise samme vekt på begge sekkene selv om den ene henger litt utfor?

post-17606-1160534728_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...