Gaston Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har amerikanerene verneplikt? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvorfor er det to røde menn, og én grønn mann på trafikk-lysene i Oslo? Og hvorfor er det så utrolig mange Narvesen- og 7/11-filialer på Oslo S? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har amerikanerene verneplikt? 7025725[/snapback] Tror ikke det.. Tror det er frivillig. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvordan lages pitabrød? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://www.google.no/search?hl=nn&q=oppskr...br%C3%B8d&meta= Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://www.google.no/search?hl=nn&q=oppskr...br%C3%B8d&meta= 7026158[/snapback] Men korleis får man dei hule? Det var essensen av spørsmålet mitt her. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hører musikere mye på sin egen musikk nå de skal slappe av eller gjøre andre ting der musikk passe bra inn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hører ikke mye på egen musikk, rett og slett fordi man er lei den etter å ha øvd på låtene og spilt dem i månedsvis. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://www.google.no/search?hl=nn&q=oppskr...br%C3%B8d&meta=7026158[/snapback] Men korleis får man dei hule? Det var essensen av spørsmålet mitt her.7026962[/snapback] De blir hule av seg selv. Jeg tror den høye steketemperaturen gjør skorpa tett, og når deigen på innsida begynner å dampe så blåses den opp. Vann utvider seg som kjent ca 1600 ganger når det fordamper. Så 1 gram med vann som fordamper fra deigen blir til 1,6 liter med luft som blåser opp pitabrødet. Lufta siger selvfølgelig ut så det blir bare en brøkdel av det igjen inni det oppblåste pitabrødet. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvorfor er det to røde menn, og én grønn mann på trafikk-lysene i Oslo?Og hvorfor er det så utrolig mange Narvesen- og 7/11-filialer på Oslo S? 7025918[/snapback] To røde menn betyr vel at man skal passe seg ekstra pga trafikk. Siden det er en del folk som er ved Oslo S så er det vel flere butikker der ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror de to røde mennene kommer av at Mesta har fått en god kvantumsrabatt på modellene med 3 lykter hvis de kjøper f.eks 50% flere av de enn før. Dermed fant de vel ut at det lønner seg å kjøpe bare de med 3 lykter fremfor noen med 3 og noen med 2 lykter. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 går det nattbuss mellom oslo og bergen? hvorfor kommer ikke bergen opp på trafikanten? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bensinstasjoner og matbutikker trenger alltid deltidsansatte. ring sjefen eller send en søknad. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 går det nattbuss mellom oslo og bergen? hvorfor kommer ikke bergen opp på trafikanten?7028558[/snapback] Det gjorde det i hvertfall før. Mulig ruta er lagt ned. Det er i hvertfall en rute med Nor-way bussekspress mellom Lillehammer og Bergen. Jeg regner med det ofte går buss mellom Oslo og Lillehammer og at de korresponderer. Ellers så har du jo lavprisekspressen mellom Oslo og Bergen. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvorfor får menn skjegg (og ikke kvinner)? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vil Marinen/Sjøforsvaret trenge flere rekrutter om 4-5 år? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ang. gjesping så tror jeg det er for å friske opp sansene, du hører bedre/ser bedre etter du har gjespet. Naturlig F5 ftw. Tror jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg gjespet da jeg leste innlegget ditt, Singh :] 7003579[/snapback] FOCKERS! Fikk meg til å gjespe. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gjesping representerer et faseskiftet i dagssyklusen. Ettersom mennesker har en travlere dagssyklus enn det som er naturlig, finnes det ingen indikasjoner på at det er derfor vi gjesper lenger. Men om man studerer kattedyr, spesielt ville kattedyr, så kan man se at det er derfor de gjesper. Et skifte kan være at de er ferdig med et måltid, eller at de skal bevege på seg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gjesping representerer et faseskiftet i dagssyklusen. Ettersom mennesker har en travlere dagssyklus enn det som er naturlig, finnes det ingen indikasjoner på at det er derfor vi gjesper lenger. Men om man studerer kattedyr, spesielt ville kattedyr, så kan man se at det er derfor de gjesper. Et skifte kan være at de er ferdig med et måltid, eller at de skal bevege på seg. 7030570[/snapback] Jeg har hørt mangel på oksygenopptak pga mangel på energi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg