xD^^ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hmm, jeg har skooooter da. Kjøre litt rundt naken? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tingen er at å være kald i seg selv ikke er nok. Kulde gjør deg ikke dårlig, du må bli smittet av noe. Det er bare det at kulda svekker immunforsvaret ditt. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 En del, før Ebay tar ned auksjonen din. Sånt lukter ulovlig (noe det sannsynligvis er) eller scam på lang vei, og folk rapporterer sånt kjapt. Du har tilgang til manualen eller noe bruteforce-greier, tenker jeg? 6964091[/snapback] Nei. Faktisk ikke. Denne bruteforcen fungerer desverre ikke lenger med untak hvis du er fornøyd med hvor mye penger det er i automaten. For å gjøre dette trenger du bare 4-2-3-1 Har bare funnet en metode som tar 16 sekunder ca. Uten at det ser mistenksomt ut, eller noe Men vil nok aldri si den, iallefall ikke med det første. Har brukt ca 3 mnd på å få det til og skrevet en detaljert fremgangsmåte om hvordan, hvorfor, ol. Har kanskje lyst å selge denne etterhvert. Men bare ville sjekke pris, helt hypotetisk Tror du cola ville betalt noe for dette? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hmm, jeg har skooooter da. Kjøre litt rundt naken? 6964172[/snapback] Hvor lenge vil du være syk? Isåfall kan du jo bare finne "riktig" (feil) jente og ha det gøy. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 En del, før Ebay tar ned auksjonen din. Sånt lukter ulovlig (noe det sannsynligvis er) eller scam på lang vei, og folk rapporterer sånt kjapt. Du har tilgang til manualen eller noe bruteforce-greier, tenker jeg? 6964091[/snapback] Nei. Faktisk ikke. Denne bruteforcen fungerer desverre ikke lenger med untak hvis du er fornøyd med hvor mye penger det er i automaten. For å gjøre dette trenger du bare 4-2-3-1 Har bare funnet en metode som tar 16 sekunder ca. Uten at det ser mistenksomt ut, eller noe Men vil nok aldri si den, iallefall ikke med det første. Har brukt ca 3 mnd på å få det til og skrevet en detaljert fremgangsmåte om hvordan, hvorfor, ol. Har kanskje lyst å selge denne etterhvert. Men bare ville sjekke pris, helt hypotetisk Tror du cola ville betalt noe for dette? 6964178[/snapback] Du hadde nok fått så mye brus at du kan grave deg ned av Cola, men du får neppe noe belønning i form av penger av dem. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg drar egentlig bort på torsdag, på tur til utlandet, men jeg vil ikke. Vil heller ikke si at jeg ikke vil være med, for det ville skuffet personen noe veldig. Bare jeg er syk onsdag - fredag så holder det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dette datt ned i mailboksen min i dag. Don't come to the United States 2 and why everything Head First book, you know (and impress cocktail party guests) Patterns--the lessons You'll easily counter with your NOT to use them). is so often misunderstood, it struggling with academic a design paddle pattern. format designed for the way a book, you want your boss told you Facade, Proxy, and Factory Java's built-in pattern Patterns--the lessons environment. In other applications. You reinvent the wheel Java's built-in pattern In a way that makes you brain in a way that sticks. a book, you want between Decorator, Facade or on the real relationship his stunningly clever use of Command, else. Something more Patterns--the lessons science, and learning theory, Singleton isn't as simple as it you have. You know Best of all, in a way that won't design problems same problems. your time on...something (and impress cocktail party guests) to learn how those and experience of others, real OO design principles of the best practices You'll easily counter with your Decorator is something from You want to learn the you get to take you get to take someone struggles look "in the wild". and Adapter. With Head First will load patterns into your the "Trading Spaces" show. when he casually mentions a design paddle pattern. when he casually mentions Head First book, you know else. Something more a design paddle pattern. , and how to exploit You want to learn the you have. You know of Design Patterns so support in your own code. Facade, Proxy, and Factory "secret language" you want to learn the and why everything when to use them, how put you to sleep! We think up a creek without support in your own code. a book, you want real OO design principles Java's built-in pattern it struggling with academic environment. In other to learn how those your boss told you (or worse, a flat tire), (and impress cocktail party guests) will load patterns into your so that you can spend You want to learn about the next time you're his stunningly clever use of Command, about inheritance might someone struggles You'll easily counter with your applications. You You want to learn about Head First book, you know same problems. In a way that lets you put is so often misunderstood, support in your own code. Best of all, in a way that won't with and experience of others, In a way that lets you put your boss told you advantage on your team. Facade, Proxy, and Factory and why everything NOT to use them). support in your own code. it struggling with academic with a design paddle pattern. you don't want to environment. In other advantage "secret language" with and experience of others Hva er poenget med å sende meg det der? Det er ikke reklame engang, det er bare VÅS!?! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 For å kunne bruke reklamasjon via forbrukerkjøpsloven må vel gjenstanden ha en kjøpspris på over 300,- så jeg er ikke helt sikker på om en sparepære er dekt av den. 6963646[/snapback] Det har jeg aldri sett. Vil ikke dette bety at Simen1 ikke kunne bytte den fisken\biffen i utgangsounktet ? 6963781[/snapback] Det er tydeligvis noe som har gått frem og tilbake på forumet i et par år og er tydeligvis ikke rett... det eneste jeg finner som har relevanse er dette: man stiller litt svakere når man har kjøpt en vare til under kr 300,- De samme lovene gjelder, men man kan da ikke føre saken til Forbrukertvistutvalget Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva må til for å bli en moderator? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvor lenge er leveringstiden på www.microplex.no ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tilnærmet plettfri vandel, aktivitet i den aktuelle forumdelen/flere forum, modenhet og lang fartstid. Dessuten blir man spurt, man spør ikke. Så vidt jeg vet, altså. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Simen1: Sette bukken til å passe havresekken Dette var kanskje svart på i aftenposten artikkelen, men jeg gadd ikke lese hele Dette uttrykket kommer også fra ett eventyr og har med at man skal sette rett mann (her dyr) til å gjøre de tingene som passer best. (tror jeg da) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg drar egentlig bort på torsdag, på tur til utlandet, men jeg vil ikke.Vil heller ikke si at jeg ikke vil være med, for det ville skuffet personen noe veldig. Bare jeg er syk onsdag - fredag så holder det. 6964206[/snapback] Fake at du er syk da.. stapp noe i nesen som høres ut som snørr, og stapp innpå med halstabeletter Hvor lenge er leveringstiden på www.microplex.no ? 6964726[/snapback] Alt mellom 2 til 5 dager her, Kommer ann på hvor du bor og når på dagen du bestiller Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kommer også ann på hva du bestiller. Bestiller du en ting som ikke er på lager så sier det sitt.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kan nokon svare på dette? "har flere brukerkontoer på pcen min, men vil gjerne at brukervalgene i opera skal være uavhengig av kontoene. nå er det slik at bokmerkene mine (jeg er administrator forresten), verktøylinjer, skin, paneler osv er de samme på f.eks brors brukerkonto. hva må jeg gjøre for at vi kan ha forskjellige brukervalg på leseren?" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 No support: Dette er ikke en thread der du skal spørre om alle mulige dataproblemer som du har, vi har resten av forumet til akkurat det.Men kan ein bestemme det under installasjonen kanskje? Å velge å bruke same profil for alle, eller berre den kontoen ein installere på. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tilnærmet plettfri vandel, aktivitet i den aktuelle forumdelen/flere forum, modenhet og lang fartstid. 6964739[/snapback] Ha de lov til å sjekke dette ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror neppe de har lov til - eller kan - sjekke vandelen din. Det jeg mente var at du må ha oppført deg fint på forumet. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva skyldes knekkinga man gjør med fingrene og føttene? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva må til for å bli en moderator? 6964711[/snapback] Hiver meg på denne. Lurer på det samme jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg