Codename_Paragon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvor finner man en komplett oversikt over forskjellige standarder for kontakter og plugger til alt mulig rart? (gidder ikke google det) Du finner det neppe samlet på ett sted, men kataloger som ELFA-katalogen er et utgangspunkt. Ellers pleier jeg å anbefale Hardware Book. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hvor lang tid tar det før en 1.5 liter med brus som ligger i frysn fryser? og er det forskjell mellom de forskjellige merkene, som sprite, urge og cola? Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet url'en til den nettsiden som ligger i hw-nettet der man kan laste opp bilder for så å linke til de i en post? Mener å huske den er en del av hw, men er ikke sikker. Trodde jeg skulle finne den igjen ganske kjapt, men det var lettere sakt enn gjort fant jeg ut Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hvor lang tid tar det før en 1.5 liter med brus som ligger i frysn fryser? og er det forskjell mellom de forskjellige merkene, som sprite, urge og cola? Hvor lang tid det tar aner jeg ikke, men frysetiden er jo avhengig av sukkerinnholdet. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg lurer på når O-Zone blir drept av en stakkars jævel som har hørt dragostea din tei akkurat en gang for mye... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg lurer på når O-Zone blir drept av en stakkars jævel som har hørt dragostea din tei akkurat en gang for mye... det er IKKE lenge til. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Er vel verdien av legeringen som bestemmer verdien på mynten...så det blir vel en krone? Nei. Tipper kanskje 1 øre ligger nermere? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Se for dere at du sitter og ser på tv med skikkelig dritenød. Hvis man sitter 15min til i stolen klarer man å holde igjen, men hvis man gikk på do med en gang så har man ikke sjangs til å holde igjen når stumpen har kommet ned på ramma. Rart det der Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det der er psykisk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det der er psykisk. Jepp, det er sinnsykt vanskelig å pisse andre steder enn i dass eller ute. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det der er psykisk. Jepp, det er sinnsykt vanskelig å pisse andre steder enn i dass eller ute. ..med mindre du går i søvne... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hva betyr egentlig ordet "kremt" har på en måte aldri fått med det . Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hva betyr egentlig ordet "kremt" har på en måte aldri fått med det . Det er bare "lydordet" av å kremte! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 f.eks hvis man har noe dritt i halsen "erhreeem" (kremt) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg foretrekker å bruke *host*. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg foretrekker å bruke *host*. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Lurer på hvor mange spiker det er i huset mitt.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Lurer på hvor mange spiker det er i huset mitt.. Flere titalls spiker. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Lurer på hvor mange spiker det er i huset mitt.. Flere titalls spiker. Godt svart... En stavkirke har jo 0... Samme har tømmerhytter (bygd på det gamle viset). Så, et fasitsvar kommer du aldri til å få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg