Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boeing X-43 kom opp i 11 200 km/h, men det er eit eksperimentelt fly utan pilot. Lockheed SR-71 Blackbird kom opp i 3 529,56 km/h. Av passasjerfly held vel Concorde kanskje rekorden. Det er ikkje i drift meir, men hadde ein vanleg flygefart (ikkje maksfart) på 2140 km/h.

6908908[/snapback]

Faktisk, North American X-15 regnes som det raskeste bemannede fly noen gang. Hvor vidt det var et fly kan vel kanskje diskuteres, rakettmotor og over 30km flyhøyde..

Fortsatt, imponerende med tanke på at dette var midt på 60-tallet.

Ellers så er det nok romfergen som er overlegent raskest, og den flyr jo den også på vingene.. :tease:

Lenke til kommentar

Kommer sikkert ikkje til å sjekke denne posten så ofte, så om du føler deg snill om du har svaret, skriv her og send en melding til meg.. =)

Spørsmålet: Om en person hadde sprunget så fort at han hadde gått gjennom lydmuren, og så stoppet. Villa han da ha sett seg sjøl springe forbi? Eller eventuellt ikkje stoppa og sett seg sjøl ved siden av?

Og, om mann hadde sprunget gjennom lydmuren, og så ha snakket, ville man da ha hørt nokke?

hehe, lurer på så mange rare ting eg.. xD

EDIT: Tok på email varsling, så berre glem å sende melding.. =)

Endret av Bendikto
Lenke til kommentar
Kommer sikkert ikkje til å sjekke denne posten så ofte, så om du føler deg snill om du har svaret, skriv her og send en melding til meg.. =)

Spørsmålet: Om en person hadde sprunget så fort at han hadde gått gjennom lydmuren, og så stoppet. Villa han da ha sett seg sjøl springe forbi? Eller eventuellt ikkje stoppa og sett seg sjøl ved siden av?

Og, om mann hadde sprunget gjennom lydmuren, og så ha snakket, ville man da ha hørt nokke?

hehe, lurer på så mange rare ting eg.. xD

EDIT: Tok på email varsling, så berre glem å sende melding.. =)

6909129[/snapback]

Trur egentlig det ikkje er nokon som veit svaret på det, fordi ingen kan springe i ca300m i sekundet :whistle:

Min meining er at han ikkje vil se noko annet en det han pleier og sjå, og vist han hadde snakka så hadde han vel ganske sikkert høyrt det, hvertfal vist han hade ropt... ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg har en adresse som er f.eks. denne:

*!bygger23@*.bb.online.no

Hvordan kan jeg finne ut hvor den kom fra ?

Eller;

Hvor skal jeg lage thread for å få svar på dette ?

Finnes det kanskje en egen mirc-tråd her på forumet ?

6913096[/snapback]

Det kan du ikke finne ut, med mindre du anmelder forholdet til politiet. ISPen til personen må da gi ut info til politiet, men jeg trur det må mye til (rettskjennelse fks.)

Lenke til kommentar
Jeg mener å ha hørt at for å opprettholde befolkninga i et samfunn, må hver kvinne føde 2.1 barn. Hva har dette seg? Vil ikke 2.0 være nok?

6913396[/snapback]

Noen dør en plass mellom fødsel og de har reprodusert seg. En del av tallet 0,1 kan forklares på den måten. Det fødes noen få prosent flere gutter enn jenter så hvis hver kvinne i gjennomsnitt skal føde 1 jentebaby så vil de i gjennomsnitt ha født noen prosent mer enn 1 guttebaby. I Norge er fødes det vist ca 106 gutter for hver 100 jente. I Venezuela er det omvendt med ca 115 jenter for hver 100 gutt.

Da kan neste snodige spørsmål være: Hvorfor er det regionale forskjeller på kjønnsfordelingen på fødsler? Og hvorfor er det i det hele tatt ikke 1:1 ?

Lenke til kommentar
Da kan neste snodige spørsmål være: Hvorfor er det regionale forskjeller på kjønnsfordelingen på fødsler? Og hvorfor er det i det hele tatt ikke 1:1 ?

6913473[/snapback]

Synes å ha sett på tv, at det du spiser har noe å si på hvilket kjønn ungen blir.

Hadde jeg bare husket hvor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...