FenrisC0de Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I Oslo, når man kjører T-banen, hvorfor er det slik at på enkelte, tilsynelatende helt tilfeldige stasjoner, sier føreren at det er overgang til linje, 1, 2,3,4,5 og 6? (altså alle linjer untatt den du sitter på..)? Har aldri helt skjønt det :S Lenke til kommentar
chemical Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva het egentlig bikkja til Tintin? 2655424[/snapback] Terry er det han heter Meget bra serie foresten. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvis man slår seg hardt kan man begynne å grine, dvs tårene kan begynne å renne. Hvorfor skjer dette? Hvorfor griner man egentlig i det hele tatt? Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hvis man slår seg hardt kan man begynne å grine, dvs tårene kan begynne å renne. Hvorfor skjer dette? Hvorfor griner man egentlig i det hele tatt? 6867056[/snapback] Man får vondt rett å slett Edit: Eller det kan være at når vi er sindt eller har smerte fungerer ikke blunkemekanismen 100%. Denne mekanismen er til for å holde øyet fuktig, svikter denne tørker jo så klart øyet ut. Tårer er for å kompensere for dette vil jeg tro.... rett å slett en sikkerthet nåe andre mekanismer ikke fungerer som de skal Endret 15. september 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
FaO Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kan det være ett innstikt for å fortelle andre mennesker om hva synes, føler o.l.?? Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kan det være ett innstikt for å fortelle andre mennesker om hva synes, føler o.l.?? 6868093[/snapback] Tjaa, mulig det men har likevel ikke tro på den teorien. Man fikk ikke sympati før i tiden om man begynte å grine men ble bare drept og spist. Så det hadde nok bare vært en svakhet..... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kan det være ett innstikt for å fortelle andre mennesker om hva synes, føler o.l.?? 6868093[/snapback] Det tror jeg faktisk Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Her er en av telefonene våre, som ble kjøpt mens på ferie i Romania: Og et forstørret bilde av merkets logo: Slik ser da GE Money Banks nettside ut. De har da samme logo, hvordan kan det ha seg? -- Og skoene mine (emo sko ). Disse er av merke Acer, tydeligvis. Hvordan kan det ha seg? At en skoprodusent også lager datamaskiner? Forstørret: Og er her en liten krabat som var nysjerrig på hva et kamera er Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tabero: Det kan jo hende de driver med mer enn bank. F.eks har Nokia gummistøvler, bildekk og sykkeldekk. Kanskje den romanske telefonen opprinnelig kom fra GE pengebank. F.eks ved at de har faset ut sine gamle telefoner inkludert lagret av uåpnede bokser med reservetelefoner og solgt eller gitt bort disse til veldedige formål som f.eks til bruk i romania. Eller kanskje telefonen er stjålet og solgt videre? Eller bare at fabrikken som lagde disse telefonene lagde flere enn GE bestillte sånn at de kunne selges lokalt? Nytt spørsmål: Hvis foreldrene til en baby ikke klarer å bestemme seg for navn innen de 6 månedene som er kravet, hva skjer da? Får ungen et navn fra det offentlige? Får foreldrene noe straff for å ikke ha fulgt lover og regler på navngiving? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hah, bra spørsmål Simen. Dette er noe jeg begynte å tenke på da jeg var på et nachspiel: Hører man syner? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hah, bra spørsmål Simen. Dette er noe jeg begynte å tenke på da jeg var på et nachspiel: Hører man syner? 6869533[/snapback] Ja det vil jeg tro. Jeg ser selvmotsigelsen i at man hører syner, men jeg tror ordet syner her betyr hallusinasjon/sansebedrag og derfor vil det bli rett og si at man hører syner. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kan man på noen slags måte forutse hva man kommer til å drømme? Er det fysisk mulig å ta den nøyaktige tiden på hvor lenge du har sovet, med at du starter tiden rett før du sovner, med en stoppeklokke? 6866266[/snapback] Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det er nok ikke mulig å forutsi hver gang, men det er ikke sjelden jeg våkner fra en drøm og skjønner hvorfor jeg drømte som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvor står CV/CVC koden på et Visa-kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nytt spørsmål: Hvis foreldrene til en baby ikke klarer å bestemme seg for navn innen de 6 månedene som er kravet, hva skjer da? Får ungen et navn fra det offentlige? Får foreldrene noe straff for å ikke ha fulgt lover og regler på navngiving?Hvis din teori er rett har jeg en teori om at navn som Audhild Gregoriusdotter Rotevatn er statlig gitte navn Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvor står CV/CVC koden på et Visa-kort? På mitt er det i signaturfeltet. De siste 3 sifrene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 GE er en forkortelse for General Electric, en av verdens største elektroprodusenter. De fant tydeligvis ut at de hadde nok penger til at de kunne låne bort litt. Når det gjelder barnenavn vet jeg ikke. Kanskje straffen for å være for sen er at navnevalget blir overlatt til Sylfest Lomheim. Det støtter i så fall opp under teorien til ex0n. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Isåfall var vel Herbjørg Kråkevik også med på den.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ser for meg Lomheim sittende og gni seg i sitt manglende skjegg og gruble over hvordan det ultimate nynorsknavnet egentlig låter ... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nytt spørsmål: Hvis foreldrene til en baby ikke klarer å bestemme seg for navn innen de 6 månedene som er kravet, hva skjer da? Får ungen et navn fra det offentlige? Får foreldrene noe straff for å ikke ha fulgt lover og regler på navngiving? 6869509[/snapback] Godt spørsmål. Kanskje ungen ikke får et navn i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg