Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det slike her i norwegen? Har aldri sett det, men, jeg har ikke vært overalt heller. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dårlig med sånt her. Er en del utenfor Stockholm though... Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor hører folk på RnB, rap, trance, tekno og annen søppelmusikk når det holder med slayer,pantera,korn,slipknot,dire straits og manowar med warriors of the world? VAUV. Du er skikkeli' lur, ass. lurer på om folk trodde jeg var uber-seriøs når jeg skrev denne posten jeg, Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det slike her i norwegen? Har aldri sett det, men, jeg har ikke vært overalt heller. Kanskje på tide å plassere ut noen kanskje ? hm..har noen bøtter i trappa om jeg kunne plassere litt tilfeldig rundt om i by`n. En annen ting... Hvorfor er blå en guttefarge og rosa en jentefarge ? (meninger fra folk flest) Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvordan kan en homle fly når den egentlig er for tung? HVA er medingen med liven? :!: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Is It Possible For A bumble Bee To Fly? Our title may sound like a dumb question because obviously bumble bees do fly but no fixed wing study in a conventional wind tunnel has shown how enough lift can be generated to lift the huge mass of a bumble bee (compared to its wing size). A wide range of studies have been done in recent years to try to understand the bee's unique method of flying. Insects like the bee do not flap their wings up and down as one might think. The movement of their wings is forward and backward. Lay your right hand on the table (palm down) and move it to the left. That is what the bee does as the first part of its wing beat. This movement produces lift because your hand produces the same effect as an airplane wing. Air moving over the top produces a low pressure because of the greater curvature, a principal known as Bernoulli's principal. Now flip your hand over (palm up) and return it to its original position. Computer studies shown that the timing of the flip is critical. The wake of the forward stroke allows the wing to recapture energy as the wing is moved back. There is a surge of forces on the wing as this happens which provides great lift at minimal energy. Dr. Adrian Thomas of Oxford University says, "The whole system is a lot more complicated than we thought." A lot remains to be done to understand this, but the maneuverability and efficiency of it indicates man needs to understand to improve his own methods of flying. To suggest that such systems come about by chance strains credibility to the limit. The enormous complexity of the motion, the design of the wings to do the flying, and the support system that moves the wing all speaks of highly planned and designed structures that we still do not totally understand. There is a supreme intelligence whose wisdom is seen in the smallest of creatures on the earth. A designer who teaches us to know of Him "through the things He has made" (Romans 1:20). http://www.doesgodexist.org/NovDec99/IsItP...leBeeToFly.html Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hvordan kan en homle fly når den egentlig er for tung? HVA er medingen med liven? :!: Jeg siterer: "Alle dyr, bortsett fra mennesket, vet at den egentlige meningen med livet er å nyte den" Spørsmålet er vel egentlig like meningsløst. Endret 8. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvordan kan en homle fly når den egentlig er for tung? Hvordan kan den være for tung til å fly, når den alikevel flyr? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Den er da ikke for tung til å fly, visst den flyr? Endret 8. desember 2004 av Jonatan777 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) humler (og andre insekter med lignende vinger) har noen veldig godt utviklede vinger som gjør at de får veldig bra oppdrift i forhold til hvor mye krefter de bruker (høy virkningsgrad)... *host* natinal geographic*host* edit: hvis det er noen som vil ha en nærmere beskrivelse av hvordan vingene fungerer, så... spør en fluevinge ekspert. jeg orker ikke å forklare. Endret 8. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 den kan ikke fly, det er en illusjon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 den kan ikke fly, det er en illusjon I can assure you, this is American propaganda. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er alt relativt? JA Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvorfor er det moro å modde, og hvorfor er gamle spill så bra? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvor finner man en komplett oversikt over forskjellige standarder for kontakter og plugger til alt mulig rart? (gidder ikke google det) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvorfor er dass laget slik at du enten driter så du treffer bakveggen, eller så treffer snabben framveggen, eller så må du holde en hånd på snabben... har en teori om at dassen min er utformet av kvinner Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvor mye koster det å lage ett kronestykke?! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er vel verdien av legeringen som bestemmer verdien på mynten...så det blir vel en krone? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvorfor er det moro å modde, og hvorfor er gamle spill så bra? Fordi det er kreativt å modde, og fordi gamle spill var mer om spillopplevelsen enn grafikk. Gamle Elite hadde wireframe-grafikk, men det fenget voldsomt, såpass at newsgruppen er aktiv idag, over 20 år etter første versjonen kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg