FaO Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hva med å kjøpe en STOR og RASK vifte, bygge ett høyt rundt bygg (ala silo??) og en våtdrakt e.l som gir stor luftflate. Da tror jeg ikke du mangler noe mer.... kanskje ett tau så du kan dra deg inn igjen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hva med å kjøpe en STOR og RASK vifte, bygge ett høyt rundt bygg (ala silo??) og en våtdrakt e.l som gir stor luftflate. Da tror jeg ikke du mangler noe mer.... kanskje ett tau så du kan dra deg inn igjen 6838471[/snapback] Man blir ikke vektløs av sånt. Om man står på hodet i en sånn silo så vil man bli rød i ansiktet akkurat som ellers. Man blir ikke mer vektløs av det enn å ligge på en madrass og føle kraft og motkraft. (Tyngdekraft og mottrykk fra madrassen) Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er et fly dømt til å styrte dersom det blir truffet av lyn? 6838391[/snapback] De fleste lyn varer for kort til å kunne skade et fly. Det er dog noen lyn (jeg tror det var de positivt ladede) som varer omtrent ti ganger så lenge som "vanlige" lyn, og de kan potensielt styrte fly. Var noe på TV om det en gang, så det kan godt være noe feil her, men det skal være riktig i prinsippet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor lang er en gjennomsnittlig håndskrevet side oveført til PC? Omformulert; Hvor mange håndskrevne sider tilsvarer en side på PC? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kommer vel helt an på hvem som skriver, men kanskje mellom to og fire sider? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 edds: Det kommer nok veldig an på marger, skriften og linjeavstanden på både den håndskrevne siden og den maskinskrevne siden. (Regner med det er A4-ark med håndskrift vs. maskinskrift du vil sammenligne) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I SketchUp, hvordan endrer man måleenheten på målebåndet fra feet/inches til cm? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 1. Person: Jeg 2. Person: Du 3. Person: Han/hun/det 4. Person: ? Har hørt at det finnes 4. Person, men har aldri klart å finne ut hva det skulle være. En? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) 4. Person må vel være 1. Person flertall? Entall: 1. Person: Jeg 2. Person: Du 3. Person: Han/hun/det Flertall: 1. Person: Vi 2. Person: Dere 3. Person: De Endret 10. september 2006 av dabear Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvis man er vektløs i rommet og man ikke har motstand når man beveger seg, hvorfor beveger da folk i rommet seg så sinnsykt treigt? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Fordi de ikke har noe og sparke i fra. Hvis du sparker for hardt, og ikke klarer å stoppe seg i noe før det er for sent er de borte. Gjetter på at det er fordi de vil være forsiktige jeg. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hva med å kjøpe en STOR og RASK vifte, bygge ett høyt rundt bygg (ala silo??) og en våtdrakt e.l som gir stor luftflate. Da tror jeg ikke du mangler noe mer.... kanskje ett tau så du kan dra deg inn igjen 6838471[/snapback] Man blir ikke vektløs av sånt. Om man står på hodet i en sånn silo så vil man bli rød i ansiktet akkurat som ellers. Man blir ikke mer vektløs av det enn å ligge på en madrass og føle kraft og motkraft. (Tyngdekraft og mottrykk fra madrassen) 6838720[/snapback] nei man blir ikke vektløs, men det nærmeste man kommer over lengere tid. Blir jo omtrent det samme som å hoppe ut av ett fly.... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har skaffet meg Haikerens Guide hørespillet til BBC, der er kapitlene delt inn i: Primary Phase Quandary Phase Quintessential Phase Secondary Phase Tertiary Phase Det jeg lurer på er om noen vet hvilken rekkefølge som er riktig. Primary og Secondary er jo greit men hva kommer etter? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Riktig rekkefølge er som følger: Primary Phase Secondary Phase Tertiary Phase Quandary Phase Quintessential Phase Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Riktig rekkefølge er som følger:Primary Phase Secondary Phase Tertiary Phase Quandary Phase Quintessential Phase 6844657[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ca. hvor lang tid tar det før man får endret brukernavnet om man ber om det? (Har brukt riktig skjema.) Noen som har erfaringer? Evt. en moderator som kan svare? (Satser på at dette ikke klassifiseres som "masing," da jeg ikke sender PM. ) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ca. hvor lang tid tar det før man får endret brukernavnet om man ber om det? (Har brukt riktig skjema.) Noen som har erfaringer? Evt. en moderator som kan svare? (Satser på at dette ikke klassifiseres som "masing," da jeg ikke sender PM. ) 6845563[/snapback] Ca tusen. -- Hva er gravitasjonen på sola? Jeg rekner med at det blir litt for varmt å sjekke Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ca. hvor lang tid tar det før man får endret brukernavnet om man ber om det? (Har brukt riktig skjema.) Noen som har erfaringer? Evt. en moderator som kan svare? (Satser på at dette ikke klassifiseres som "masing," da jeg ikke sender PM. ) 6845563[/snapback] Det ble gjort over natte da jeg skiftet (Godspeed = Cutthroat Bill). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hva er gravitasjonen på sola? Jeg rekner med at det blir litt for varmt å sjekke Ein treng ikkje reise dit for å finne det ut. I følge Wikipedia er tyngdeakselerasjonen på overflata 273,9 m/s^2, eller omlag 28 gonger so stor som på jordoverflata. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Har nettop insallert X3 og lurer på om det skal se slik ut: Hva er de prikkene som beveger seg i en firkant i midten, hvor er siktet? Synes det er dorlig kontrol på x2 men her er det enda med kronglete. Edit: for ikke lastet opp bildet Endret 11. september 2006 av The O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg